/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Sofia
Beauty Pro
08/12/24-09:21

Dag 8: ansiktsmask ✨ Ole Henriksen Dewtopia 25% Acid Night Mask är en effektiv nattmask med AHA och PHA som jämnar ut hudtonen, förfinar texturen och ger huden en strålande glow. Idealisk för en förnyad hud över natten!

Dag 8: ansiktsmask ✨ Ole Henriksen Dewtopia 25% Acid Night
Nikki
Beauty Pro
08/12/24-09:05

Idag är det 30% på SKINCITY Skincare 🎉

Har testat några produkter och har verkligen bara gott att säga!

En favorit är denna lysande stjärna: Daily Tint SPF30 ⭐️

En multifunktionell fuktkräm som är utjämnande och färgkorrigerande, dvs. neutraliserar eventuell rodnad. Den ger en lätt täckning med fin lyster som kan byggas på. Bra makeupbas.

Har en light till medium/light nyans.

Berikad med barriärstärkande ceramider och glykolipider som håller huden mjuk och återfuktad samt Allantoin och vitamin E som verkar lugnande och skyddande. SPF 30.

Här pratar vi verkligen allt-i-en produkt:

Fuktkräm, primer, foundation, solskydd & glow!

Daily Tint SPF30 50 ml
Nk recensionerØshopping älskare
Beauty Star
08/12/24-08:50
Suggested missionSe alla
Skapa ditt första inlägg
50
Beauty Star
08/12/24-08:47

Asså wow!! Antalet komplimanger jag får komplimanger när jag använder duon av sky high och last paradise tillsammans. Känner att jag måste dela med mig denna rutin. 🤗🤗 Duon till höger är vattentäta och perfekt för längre dagar eller när det regnar och snöar mycket. Duon till höger är inte vattentäta. Hur jag applicerar på en sida i taget, först böjer jag mina ögon fransar såklart. Sedan sky high från boten till toppen men fokuserar mest på mellan av fransarna till topparna av de både på baksidan och framsidan. Sedan går jag direkt in med lash paradise på samma ögonfrans och applicerar mest på baksidan än framsidan då det gör mest volym men gör självklart på framsidan. Det kan se lite klumpigt först men gör andra ögat samma sätt oberoende på vilken av duoserna du använder. Sedan när due klar med båda fransarna går du inte med en ögonfrans böjare och det ger verkligen ”dina fransar men bättre” looken. Ger mer längd och volym. Det hjälper även att värma upp ens ögonfrans böjare (jag brukar använda min hårtorkare då den blir varm snabbt på några sekunder men det blir inte för varmt att det bränns)

Asså wow!! Antalet komplimanger jag får komplimanger när jag
Nikki
Beauty Pro
08/12/24-08:39

24 dagar av skönhet 🍋🎄

Dag 12 - Toner

Yuzu Vitamin C Brightening Toner 🍋

Denna toner från SATURDAY Skin innehåller 100% ren eterisk olja från Yuzu. Den ljusar upp och jämnar ut hudtonen. Innehåller förutom C-vitamin även bl a niacinamid. En riktig energikick med en helt underbar doft av clementin.

Taggar även några andra produkter från serien om någon blir nyfiken! 🍋😃

24 dagar av skönhet 🍋🎄  Dag 12 - Toner  Yuzu Vitamin C
Yuzu Vitamin C Brightening Toner 125 ml
Yuzu Vitamin C Sleep Mask
Yuzu Vitamin C Bright Eye Cream 15 ml
Yuzu Vitamin C Lip Mask 25 ml
Beauty Star
08/12/24-08:30

Christian Dior: Lip Maximizer collagen activ!! Jag rekommenderar den här asså wow älskar. Den jag har är i shade 001 och den får inte hypen den förtjänar. Många pratar inte om den men så värt att prova om man vill prova en ny Dior läpp produkter!! Jag tycker den är bättre en deras läpp olja då den är välfigt underwhelming och dyr jämfört med andra biligare läpp oljor. Såklart mina personliga åsikter men jsg ska definitivt köpa den störe verionen!! ⭐⭐

Christian Dior: Lip Maximizer collagen activ!! Jag
Linn
Beauty Pro
08/12/24-08:20

Dag 12: Bästa vattenfasta mascara

Den här vattenfasta mascaran från Maybelline är min favorit. Den håller hela dagen och ger både längd och volym. För att vara vattenfast är den relativt lätt att tvätta bort. Är väldigt nöjd med den och köpte den för att den har väldigt bra recensioner.

**Dag 12: Bästa vattenfasta mascara**  Den här vattenfasta
Falsies Surreal Extensions Mascara Waterproof Very Black
Melina
Beauty Pro
08/12/24-07:49

24 dagar skönhet ❤️ dag 1 La Roche-Posay Cicaplast Baume B5+ Repairing Blam En otrolig produkt som lugnar och återfuktar din hud. En produkt jag inte kan leva utan. Ett tips är att ta ett extra lager och lägga sig med och du vaknar upp med ett otroligt glow.

24 dagar skönhet ❤️ dag 1 La Roche-Posay Cicaplast Baume B5+