Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Kayla
Beauty Star
05/09/24-09:47
Har någon använt detta kit och kan berätta om den var värd att köpa då jag funderar på att införskaffa mig den.😊
Har någon använt detta kit och kan berätta om den var värd
Malin
Beauty Pro
05/09/24-09:39
Nu när våren sakta men säkert börjar kika fram fick jag ett sug efter att göra mina pastellnaglar som jag brukar göra varje år. Skillnaden detta året är att jag gjort dessa hemma. Jag brukar annars gå och göra gellack på salong men nu när jag upptäckt Depend Gel iQ så kan jag äntligen göra dessa hemma när begäret väl faller in 😍🙌🏼 Tips är även att det går att använda vanliga nagellack. Det jag gjorde var att jag tog topplack och sedan la på färgen men det var lite pilligt då jag fick bygga upp några lager med topplack över det vanliga nagellacket men det löste sig till slut!
Nu när våren sakta men säkert börjar kika fram fick jag ett
Martin
Beauty Star
05/09/24-07:49
Hej! Jag har problem med att vara mörk under ögonen. Någon som har tips på någon kräm som hjälper mot det? 😊
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Festina
Beauty Star
05/09/24-06:38
Festina
Beauty Star
Festina
Beauty Star
Festina
Beauty Star