Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Nadila
Beauty Pro
12/04/24-18:11
Mytt köp ♥️
Mytt köp ♥️
Nadila
Beauty Pro
12/04/24-18:09
Min nya body mist ♥️♥️
Min nya body mist ♥️♥️
Nikki
Beauty Pro
12/04/24-17:26
Mjuka, varma, söta och kryddiga... 🤍🤎🖤 Ljuvliga dofter för mig och perfekta en fredagskväll. Mycket vanilj, vita blommor och varma kryddor. Och i YSL Black Opium EdP även en mörkare doftnot av kaffe. Vilken kvällsdoft är din favorit? Eller har du kanske samma dag som kväll?
Mjuka, varma, söta och kryddiga... 🤍🤎🖤  Ljuvliga dofter
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Pelle
Beauty Beginner
12/04/24-14:05
Min favorit parfym är Rihannas Nude parfym, tyvärr har den slutat säljas exakt överallt. Någon som har tipps på en med liknande doft? Eller en annan doft som ni gillar?🌸 Den har noterna: Toppnoter :Guava Nektar, Mandarin & Päronn. Hjärtnoter: Apelsinblom, Gardenia Blad & Jasmin Sambac. Basnoter: Sandelträ, Mysk & Vaniljorkidé.
Min favorit parfym är Rihannas Nude parfym, tyvärr har den
Ella
Beauty Star
12/04/24-10:11
Hej! Jag är sugen på att köpa en face mist. Är det nån som har ngt bra tips?
Miriam
Beauty Star
12/04/24-10:10
Hej! Jag är ny här och har en fråga som gäller förstorade porer, jag behöver bra tips på produkter som hjälper till med att minska porer.
Nikki
Beauty Pro
12/04/24-09:59 (redigerad den 12/04/24-10:01)
🤎 Eilish Body Mist 🤎 Topp: Sockrade kronblad, mandarin, varma bär Hjärta: Krämig vanilj, mjuka kryddor, kakao Bas: Eleganta träslag, varm mysk, tonkaböna Någon som redan provdoftat denna? 
🤎 Eilish Body Mist 🤎  Topp:  Sockrade kronblad, mandarin,
Nikki
Beauty Pro
12/04/24-09:52
Rituals KARMA är sommar för mig 💧🤍🌞🌸 Älskar den rena fräscha doften av vitt te och lotus. Provade deras solskydd för läpparna förra året så det har jag köpt igen (tror dock inte det finns i KICKS Rituals sortiment). SPF30 och ursnygg hylsa. Om jag är på stranden, på havet eller åker skidor har jag dock högre solskyddsfaktor än detta. Gillar ni Karma eller föredrar ni kanske Sakura, Ayurveda, Mehr eller någon av de andra kollektionerna?
Rituals KARMA är sommar för mig 💧🤍🌞🌸  Älskar den rena