Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Sazavin
Beauty Star
12/03/24-19:41
Jag måste bara dela med mig av mitt senaste skönhetsfynd - MAC-mascaran! Den ger otrolig volym och längd åt mina ögonfransar. Jag älskar verkligen hur den gör mina ögon poppiga och dramatiska. Rekommenderar den verkligen! 💖✨"
Jag måste bara dela med mig av mitt senaste skönhetsfynd -
Besökare #140666386
12/03/24-16:48
Hej! Jag skulle fråga er om vilken är den bästa Mascara?
Nikki
Beauty Pro
12/03/24-14:38
Doftnot: Lotus En ren, fräsch, akvatisk blomdoft 🌸 Gillar du det så är dessa några att provdofta!
Doftnot: Lotus  En ren, fräsch, akvatisk blomdoft 🌸  Gillar
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Sofia
Beauty Beginner
12/03/24-13:46
Hej hej! Jag har stora problem med denna produkt https://www.kicks.se/clinique/hudvard/ansiktsvard/dagkram/clinique-superdefense-spf25-cream-skin-type-12-50-ml. Idag när jag applicerade den, ovanpå ett vitamin C-serum från Lumene, och lät krämen sjunka in en kvart innan jag skulle sminka mig. När jag satte mig framför spegeln hade krämen redan börjat rulla av ansiktet, trots att jag inte ens hade rört det ännu. Annars är ju det vanliga att det börjar hända grejer när man lägger foundation. Någon som har några tips? Annars får nog den här krämen enbart användas ensam.
Nikki
Beauty Pro
12/03/24-13:19 (redigerad den 12/03/24-13:22)
BENEFIT Cookie Highlighter & Blush kollektionen WANDERful World Blush (finns i totalt 12 olika nyanser). Flera finns även som minis. Len puderformula som nästan känns krämig på huden. 🥰 Har ni testat något?
BENEFIT   Cookie Highlighter  & Blush kollektionen
Irena
Beauty Pro
12/03/24-13:06
Såg precis att Kicks fått in ett nytt märke, Erborian 😍. Nästan som att de läste mina tankar eftersom jag tänkte skriva om hur bra deras cleanser är (köpte på Åhléns förra veckan). Tror att detta kommer vara produkter som går åt som smör 🫶🏼
Nikki
Beauty Pro
12/03/24-13:03 (redigerad den 12/03/24-13:06)
Span på BENEFIT Högaktuella för läppar och kinder. Visste ni att originalet Benetint skapades redan på 1970-talet?!
Span på BENEFIT  Högaktuella för läppar och kinder. Visste
Ida @creativenextraida
Beauty Pro
12/03/24-12:36
Senaste köpet! Passa på att köpa mascara till mamsen också❤️
Senaste köpet!  Passa på att köpa mascara till mamsen