Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairBeach readyPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Fanny
07/06-10:42
dom här måste jag användra annars ser jag inte vaken ut älskar dom så mycket något jag rekomenderar till sommaren.på sommaren använder jag oftast bara mascara så jag får lite egen färg i ansiktet för det tycker jag man ska göra 😄
Garnier Ambre Solaire Sensitive Advance Face Super UV Fluid SPF50+ 40 ml
Garnier Ambre Solaire Sensitive Advance Face Super UV Fluid SPF50+ 40 ml
Maybelline Lash Sensational Sky High Cosmic Mascara Black
Maybelline Lash Sensational Sky High Cosmic Mascara Black
Se mer
Sofie
06/06-20:05
Någon som kan rekommendera nån produkt ni vet passar om man har stressutslag? (Vet att man ska låda huden vara, men OM man måste 🥰🙏🏽😁) 😘😘
Se mer
Fanny
06/06-18:37
hej jag har lite frågor om om smink har ni några bra tips vilka man ska använda ?😄
Se mer
Nikki
06/06-16:25
Tips på några av mina favoritprodukter som är på Erbjudande nu 😍. Dela gärna med dig av några av dina 😃
Lumene Invisible Illumination Instant Illuminizer Rosy Dawn
Lumene Invisible Illumination Instant Illuminizer Rosy Dawn
St Tropez Self Tan Purity Bronzing Water Face Mist 80 ml
St Tropez Self Tan Purity Bronzing Water Face Mist 80 ml
Lacoste Pour Femme Timeless EdP 50 ml
Lacoste Pour Femme Timeless EdP 50 ml
Emma S. Warm Fig & Bergamot Body Lotion 350 ml
Emma S. Warm Fig & Bergamot Body Lotion 350 ml
Se mer
Nikki
06/06-15:56 (redigerat)
KICKS Club just nu 30% på makeup från Lumene! Vill passa på att tipsa om en väldigt bra och prisvärd foundation som jag ofta återkommer till, Lumene CC Color Correcting Cream SPF20 Foundation. Den är medeltäckande med neutral finish. Ser naturlig ut på och jämnar ut hudtonen. Snabb och lätt att applicera snyggt med t ex Flaer 106 Buffing Foundation Brush. Passar alla hudtyper, vegansk och har solskyddsfaktor 20.
Lumene CC Color Correcting Cream SPF20 Foundation Tan
Lumene CC Color Correcting Cream SPF20 Foundation Tan
Se mer
Nikki
06/06-15:36 (redigerat)
Jag har hittat en ny favoritprodukt, Morphe Continuous Setting Mist. Har innan, precis som många andra, använt den superbra All Nighter Setting Spray från Urban Decay. Hade dock hört och läst så många positiva kommentarer om Morphe´s Setting Mist att jag beslöt mig för att ge den en chans. Och jag blev INTE besviken! Älskar den supermjuka fina sprayen som lägger sig så jämnt och behagligt och som håller sminket på plats hela långa dagen. Den doftar också gott, känns uppfräschande och kostar ungefär hälften av konkurrenten. Rekommenderas!
Morphe Continuous Setting Mist
Morphe Continuous Setting Mist
Se mer
Malin
05/06-21:11
Vilket är "bäst" SKIN TREAT eller MON|SUN ? Har kört ST ett tag, men tycker mitt ansikte verkar vara flottigt/glansigt mycket nu..
Se mer
Lottaaa
05/06-20:54 (redigerat)
Mitt bästa #beautyhack är att blanda min foundation med min dagkräm och applicera de i ett. Jag använder mig av två absolut fantastiska produkter: Clarins Everlasting youth fluid som jag blandar med Clinique smart dagkräm. Superbra resultat!
Clinique Smart SPF15 Moisturizer Dry/Combination Skin 30 ml
Clinique Smart SPF15 Moisturizer Dry/Combination Skin 30 ml
Clarins Everlasting Youth Fluid Foundation 103 Ivory
Clarins Everlasting Youth Fluid Foundation 103 Ivory
Se mer