/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Malin
Beauty Pro
08/03/25-15:23(redigerad den 08/03/25-15:25)

Har en känslig hud och denna vinter har jag haft stora problem med torr hud på ögonlocken och in mot näsroten. Inget har hjälpt! Och jag har haft lätt panik. Tills jag fick tips om denna. Wow säger jag All exem var borta på 3 dagar. Älskar den ❤

Toleriane Dermallergo Eye Cream 20 ml
Linn
Beauty Pro
08/03/25-12:51

Ny settingspray inhandlad

Har hört och läst så mycket bra om den här så jag köpte den idag. Har varit ute efter en settingspray med glowig finish ett tag.

Bjuder på ett foto med vårkänsla! Ha en fin helg!

Ny settingspray inhandlad  Har hört och läst så mycket bra
Ready Set Fix 100 ml
Nikki
Beauty Pro
08/03/25-10:27

🌸💧 25% på CLEAN 💧🌸

Dessa CLEAN-parfymer har jag för tillfället. Tror tyvärr att gift boxen Spring Layering Collection är slutsåld på KICKS annars är dessa set superbra. Älskar både att man får parfymer i travelsize att ha i handväskan eller ta med på resor. Men också för att det är ett bra sätt att testa några av CLEAN's alla dofter. Här finns några av de storsäljande klassikerna. Men en som jag gillade och inte hade provdoftat innan (tror jag) är faktiskt Spring Breeze EdP.

Beach Vibes EdP var en Limited Edition sommardoft och Vanilla Cloud EdP lanserades förra året. Känns fortfarande lite märkligt med en vaniljdoft från CLEAN så har lite mixed feelings för denna. Vissa dagar går den fel och vissa dagar älskar jag den. 😅

Har du någon CLEAN-favorit?

🌸💧  25% på CLEAN  💧🌸  Dessa CLEAN-parfymer har jag för
Gift Set Spring Layering Collection EdP Gift Box
Classic Vanilla Cloud EdP 30 ml
Suggested missionSe alla
Skapa ditt första inlägg
50
Nikki
Beauty Pro
08/03/25-09:51

DEVOTION EdP 🍋🤍

by Dolce&Gabbana

En parfym som lanserades 2023 och som jag tycker förtjänar att doftas om. En fräschare vanilj- och gourmanddoft som passar perfekt vår och sommar. Blunda så tar den dig med till den italienska kusten utan att du behöver vare sig packa eller boka flyg. 😃

Det är en vaniljdoft men en ganska ovanlig sådan tack vare parfymens andra doftnoter.

Vad sägs om detta?

Topp: Kanderad citrus

Hjärtnoter: Panacotta, Rom & Apelsinblomma

Bas: Vanilj

Finns som refill och nyinkommen body cream.

Året efter, 2024, kom Devotion Intense EdP. En lite tyngre och kraftfullare flanker med flera av doftnoterna gemensamt men med en kanske lite höstigare(?) känsla då man valt att lägga till hasselnöt som doftnot.

Kom nyligen även som herrdoft, Devotion Pour Homme EdP.

DEVOTION EdP 🍋🤍  by Dolce&Gabbana   En parfym som
Devotion EdP 30 ml
Devotion EdP Refill 150 ml
Devotion Body Cream 180 ml
Devotion Intense EdP 30 ml
Devotion Pour Homme EdP 100 ml
Nikki
Beauty Pro
08/03/25-09:04

8 mars - idag är en viktig dag !

Det är internationella kvinnodagen.

En dag för att uppmärksamma de framsteg som gjorts för jämställdhet och kvinnors rättigheter men kanske ännu viktigare de utmaningar som kvarstår.

Av just den senare anledningen anser många att dagen inte bör firas men det tänker jag göra ändå. 🎉

Gå på stan med mamma och ikväll Mello med några tjejkompisar! 💖

Hoppas du har någon/några tjejer/kvinnor, stora som små, som du kan visa lite extra uppskattning idag. Ett leende, en kram, någon som behöver hållas om ryggen.

Vi når alla högre genom att lyfta varandra!

STOR KRAM från mig! 💞

8 mars - idag är en viktig dag !  Det är internationella
Nathalie
Beauty Pro
07/03/25-15:33

Idag har jag testat Tämja från Björk för första gången. Den håller nere babyhåren. Gillar verkligen att det inte känns som att man har något i håret samtidigt som de små hårstråna faktiskt ligger kvar där man la dem 🙂

Idag har jag testat Tämja från Björk för första gången. Den
Tämja Flyaway Tamer 20 ml
Nikki
Beauty Pro
07/03/25-07:36(redigerad den 07/03/25-11:50)

Vanilj, mjuka kryddor och kakao.

Eilish EdP doftar som en varm kram känns. 🥰

Topp: Sockrade blomblad, mandarin, röda bär

Hjärta: Vanilj, kryddor och kakao

Bas: Tonkaböna, trä och mysk

Finns även som mist.

Ha en fin dag! Nu ska jag ut i solen! 🌞🤗

Vanilj, mjuka kryddor och kakao.   Eilish EdP doftar som en
Eilish EdP 100 ml
Eilish Body Mist 236 ml
Anna
Beauty Pro
06/03/25-20:51

Mitt senaste köp🩷 Har hört att den här ögonbrynspennan ska vara riktigt bra så den är jag nyfiken på och glosset från BeautyAct blev därför att jag tycker så mycket om läppoljan. Dock stämmer inte färgen med hur den ser ut på nätet, så en liten överraskning kan man väl säga😅

Mitt senaste köp🩷 Har hört att den här ögonbrynspennan ska
High-Impact Lipgloss Adoring Nude
Eyebrow Pencil Slim&Thin Soft Brown