Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairBeach readyPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Matilda
26/06-08:02
Nya favoritfärgen från Depend 💜
Depend O2 Nail Polish - Life Is A Macaron Collection 682
Depend O2 Nail Polish - Life Is A Macaron Collection 682
Se mer
Fanny
23/06-19:24
hej jag har nu tänk att testa kicks beautyact det verkar som om det kommer va min favorit i framtiden kommer skriva och lägga upp vad jag tycker om sminket här men först måste man ju köpat 😘
Se mer
Isabel
23/06-16:53
Några av mina sommarfavoriter 💕 Glad midsommar! 💕
Se mer
Matilda
23/06-13:54
Ska du på bröllop i sommar eller ska du kanske till och med gifta dig? 💍🤍 I början av juni publicerade jag några bröllopsinspirerade looks på min Instagram som passar oavsett om du är där som gäst eller bruden själv. Här är mina topp 3 bästa tips för att få sminket att hålla denna bröllopssäsong!  1. Använd produkter som du vet att du gillar och du vet fungerar för dig och din hudtyp! Din bröllopsdag är inte dagen du bör experimentera med nya produkter. 2. Primer, puder, setting spray - denna magiska trio kommer få ditt smink att hålla hela dagen. Tänk på att inte alla produkter samarbetar väl med varandra, så var noga med att välja produkter med ingredienser som gifter sig (see what I did there 😉). 3. Kräm som toppas med puder - för att få en riktigt long lasting makeup brukar jag använda en krämprodukt som bas för att sedan toppa med puder. T.ex. kräm blush toppas med puder blush och kräm bronzer toppas med puder bronzer.  Nedan ser du några av mina must-have produkter, samt en av mina bröllopssminkningar (min personliga favorit). Alla mina bröllopssminkningar kommer snart att finnas samlade i ett inlägg under “Beauty Looks” ❤
Armani Luminous Silk Foundation 4
Armani Luminous Silk Foundation 4
Urban Decay Eyeshadow Primer Potion - Anti-Aging
Urban Decay Eyeshadow Primer Potion - Anti-Aging
Sensai Glowing Base SPF10 Primer
Sensai Glowing Base SPF10 Primer
Urban Decay All Nighter Ultra Glow Setting Spray 118 ml
Urban Decay All Nighter Ultra Glow Setting Spray 118 ml
Se mer
Livia @Hudvardsfreak
22/06-08:32
- NY FAVORIT TILL LÄPPARNA - MANTLE’s nya The Calm Balm i tub har blivit en ny favorit hos mig den senaste tiden. I The Calm Balm 2.0 har man adderat bivax, vilket ger en lite drygare textur 🐝 Den smidiga tuben gör det dessutom lätt att applicera produkten on the go. Har ni testat produkten än? 💋
MANTLE The Calm Balm 20 ml
MANTLE The Calm Balm 20 ml
Se mer
Livia @Hudvardsfreak
22/06-08:26
- Tre dagparfymer som du borde testa -
BYREDO Mojave Ghost EdP 100 ml
BYREDO Mojave Ghost EdP 100 ml
Clean Classic Original EdP 30 ml
Clean Classic Original EdP 30 ml
Armani Sì Intense EdP 30 ml
Armani Sì Intense EdP 30 ml
Se mer
Livia @Hudvardsfreak
21/06-22:59
HOW TO - GLOWY LEGS- Hörni, The After Glow från MANTLE, är ett måste nu i sommar! Säg hejdå till trött och glåmig hud, och hej till lyster och sommarfina ben. Den här kroppsoljan lämnar inga stora glitterkorn på huden utan ger bara ett fint och jämnt lyster. Huden blir dessutom len och mjuk i flera timmar. Är besatt!
MANTLE The After Glow Body Oil 100 ml
MANTLE The After Glow Body Oil 100 ml
Se mer
Patryk
20/06-19:14
Hej allihopa! Detta är lite orelaterat till produkter och smink egentligen men jag slänger ut det här för o se om något finns. Jag pluggar smink och hår just nu på Style Education och snart är det dags för min praktikperiod (4/7 - 25/8 för o vara exakt). Jag undrar om någon av er har några leads, ideer eller är en frilansande makeupartist som är i behov av assistans under denna period? Jag är öppen för i princip allt, så länge jag får sminka och lära mig nytt i branschen. All the hugs 💝
Se mer