Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Sofia
Beauty Pro
10/04/24-12:19
Mitt senaste Kicks-köp. 😊 Bryngelen har jag haft förut och tycker den funkar bra till ett lågt pris. 👌🏼 Paula's choice har jag aldrig testat förut så jag köpte en exfoliering i bebisstorlek för att testa om jag gillar den. 😊
Mitt senaste Kicks-köp. 😊 Bryngelen har jag haft förut och
Nathalie 031
Beauty Star
10/04/24-12:08
Bästa settingspray? Har haft denna men vill hitta en billigare
Nathalie 031
Beauty Star
10/04/24-12:07
Bästa pore filler primer?
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
beckiussandra
Beauty Star
10/04/24-11:34
Vichys liftactiv, morgon eller kväll?
Vichys liftactiv, morgon eller kväll?
beckiussandra
Beauty Star
10/04/24-11:32
Tips på en riktigt bra hårinpackning tack :)
beckiussandra
Beauty Star
10/04/24-11:31
Lipplumper, vilken ger bäst effekt??
beckiussandra
Beauty Star
10/04/24-11:30
Tips på eran absolut godaste parfym som enda håller en sjysst prisnivå?
ASSE
Beauty Star
10/04/24-11:25
Hey miss,  Ett puder jag älskar och dör för är Laura Mercier setting Powder. Ett genomskinligt settingpuder för långvarig makeup. Detta genomskinliga inställningspuder skapar en mjukfokuseffekt när det kommer till din makeup. Den lägger sig INTE i fina linjer eller torkar ut din hud, plus att på bilder ser det ut som att du har ett filter på😍 Vid full glam makeup rekommenderar jag att du tar setting Powder i HELA ansiktet och dutta med händerna runt ansiktet, känner du lite "klibbigt" på nått ställe pudra på stället lite mer :)  Kom ihåg att basen är the key för flawless makeup😘
Hey miss,  Ett puder jag älskar och dör för är Laura