/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Christine Carlberg
Beauty Star
07/07/24-15:38

Hej!

Är intresserad av att höra vad ni använder för schampo, balsam och hårinpackning!
Helst sulfatfritt ☺️
Tack på förhand! 🩷

Nikki
Beauty Pro
07/07/24-14:40

Lyx & skönhet

Visst är de vackra Dior's J'adore-flaskor formade som en amfora (kärl som användes av Antikens greker och romare) och prydda med det berömda Maasai-halsbandet.

Lyx & skönhet  Visst är de vackra Dior's J'adore-flaskor
Sofia
Beauty Pro
07/07/24-09:22

Scrollade igenom senaste mailet från Kicks och fick syn på mig själv längst ner. 😄

Scrollade igenom senaste mailet från Kicks och fick syn på
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Linn
Beauty Pro
06/07/24-20:54 (redigerad den 07/07/24-06:02)

LAYERING-TIPS!

Jag älskar den här kombinationen:
Prada Paradoxe + La Rive Vanilla Touch (78kr på Normal)

**LAYERING-TIPS!**  Jag älskar den här kombinationen: *Prada
Sandra
Beauty Beginner
06/07/24-19:13

Nu är jag inne på att skaffa mig en bra retinolkräm, nån som har bra tips på vilken som är bra? har börjat med en väldigt mild, cosxr 0.1 %, lär köra den tills ansiktet vant sig. Kom gärna med tips på de som är starkare.

Nikki
Beauty Pro
06/07/24-15:26

🖤🤍 Black Opium Le Parfum 🤍🖤 är en mjukare flanker av YSL's originaldoft Black Opium EdP och med betydligt mycket mer vanilj, hela 4 olika vaniljdoftnoter ingår i parfymens komposition.

Så om du älskar vaniljdofter är detta en att provdofta!

🖤🤍 Black Opium Le Parfum 🤍🖤  är en mjukare flanker av
Nikki
Beauty Pro
06/07/24-12:41

Depend Eyebrow Mascara 👀🤎

Budgetprodukt som jag köpte efter rekommendation i KICKS butik.
Jättenöjd med den. Den både färgar och formar utan smul. Bra och prisvärd.

100% vegansk 🌸

Finns i flera olika nyanser. Jag har färgen Soft Brown.

Depend Eyebrow Mascara 👀🤎  Budgetprodukt som jag köpte
Nikki
Beauty Pro
06/07/24-12:20 (redigerad den 06/07/24-12:21)

Mjuka läppar med hemmagjord lip scrub 🍯

Har tidigare gjort ett inlägg om hemmagjord lip scrub men då jag nyligen gjorde min egna igen tänkte jag att det kanske var någon annan som också ville bli påmind eller hade missat det.

Allt man behöver är lite flytande honung och
strösocker. Blanda till lagom konsistens och gnugga försiktigt på läpparna. Om man vill kan man tillsätta någon droppe av någon smakessens, t ex vanilj.

Jag brukar göra en ganska liten mängd i taget men det går att förvara den i kylskåp med tätslutande lock i ca 2 veckor. 💋

Mjuka läppar med hemmagjord lip scrub 🍯  Har tidigare gjort