/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Linn
Beauty Pro
03/07/24-12:58

Vilken riktigt ljusrosa blush är bäst (enligt dig)?

Formula spelar ingen större roll. Gärna inte för dyr.

**Vilken riktigt ljusrosa blush är bäst (enligt dig)?**
Anna
Beauty Pro
03/07/24-11:43

mitt senaste köp i butik! en BeautyAct Bb-Cream som är helt ny för mig, en nagellack som såldes ut för tjugo spänn och en hårnål🌼Nån som testat BB-Creamen?

mitt senaste köp i butik! en BeautyAct Bb-Cream som är helt
Nikki
Beauty Pro
02/07/24-22:48

🌸 PRADA Paradoxe Virtual Flower 🍋🌸

Efter storsäljaren PRADA Paradoxe och PRADA Paradoxe Intense är det nu dags att säga välkommen till nya doften PRADA Paradoxe Virtual Flower.

Denna har jag inte provdoftat. Vet faktiskt inte ens om den finns i Sverige ännu.

🌸  PRADA Paradoxe Virtual Flower  🍋🌸  Efter storsäljaren
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Nikki
Beauty Pro
02/07/24-20:11 (redigerad den 02/07/24-21:32)

💎 Festfina naglar 💎 💅

Imorgon är det tillfälle att klä upp sig och göra sig lite extra fin så ikväll blev det premiär för mitt nyinköpta nagellack från OPI's Barbie Collection i färgen Yay Space.
Hade ju turen att hitta detta på rean nyligen och det kommer bli så fint till min klänning.
Kommer känna mig som Elsa i Frozen.
Lite gnistrande vinterkänsla mitt i sommaren kan väl inte skada. 😀❄️

💎  Festfina naglar 💎 💅  Imorgon är det tillfälle att klä
Nikki
Beauty Pro
02/07/24-18:59

Senaste KICKS köpet 🌹

OPI i färgen The Thrill of Brazil, klassiskt rött med blank finish.

Senaste KICKS köpet 🌹  OPI i färgen The Thrill of Brazil,
Nikki
Beauty Pro
02/07/24-18:42

💜 KICKS Beauty Treats 💜

Oj, vad många lockande behandlingar det finns att välja bland. 😃
Idag var jag dock endast med som sällskap.

💜  KICKS Beauty Treats  💜  Oj, vad många lockande
Malin
Beauty Pro
02/07/24-17:53

Sommarparfym till kille

Nu behöver jag lite tips och inspo från er. Min sambo fyller år här om några dagar och jag har då tänkt att jag vill ge honom en sommarparfym.
Jag tänker mig en som är åt det friska och fräscha hållet men fortfarande väldigt maskulin.

Jag kommer självklart provdofta i butik men det hade varit roligt att få lite tips på parfymer då det finns en uppsjö av olika parfymer att provdofta ✨

Malin
Beauty Pro
02/07/24-17:21

Garnier - SkinActive Vitamin C Daily UV Glow-Boosting Fluid Glow SPF50+

Denna finns tyvärr i dagsläget ännu inte på KICKS men har någon hunnit testa denna? Låter som den perfekta produkten för sommaren ☀

Detta är en lätt och flytande dagkräm som återfuktar huden hela dagen. Innehåller även SPF50+ mot UVB, UVA och långa UVA-strålar för att förebygga uppkomsten av mörka fläckar på huden. Finns i två olika varianter - Osynlig finish eller diskret lystergivande. Båda passar för känslig hud och är testade under både dermatologisk och oftalmologisk kontroll.

*Garnier - SkinActive Vitamin C Daily UV Glow-Boosting Fluid