/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
DD
Beauty Star
19/02/24-19:58
Rekommenderar en jättebra produkt främst för de som har känslig eller torr hud, får acne, har rynkor eller acneärr. Den här produkten har små mängd retinol för de som vill börja med retinol är detta bra start för att sedan öka retinol procenten efter ett tag! Jag har använt den ca 3 månader och känner redan att min hud har blivit ljusare och mer slät. Självklart ska man kombinera andra produkter som vitamin c och niacinamide och solskydd för att se mer resultat! 😊
Rekommenderar en jättebra produkt främst för de som har
Linn
Beauty Star
19/02/24-17:49
Dagens köp från Kicks🤩🩷 Aldrig testat denna innan, skriv gärna om ni gjort de och vad ni tycker om produkten!✨ Den har 15 Spf och jag tog färgen 00N🥰
Dagens köp från Kicks🤩🩷 Aldrig testat denna innan, skriv
Sofia
Beauty Pro
19/02/24-17:30
Köpte en snurrbricka till mina parfymer och jag är så sjukt nöjd att jag måste visa upp det! 😁 Köpte den på Amazon och den passar perfekt i min Kallax-hylla från IKEA. Och det finns plats för fler parfymer på brickan! Tror att jag kommer använda fler av mina parfymer som hittills har stått längst bak nu när jag kommer åt dem lättare. 😊 Så nöjd! ❤️
Köpte en snurrbricka till mina parfymer och jag är så sjukt
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Elin
Beauty Star
19/02/24-17:02
Idag kom äntligen denna hem! 😍
Idag kom äntligen denna hem! 😍
Leila
Beauty Star
19/02/24-16:08
Linn
Beauty Pro
19/02/24-14:33
Mitt senaste köp på KICKS! Är jättenöjd att nu kunna rocka fina nude-läppar! 🤗
Mitt senaste köp på KICKS!  Är jättenöjd att nu kunna rocka
Carolina Menezes
Beauty Beginner
19/02/24-13:12
Hej! Jag har frågor om en setting spray som verkligen håller allt på plats samtidigt som den är billig. Har ni några tips?
Annika
Beauty Pro
19/02/24-11:47
Mitt senaste köp, så roligt. Det blev 2 prover också för att testa hemma på produkter jag önskar köpa. Tack till Kicks i Skellefteå för så bra hjälp, ni är bäst.
Mitt senaste köp, så roligt. Det blev 2 prover också för att