/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Christina
Beauty Star
10/03/25-22:19(redigerad den 30/03/25-15:48)
Evelina
Beauty Star
10/03/25-19:39

nån som har tips om en foundation för en torris? och primer? ✨

Amida
Beauty Star
10/03/25-18:53

Mitt senaste köp☺lite blandat men framför allt FitMe conceler min favorit köper alltid om den så fort den tar slut! ska testa på beautyact eyeshadow primer hört att den ska vara bra. 2 nya läpp produkter

Mitt senaste köp☺lite blandat men framför allt FitMe
Fit Me Concealer 25 Medium
Ready Set Eyeshadow Primer
Luminous Shine Lip gloss 5 Bright Rose
Rouge Pur Couture The Slim Velvet Radical Lipstick 304 Beige Instinct
Suggested missionSe alla
Skapa ditt första inlägg
50
Nikki
Beauty Pro
10/03/25-17:27

Setting Spray

Använder för tillfället mest dessa två setting sprays från IT Cosmetics och Anastasia. Gillar neutral finish eller naturlig lyster. Men absolut inte så mycket glow så jag ser blank ut! 😅

Älskar också att de båda är hudvårdande och återfuktande (har torr hud), doftar gott och har en behaglig spray. Dock inte den allra bästa superfina och mjuka misten för där tycker jag fortfarande Morphe och IDUN Minerals är bättre. Men de känns inte som Urban Decay's högtryckstvättsliknande spray i alla fall. Håller superbra men behaglig kan man ju knappast kalla den. Min åsikt! 😃

Är så sugen på att testa Anastasia's nya matta setting spray, Impeccable, som nästa. Har redan testat den i butik och tyckte den kändes härlig. Fin mist, fräsch doft och smälte på huden. Och utan tvekan den snyggaste förpackningen på en setting spray som jag sett hitintills. 😃

Vilken är din favorit och varför?

Setting Spray   Använder för tillfället mest dessa två
Your Skin But Better Setting Spray 100 ml
Dewy Set Setting Spray 100 ml
Impeccable Setting Spray 100 ml
Nikki
Beauty Pro
10/03/25-10:05

Tröttnar aldrig på Burberry Goddess EdP

Älskar du icke sötsliskiga vaniljdofter måste denna provdoftas. Tre olika vaniljdoftnoter, lavendel och kryddor (ingefära och kakao).

En av de parfymer jag brukar få mest komplimanger för. Doftar allra bäst den kalla årstiden (tycker jag).

Finns även en Goddess Intense EdP. Jag tycker dock att den går mer åt unisexdoft.

Tröttnar aldrig på Burberry Goddess EdP   Älskar du icke
Goddess EdP 100 ml
Goddess Refill EdP 150 ml
Goddess Body Lotion 200 ml
Goddess Intense EdP 30 ml
Goddess Intense EdP Refill 150 ml
Nikki
Beauty Pro
10/03/25-09:55

Brister i sökfunktionerna❗️

Har under en längre tid noterat att sökfunktionerna på hemsidan har stora brister vilket bl a leder till att alla produkter som borde komma upp inte visas.

Här är två exempel:

Om jag söker på parfymer och doftnoten jordgubb 🍓 så kommer t ex inte parfymen New York EdP upp trots att den beskrivs som fruktig och har jordgubb som en av toppdoftnoterna vilket även står på produktsidan.

e.l.f ögonkräm Holy Hydration Eye Cream kommer bara upp om jag söker på Ögonvård och Visa alla men INTE om jag söker på ögonkräm!

Brister i sökfunktionerna❗️  Har under en längre tid noterat
New York EdP 50 ml
Holy Hydration! Eye Cream 14 g
Nikki
Beauty Pro
10/03/25-09:12

Titta och njut! 💎

Good Girl Superluxe Swarovski Collector’s Edition

Exklusiv utgåva, finns endast 50 exemplar.

Dekorerad för hand med över 2000 safir, aquamarin-och guldfärgade glittrande Swarovski-kristaller.

Dekorationsarbetet tar ca 18 timmar per sko.

För den som är intresserad finns ett väldigt fint litet klipp på Carolina Herrera's hemsida.

Doftnoterna är desamma som i originaldoften (taggad).

Titta och njut! 💎  Good Girl Superluxe Swarovski
Good Girl EdP 30 ml
Nikki
Beauty Pro
09/03/25-21:10

The Ritual of Sakura Shimmering Body Spray 🌸✨️

Någon som redan testat den?

The Ritual of Sakura Shimmering Body Spray 🌸✨️   Någon som
The Ritual Of Sakura Shimmering Body Spray 150 ml