/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Rand
Beauty Star
26/04/25-22:14(redigerad den 26/04/25-22:15)

✨✨Ögonfransböjare✨✨

Behöver tips på en riktigt bra ögonfransböjare✨

Nikki
Beauty Pro
26/04/25-17:56

🌹🌿🌸 The Rituals 🌸🌿🌹

Rituals kan man ju köpa på fler försäljningsställen än deras egna butiker men rekommenderar verkligen att man kikar på deras egen hemsida dels för mer information om produkterna och tankarna och filosofin bakom de olika kollektionerna men också för att där finns kollektioner, unika gåvoset och ibland roliga och prisvärda överraskningsboxar - perfekta om man vill prova på olika produkter och kollektioner men också jättebra presenter! 🎁

🌹🌿🌸 The Rituals 🌸🌿🌹  Rituals kan man ju köpa på fler
CarroBolt
Beauty Star
26/04/25-17:30

En hyfsat ny rutin för mig som jag än så länge fullkomligt älskar! THE1NKEYLIST:

1. Jag andvänder Oat cleansing balm både morgon och kväll, en så otroligt snäll rengöring som lämnar huden återfuktad! Nackdelen är att den är väldigt svår att skölja av och det känns ofta som en hinna ligger kvar. För mig personligen är detta inget problem då jag endast känner mig återfuktad.
  2. I detta steg använder jag en receptbelagd kräm som torkar ut huden.
  3. Omega water cream är en otroligt lätt ansiktskräm som återfuktar otroligt bra, den ljusar upp och ger en fin lyster.
  4. Alslutar ALLTID med solkydd. Jag använder La Roche-Posay anthelios UVMUNE 400. En helt fantastisk solkräm som lämnar huden fin och slät och täpper Inte till porerna!

🌷💃🌸

En hyfsat ny rutin för mig som jag än så länge fullkomligt
Oat Cleansing Balm
Suggested missionSe alla
Var snabb!
Budget vs. Lyx 👑
15
Lana
Beauty Pro
26/04/25-17:17

En fantastisk doft! SCANDAL Le Parfum är både sensuell och kraftfull med en perfekt mix av jasmin, salt karamell och vanilj. Flaskan är dessutom riktigt snygg – en riktig favorit!🥰

En fantastisk doft! SCANDAL Le Parfum är både sensuell och
Scandal Le Parfum 50 ml
Nathalie
Beauty Pro
26/04/25-16:20

När jag handlade i butik senast så fick jag med mig två gåvor hem (jag handlade rätt mycket). Öppnade precis krämen från Sol de Janeiro som luktar väldigt gott och sjönk in väldigt bra i huden. Det från Lancôme har jag bara packat upp än så länge.

Har någon testat något av det här? 🙂

När jag handlade i butik senast så fick jag med mig två
Nikki
Beauty Pro
26/04/25-13:19

⭐️ Vackra flakonger och fina dofter ⭐️

Jean Paul Gaultier's Divine EdP lanserades 2023 och förra året kom flankern Divine Le Parfum.

Den första tycker jag bäst om. Feminin, lätt och blommig men med fräsch gourmandtwist av maräng och salt(!) som ger den en lite akvatisk och marin känsla. Fräsch sommardoft! Det är Le Parfum också men den är djupare med amberbas. Liljorna finns i båda liksom den salta noten.

Båda finns som refill.

⭐️ Vackra flakonger och fina dofter ⭐️  Jean Paul Gaultier's
Gaultier Divine EdP 100 ml
Gaultier Divine Le Parfum 50 ml
Gaultier Divine EdP Refill 200 ml
Gaultier Divine Le Parfum Refill 200 ml
Nikki
Beauty Pro
26/04/25-12:56(redigerad den 26/04/25-12:57)

Många mascaror har det blivit...

Men en har jag fortfarande kvar på min "lista" och det är All I Am's prisvinnande mascara, Everyday Perfection Mascara

Ytterligare några som jag testat men inte har på bild är bl a Clinique High Impact Mascara (originalet), Lancôme's Idôle Mascara och Hypnôse Drama. Max Factor Clump Defy, IDUN Minerals Vatn, Yves Rocher och The Body Shop.

De på mina bilder som jag ännu inte testat är BeautyAct, Benefit och e.l.f.

Beskrivning:

"ALL I AM Beauty Everyday Perfection Mascara är den ultimata all-in-one mascaran för varje tillfälle. Mascaran förlänger och ger dina fransar volym och fyllighet samtidigt som den separerar fransarna för bästa resultat. Lyfter, böjer, ger volym, förlänger och separerar fransarna. Unik dubbelsidig borste med kortare strån för volym och längre strån för maximal längd och separation. Mascaran är framtagen med vårdade ingredienser som förbättrar mjukheten och jämnheten i appliceringen samt vårdar och återfuktar varje frans. Innehåller bland annat närande coconut oil och E-vitamin. Vattenresistent, för att hålla hela dagen, även för dig med rinniga ögon. Enkel att tvätta bort med ljummet vatten. Vegansk, fri från parabener och mineraloljor. 100% parfymfri."

Har ni testat denna? 👀

Många mascaror har det blivit...  Men en har jag fortfarande
Everyday Perfection Mascara
Nikki
Beauty Pro
26/04/25-08:20

Finns det något mer somrigt än 🥥🌴 ?

EdT och Mist från All I Am Beauty.

Parfymen, Coco Breeze EdT, är för tillfället slut på KICKS men kommer förhoppningsvis in igen inför sommarsäsongen tillsammans med misten som är ny.

Finns mer att läsa om dessa på deras egen hemsida.

Finns det något mer somrigt än 🥥🌴 ?  EdT och Mist från All
Coco Breeze EdT 50 ml