/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Hanane
Beauty Star
14/06/25-13:27

Full Face med Bara 5 Produkter:

1. Love Your Selfie Foundation & Concealer – TN3 Oak -Multitask: Foundation + concealer -Jämnar ut hudtonen, täcker mörka ringar och blemmor – basen är klar!

2. Gen Nude Blonzer – Kiss Of Pink

• Multitask: Rouge + bronzer + ögonskugga
  • Ger kinderna ett friskt glow och fungerar även som en varm ögonskugga i globlinjen.
  1. Be A VIP Velvet Liquid Lipstick – Go Off
  • Multitask: Läppfärg + krämrouge
  • Perfekt naturlig läppfärg som även duttas lätt på kinderna för extra färg.
  1. Diorshow Pump 'N' Volume HD Mascara – 260 Black
  • Fokus på fransarna – volym utan att tappa det naturliga intrycket. -Du kan även borsta igenom brynen med borsten för lite definition.
  1. Tattoo Pencil Liner – Trooper Black
  • Multitask: Eyeliner + bryn + tightlining
  • Använd som tunn eyeliner, fyll i bryn där det behövs eller markera fransraden för en pigg blick.

Resultat blir så Fräsch, naturlig och enkel look med bara 5 produkter! Perfekt för vardagen, resan eller när du bara vill hålla det simpelt.

Be A VIP Velvet Liquid Lipstick Go Off
Love Your Selfie Longwear Foundation & Concealer MG2 Bisque
Diorshow Pump 'N' Volume HD Mascara 090 Black
Gen Nude Blonzer Kiss Of Pink
Tattoo Pencil Liner Waterproof Trooper Black
Sofia
Beauty Pro
14/06/25-09:34

💎 CICAPLAST BALM B5+ – Lugnande och skyddande balm 💎

Det här är verkligen en dold pärla i badrumsskåpet som förtjänar mycket mer uppmärksamhet! CICAPLAST BALM B5+ från La Roche-Posay är min räddare i nöden när huden känns irriterad, torr eller skadad. Den lugnar direkt, återfuktar på djupet och skyddar huden utan att kännas tung eller fet. Perfekt för känslig hud, små sår, nariga partier eller efter olika behandlingar.

Varför borde fler upptäcka den? 🌿 Passar alla hudtyper, även känslig och torr 🌿 Multifunktionell – kan användas både i ansiktet och på kroppen 🌿 Parfymfri och dermatologiskt testad 🌿 Lugnar direkt vid rodnad, irritation och stramhet

En riktig “allt-i-ett”-produkt som alltid levererar och som jag inte kan vara utan! 💙

💎 CICAPLAST BALM B5+ – Lugnande och skyddande balm 💎  Det
Cicaplast Baume B5+ Repairing Balm 100 ml
Kristina
Beauty Pro
14/06/25-09:33(redigerad den 14/06/25-09:34)

Plötsligt händer det 😍. Jag hittade äntligen denna på rea i Kicks butik (ej på nätet dock).

Att jag inte testat den tidigare. Jösses vad gott den doftar! 💗

Doftnoter Topp: Rabarber, Påskliljor Mellan: Mandelmjölk Bas: Cederträ, Cashmeran

Önskar er alla en underbar helg 🌞

Plötsligt händer det 😍. Jag hittade äntligen denna på rea i
Perfect EdP 50 ml
Suggested missionSe alla
Var snabb!
Testa en ny hudvårdsrutin 💦
20
Nikki
Beauty Pro
14/06/25-07:59(redigerad den 14/06/25-08:35)

Repostar detta då det är så viktigt och aktuellt! 🌞

Förhoppningsvis är det någon som ännu inte känner till tjänsten och tycker den kan vara till hjälp!

Dags att köpa solskydd och dags att börja använda det - även i Sverige! - om man inte redan gör det.

Dyrt? Ja!

Kladdigt, jobbigt och tråkigt? Ja!

Men du undviker solskador både i nutid och framtida så slarva inte! Människor dör fortfarande av hudcancer!

Skugga och kläder hjälper också bra! 🏖👚👕

Ha en underbar sommardag och njut av solen! 🍓🌼

Repostar detta då det är så viktigt och aktuellt! 🌞
Invisible Spray SPF50+ 200 ml
Anthelios XL SPF50+ Stick 9 g
All-day Airy Sunscreen 50 ml
Truth Banana Bright SPF30 Mineral Sunscreen 50 ml
Hanane
Beauty Star
13/06/25-15:14

**Månadens Dolda Pärla: Softlight Luminous Hydrating Concealer (färg: LX 020) **🌟

Den här concealern är drömmen för oss som vill ha täckning + glow utan att huden känns torr eller kakig 😍

Varför fler borde prova den: -Otroligt återfuktande – perfekt för torr eller mogen hud

• Ljusreflekterande finish som piggar upp hela ansiktet -Smälter in naturligt och creasar inte -Färgen LX 010 är perfekt för ljus hud med neutral underton

Jag älskar att den inte bara täcker – den får mig att se pigg och fräsch ut hela dagen! ✨

Softlight Luminous Hydrating Concealer LX 020
Åsa
Beauty Star
13/06/25-14:45

Hej ☀️ Här kommer ett litet tips från mig nu när sommaren är här med förhoppningar om sol och salta bada, som tyvärr ju sliter en del på håret, och eftersom Kicks har 20% på hårprodukter just nu kanske man vill passa på att unna sig något inför sommaren 🧡 ✨Kérastase nutritive masque intense✨ gör åtminstone underverk för mitt trötta och slitna hår. Fick tips av min frisör för något år sedan och är nu inne på min andra burk. Den gör stor skillnad redan vid första användningen och har man dessutom möjlighet att sitta med den i en bastu ger det ytterligare kraft tycker jag 🧡

Hej ☀️ Här kommer ett litet tips från mig nu när sommaren är
Nutritive Masque Intense 200 ml
Nikki
Beauty Pro
13/06/25-13:02

Varför finns det så mycket mer roligt på rea i butik som fortfarande är till ordinarie pris på hemsidan?

Har fortfarande kvar produkter med liknande funktion så stod över köp men oj, vad lockande detta stick från MILK var! 💧🩵

Nu är den stora frågan om rean kommer bli ännu bättre på slutet? 50% blir 70%? Halva reapriset? Ingen aning!

Is i magen eller riskera att något man vill ha säljer slut?

Hur tänker ni?

Varför finns det så mycket mer roligt på rea i butik som
Cooling Water Eye Stick
Noni Glow Face Balm 10 g
Floating Under The Eyes Depuffing Under Eye Gel Pads 30 pairs
Valentina
Beauty Pro
13/06/25-12:00(redigerad den 14/06/25-15:07)
  • Månadens dolda pärla * Något jag inte kan leva utan är detta puder som döljer mörka ringar under ögonen, blendar ut contour och bronzer perfekt. BeautyAct alldeles egna transparent (gula) puder. så prisvärd, håller otroligt länge och mycket produkt som känns som att den aldrig tar slut.
* Månadens dolda pärla * Något jag inte kan leva utan är