/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Sofia
Beauty Brands Ambassador
02/07/24-13:58

Nytt Solskydd ☀❤

Nu har Lancôme kommit med en ny solskydd med ett ultralätt serumformula! Perfekt för den som vill ha ett högt solskydd utan att det känns på huden med närande och skyddande ingredienser! 

Sofia
Beauty Pro
02/07/24-13:19

Har ni några beautyfavoriter som utgått och inte säljs längre? 💔

Jag har många tyvärr. 😭 Flera parfymer och hårprodukter som jag älskade men som inte går att köpa längre, i alla fall inte i Sverige eller i pålitliga webbutiker..

En gammal favorit var mascaran Lash stiletto från Maybelline som jag älskade för den var så otroligt svart och glansig. Det tog många år innan jag hittade en ny som är lika bra som Stiletto!

Har ni några beautyfavoriter som utgått och inte säljs
Nikki
Beauty Pro
02/07/24-11:53 (redigerad den 02/07/24-21:27)

🌸 MARC JACOBS & ISSEY MIYAKE 💧

Marc Jacobs - sommardofternas mästare

Nya Daisy Love Pop EdT är lite annorlunda då den är en lättare gourmanddoft med doftnoter som hjortron, bergamott, vispgrädde och pistage.
Söt men ändå somrig och utan att bli för tung.

Issey Miyake - ingen kan fräscha akvatiska dofter som han

L'Eau D'Issey Pure Nectar EdP är en ljuvlig, lätt blommig, akvatisk superfeminin doft med doftnoter som päron, pion, ros, akvatiska vattennoter och sandelträ.

🌸 MARC JACOBS & ISSEY MIYAKE 💧   Marc Jacobs -
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
KICKS
Official
02/07/24-11:08 (redigerad den 02/07/24-11:12)

Bästa medlemmar! Nu har ni chans att vinna biljetter till Way Out West! Dela din festival look och var med och tävla om ett tredagarspass till dig OCH en vän! 🎫 Gå till tävlingskanalen för att läsa mer. Skynda ladda upp din festivaligaste look! 😍

Bästa medlemmar! Nu har ni chans att vinna biljetter till
Anki
Beauty Star
02/07/24-07:48

Vilken är eran favoritparfym just nu, tycker denna doftar så gott.

Linn
Beauty Pro
02/07/24-06:45 (redigerad den 02/07/24-09:56)

Snart kommer jag börja använda dessa från Urban Decay. All nighter är en settingspray som jag älskar och de den enda jag använder! Mina två jag använt (den vanliga svarta och ultra glow) ska ersättas med dessa så fort de tar slut. All Nighter håller verkligen hela dagen!

Snart kommer jag börja använda dessa från Urban Decay. All
Nikki
Beauty Pro
01/07/24-19:23

Maybelline Lash Sensational Firework Mascara 🎉

Den här hade jag helt missat! Någon som redan testat den?

Blev extra intresserad då det står att den passar kontaktlinsbärare och känsliga ögon. Har själv extra känsliga ögon vår och sommar pga pollenallergi. Brukar då oftast använda Clinique High Impact Mascara som funkar jättebra men det är ju också alltid kul att testa nytt.

Finns även som vattenfast.

Maybelline Lash Sensational Firework Mascara 🎉  Den här
Jessica
Beauty Star
01/07/24-18:57

Måste bara rekomendera ett besök hos Benefit på Kicks 10/10 på mina ögonbyn

Måste bara rekomendera ett besök hos Benefit på Kicks  10/10