/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Christina
Beauty Star
04/02/25-16:57

Get ready with me! Följ mig gärna på tiktok heter: christinaantoan eller följ länken i min profil

Bye Bye Dark Spots Concealer 11 Fair Neutral
Nikki
Beauty Pro
04/02/25-13:58

Varför tar inget slut när man har så mycket nytt man vill testa!

Och när man har ont om pengar tar allt slut! 😂

Har ni testat någon av dessa mascaror?

Varför tar inget slut när man har så mycket nytt man vill
Wonder Perfect Mascara 4D 01 Perfect Black
38°C Lengthening Mascara Black
Roller Lash Mascara Mini Black
Lash XTNDR Mascara Deep Brown
Isabella
Beauty Pro
04/02/25-11:55

Mitt senaste köp✨ (som jag glömt att posta)

När kicks hade sin otroliga rea passade jag på att köpa på mig min nya favorit sminkborttagning (som jag blev tipsad om via detta community faktiskt!) från skincity!

den gör precis det jag vill att en sminkborttagning ska göra, ta bort allt smink - men lämnar huden återfuktad efterråt, och man känner sig inte torr som ett fnöske i ansiktet efter som jag ofta upplever av andra sminkborttagningar ☺

köpte 4 st på 40 ml för 29kr/st! perfekt att ha med på resor om man bara reser med handbagage ju☺ en "vanlig" förpackning på 200ml kostar 299kr, så jag är jätteglad för mitt kap :D

Mitt senaste köp✨ (som jag glömt att posta)   När kicks hade
Soft Foaming Cleanser 200 ml
Suggested missionSe alla
Var snabb!
Testa en ny hudvårdsrutin 💦
20
Nathalie
Beauty Pro
04/02/25-11:50

Jag var i butik idag och "min" butik hade gjort det vi pratade om ang parfymskyltning i Nikkis inlägg här om veckan (?). Ett bord med nyheter och i kassan stod ett stort urval av de parfymer som det är medlemspris på just nu! Så många av de jag ville provdofta fanns lättillgängligt idag och jag behövde bara dofta på ett fåtal som var inlåsta.

Utöver det här så stod ju Sol de Janeiro framme på ett eget bord men det glömde jag fota.

Av det jag provdoftade idag så förvånade Escadas nya doft mest. Trodde inte det skulle vara något jag tyckte så mycket om men den luktade så somrigt och fräscht! Ariana Grandes nya luktade fint av vanilj men jag blev inte såld på den

Jag var i butik idag och "min" butik hade gjort det vi
Lovenotes by Ariana Vanilla Suede EdP 125 ml
Bali Paradise EdT 50 ml
Daisy Glow EdT 50 ml
Daisy Eau So Intense EdP 50 ml
Flora Gorgeous Magnolia EdP 100 ml
Flora Gorgeous Orchid EdP 30 ml
Nathalie
Beauty Pro
04/02/25-11:38

Passade på att lämna in lite saker till Kicks återvinning idag när jag ändå var ute!

Passade på att lämna in lite saker till Kicks återvinning
isabellaafrim
Beauty Star
04/02/25-10:56

Dagens doft blir Valentino born in roma, vad för doft bär ni idag?

Dagens doft blir Valentino born in roma, vad för doft bär ni
Donna Born In Roma EdP 30 ml
Linn
Beauty Pro
04/02/25-09:45

Ge mig vår!

Den här misten (Rio Radiance) från Sol de Janeiro är min favorit av deras mistsortiment. Den doftar mycket kokos och vanilj men väldigt fräscht. Det är den mest hållbara mist jag testat. Passar allra bäst under de varma årstiderna.

Ge mig vår!  Den här misten (Rio Radiance) från Sol de
Rio Radiance Perfume Mist 240 ml
Linn
Beauty Pro
04/02/25-09:29

Bronzer & blush

Jag vill tipsa om dessa stick från BeautyAct. Lätta att blenda ut och sitter bra hela dagen. Jag är ljus i hyn och har kall underton så därför väljer jag färgen Carefree på bronzern (som har neutral underton). Jag får blenda lite extra men resultatet blir bra.

Bronzer & blush  Jag vill tipsa om dessa stick från
Radiant Cream Colour Stick Blush Spring Fling
Radiant Cream Colour Stick Bronzer Carefree