Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Heli
Beauty Star
13/02/24-16:06
Färger, färger, färger ✨
Färger, färger, färger ✨
Leonor
Beauty Star
13/02/24-16:01
Letar efter en ny toner då den jag brukade använda ur kicks egna sortiment har slutats säljas, någon som har tips på en som är bra?
Malin
Beauty Pro
13/02/24-15:53
Dagens inköp blev denna fina highlighter från Beautyact. Har känt ett tag att jag inte riktigt har hittat på highlighter som passar min hudton så idag fick jag testa lite olika och det slutade sen med att denna fick följa med hem 🙌🏼 Tycker att produktbilden är något missvisande då den är mycket ljusare i verkligheten än på hemsidan som ni ser på min bild.
Dagens inköp blev denna fina highlighter från Beautyact. Har
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Leonor
Beauty Star
13/02/24-15:35
Beställde precis hem Loreals Telescopic Lift Mascara, har hört att den ska vara bra men ha ett specifikt sätt att apliceras. Någon som vet hur man applicerar utan att den kladdar överallt?
Marstef
Beauty Beginner
13/02/24-15:24
Hello! Jag har länge undrat, hjälper det verkligen att doppa borstaten/ beautyblendern när man sminkar sig, för att jämna ut sminket eller kommer det bildas bakterier i borsten/beautyblendern?🥰 Mvh,
Ilva
Beauty Star
13/02/24-15:22
Nailpolishremover?
Ilva
Beauty Star
13/02/24-15:21
Tips on perfume?
Miggis
Beauty Pro
13/02/24-15:07
Alla mogna och även andra medlemmar. Här har ni en toppen setting spray som verkligen håller sminket på plats samt hjälper även mot tårar och regndroppar 👌.