/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Sara Linnea
Beauty Star
29/12/24-20:30

Jag minns inte var jag först såg det här tipset, men efter att det dykt upp i flera kanaler fick jag för ett tag sen anledning att testa:

Ni vet när man har bråttom iväg, drar en svart tröja över huvudet och plötsligt märker att deodoranten lämnat tråkiga vita märken efter sig?

Jag tycker inte att det funkar att torka med fuktig trasa, för fläckarna kommer tillbaka när tyget torkar. Det visar sig att lösningen stavas "sammetsgalge". Ni vet, en sån där tunn galge täckt med sammet för att inte plagget ska halka av. Lite gnugg med sammetsytan mot den störiga fläcken och problemet är löst!

Det funkar säkert med andra sammetsliknande ytor också, men en svart sammetsgalge var vad som användes i tipset så det är numera även min go to. Funkar även på fläckar av löspuder 😊

Har du någon otippad lösning på beautyrelaterade missöden?

Nikki
Beauty Pro
29/12/24-19:23

Älskar ju parfymer, har ganska många och provdoftar väldigt många.

Men ibland kan jag tröttna (brukar inte hålla i sig så länge) och då längtar jag efter rena, enkla och klassiska dofter.

Detta set innehåller några av CLEAN's ikoniska dofter som t ex Warm Cotton, Skin och Rain samt några lite nyare, Apple Blossom och Spring Breeze.

Perfekt om du letar efter en fräsch, tidlös dagdoft eller inspiration för vår och sommar.

Kanske hitta en ny favorit eller testa layering?

Älskar ju parfymer, har ganska många och provdoftar väldigt
Gift Set Spring Layering Collection EdP Gift Box
Livia
Beauty Pro
29/12/24-16:30

Jag älskar min Diamond bomb - How many carats? så va tvungen att köpa den i Rosé Rave också. Helt kär!! 😍😍✨

Jag älskar min Diamond bomb - How many carats? så va tvungen
Diamond Bomb All-Over Diamond Veil Rosé Rave
Suggested missionSe alla
Skapa ditt första inlägg
50
Rebecca
Beauty Pro
29/12/24-14:53

Råkade bli ett till köp:) Blev glittermascara till nyår och sen dessa godingar! Tappade bort min förra från Ole Henriksen så nu blev det påfyllning men med glitter i :)

Råkade bli ett till köp:) Blev glittermascara till nyår och
Lash Sensational Sky High Washable Mascara Space Diamond
Pout Preserve Peptide Lip Treatment Lingonberry Jam Glimmer
Pout Preserve Peptide Lip Treatment Crème Brûlée Glimmer
Rebecca
Beauty Pro
29/12/24-09:59

såg dessa på rea i en av butikerna och blev lite sugen på att testa.Läste att de skulle passa alla men på ett ställe läste jag att de inte passade för känslig hy. Är lite nyfiken på om någon av er har testat dessa och vad ni tyckte i så fall :)

såg dessa på rea i en av butikerna och blev lite sugen på
Peptide 21 Exfoliating Peel Pads 270 g
Maria
Beauty Star
28/12/24-22:02(redigerad den 28/12/24-22:05)

God fortsättning på er alla ⛄

Jag undrar om någon vet om Skin treats multi action face cleanser inte säljs längre? Jag älskar den o min håller på att ta slut och nu hittar jag den inte på hemsidan

Nikki
Beauty Pro
28/12/24-21:35

Nya GLIMMER från OLE HENRIKSEN med silver, guld- och roséguldskimmer. ✨️

Vill ha allihop! 🥰✨️

Nya GLIMMER från OLE HENRIKSEN med silver, guld- och
Pout Preserve Peptide Lip Treatment Citrus Sunshine Glimmer
Pout Preserve Peptide Lip Treatment Crème Brûlée Glimmer
Pout Preserve Peptide Lip Treatment Lingonberry Jam Glimmer
Rebecca
Beauty Pro
28/12/24-20:12

Senaste köpet på kicks var idag då jag fyndade dessa kit  :)

Kunde inte tagga produkterna men lancome är hydra zen gift box och clarins är my hydrating essential :)

Senaste köpet på kicks var idag då jag fyndade dessa kit 