Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairBeach readyPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Filter
Pernilla
13/09-09:14
Min senaste beställning från Kicks! Passade på att beställa lite nya basprodukter när det var kampanj. Mitt första intryck av produkterna är att de verkar väldigt bra, förutom dagkrämen då som är en favorit jag köpt flera gånger innan. 🌸
Laura Mercier Secret Brightening Powder 1
Laura Mercier Secret Brightening Powder 1
Anastasia Stick Blush Latte
Anastasia Stick Blush Latte
Ole Henriksen Strength Trainer Peptide Boost Moisturizer 50 ml
Ole Henriksen Strength Trainer Peptide Boost Moisturizer 50 ml
Yves Saint Laurent Encre De Peau All Hours Foundation LC1
Yves Saint Laurent Encre De Peau All Hours Foundation LC1
Se mer
Lioness Davis
Beauty Talks Ambassador
13/09-08:04
Köpte den här för någon vecka sen i butik i Skanstull/Ringen. Den har varit så bra! Jag använder den ibland innan jag lägger foundation och även som slutprodukt för att makeupen ska hålla längre! Jag älskar den! Håller även oljorna i ansiktet i takt utan att man behöver pudra om för ofta under en utekväll.
Se mer
Lioness Davis
Beauty Talks Ambassador
13/09-07:59
En stor favorit just nu!
Se mer
Sara
12/09-21:08
Senaste köppet 😁 nöjd Liknar denna palet men inte exakt samma
Morphe 18W Natural Wonder Artistry Palette
Morphe 18W Natural Wonder Artistry Palette
Se mer
Eli
12/09-21:03 (redigerat)
Hejsan allihopa! Jag har kombinationshy men mest lite åt fet oljigare hållet. När jag lägger foundation så kommer det inte ta lång tidbinnan det blir fult och man i synnerhet kan flytta det väldigt mycket / ta bort det väldigt lätt. Har bra hudvårdsrutin imo. Har prövat med olika underlag som flash balm från clarins, 72 hour mouisture surge, matte+poreless primer, men blir samma sak... :( Håller bättre med setting spray i flera steg, men blir alltid så efter en stund iallafall
Se mer
Nikki
11/09-11:26 (redigerat)
Jag älskar serum ❤️. Av alla olika hudvårdsprodukter är det den jag tycker mest om att applicera. De finns inriktade på alla tänkbara behov och i alla prisklasser. Just nu har jag dessa två hemma. Den ena kostar ungefär 4 gånger så mycket som den andra och visst känns det i upplevelsen av den, flaskans tyngd, klicket i korken osv. Men ibland ( ganska ofta 😃 ) måste man handla efter plånboken och båda två gör sitt jobb riktigt bra, tycker jag. Är så nyfiken på vad ni gillar för serum och tar gärna emot tips och rekommendationer i alla prislägen 😍.
Lancôme Advanced Génifique Youth Activating Concentrate Serum 30 ml
Lancôme Advanced Génifique Youth Activating Concentrate Serum 30 ml
BUDGIE Big City Life Anti-pollution Face Serum 30 ml
BUDGIE Big City Life Anti-pollution Face Serum 30 ml
Se mer
Matilda
10/09-15:55
Beauty Tester
Dra mig baklänges Prada! Jag fick hem den här godingen för ett par veckor sedan och har använt den varje dag sedan dess. Detta är en doft jag inte blir riktigt klok på, den har en feminin blomdoft utan att den tar över för mycket. Den doftar friskt och fräscht, samtidigt som den ger en varm och sensuell känsla. Bästa sättet att beskriva den här doften är att den doftar lyxigt! Apropå lyx; flaskan känns gedigen och exklusiv, vilket bidrar till den lyxiga känslan. Det här är helt klart en ny favorit hos mig 🥰
Prada Paradoxe EdP 90 ml
Prada Paradoxe EdP 90 ml
Se mer
Louise
10/09-13:02
Hej på er! Har alltid älskat min Miss Dior parfym och har alltid haft den som go to, även om det är vardags eller fest. Dock svider det lite att säga men tycker inte den känns likadan efter att de gjorde om formulan... Har ni tips på någon liknande parfym?
Se mer