Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairBeach readyPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Elin, frisyrerochsmink
Beauty Talks Ambassador
30/06-06:30
❤️ 2,5 snabba sommarfrisyrer ❤️ Jag har fått den stora äran att bli hår- ambassadör här på Kicks Beauty Talks 😍 Dagen till ära vill jag visa mina go-to snabba och enkla frisyrer jag kör nu i sommar! Vilken är din favorit?
KICKS Beauty Mini Elastics Clear 20-pack
KICKS Beauty Mini Elastics Clear 20-pack
Björn Axén Repair Anti Break Treatment 125 ml
Björn Axén Repair Anti Break Treatment 125 ml
Björn Axén The Dry Shampoo 250 ml
Björn Axén The Dry Shampoo 250 ml
Se mer
Nikki
29/06-18:23 (redigerat)
IDUN Minerals - svenskt varumärke med dermatologiskt testade produkter som passar även den mest känsliga hud. 99% av produkterna är veganska och nästan alla är parfymfria. Jag har haft och har ibland fortfarande problem med torr hy, eksem och känslig hårbotten så jag har använt en del produkter från IDUN både inom hårvård, hudvård och makeup. Då har jag köpt dem på olika apotek så jättekul och bra för många att vissa av deras produkter nu finns i KICKS sortiment. Bara ett tips för er med känslig hud och alla andra också förstås.
IDUN Minerals Creme Lipstick Elise
IDUN Minerals Creme Lipstick Elise
IDUN Minerals Liquid Mineral Foundation Norrsken Freja
IDUN Minerals Liquid Mineral Foundation Norrsken Freja
IDUN Minerals Mineral Blush Smultron
IDUN Minerals Mineral Blush Smultron
IDUN Minerals Mineral Highlighter Fjällsippa
IDUN Minerals Mineral Highlighter Fjällsippa
Se mer
Nikki
29/06-17:49 (redigerat)
Har bl a fyndat detta på KICKS rea. Ska bli så kul att prova dessa produkter. Har ni någon favoritprodukt från IT Cosmetics?
IT Cosmetics Confidence In A Cream 120 ml
IT Cosmetics Confidence In A Cream 120 ml
IT Cosmetics Confidence In Your Beauty Sleep 60 ml
IT Cosmetics Confidence In Your Beauty Sleep 60 ml
Se mer
Nikki
29/06-17:32 (redigerat)
Tänk att man kan bli så glad av ett nytt nagellack - kommer bli superfint nu när man börjar få lite mer färg på händerna 💗
Depend 7 Day Nail Polish - Sunkissed Collection 7239 Sunny Blush
Depend 7 Day Nail Polish - Sunkissed Collection 7239 Sunny Blush
Se mer
Lioness Davis
Beauty Talks Ambassador
29/06-16:47 (redigerat)
Hej hej!Ny här! Älskar allt som har att göra med hår och skönhet att göra. Fick möjligheten att testa dessa underbara produkter från Kerastase och Shu Emura. Låt mig säga att det var väldigt givande för mina torra lockar. Jag älskar shampoot från Kerastase därför att den är så mild och doftar gott. Mitt hår kändes lika mjukt genom hela tvättprocessen. Inpackningen, även den levererade med mjukhet och gjorde det så enkelt för mig att kamma ut mitt lockiga hår. Sist men inte minst Shu Uemura's styling produkter. Jag använde moussen för att jag ville ha lite extra stadga och sedan använde jag stylingkrämen för att hjälpa till att definiera mina lockar. Vad tycker ni om slutresultatet? Jag älskar det!
Shu Uemura Uzu Cotton Definition Hair Cream 75 ml
Shu Uemura Uzu Cotton Definition Hair Cream 75 ml
Shu Uemura Kaze Wave Curl Mousse 150 ml
Shu Uemura Kaze Wave Curl Mousse 150 ml
Se mer
Isabel
29/06-16:33
Alltså detta är sjukt! Vinyl ink från Maybelline. Detta är efter 2 timmar och har alltså druckit och ätit. Lika glansigt och lika mycket färg, färgar inte heller av sig. Rekommenderar skarpt!
Maybelline Superstay Vinyl Ink Lipstick Red Hot
Maybelline Superstay Vinyl Ink Lipstick Red Hot
Se mer
Tina
29/06-16:28 (redigerat)
Fick precis hem ”Tip stamper” från Atelier Rouge. Aldrig använt nåt liknande innan, och jösses vad enkelt det var att göra en klockren och skarp fransk manikyr. Superrolig och enkel att använda.. har nån mer testat?
Atelier Rouge Spring 2022 Ready To Wear Limited Edition Showstopper
Atelier Rouge Spring 2022 Ready To Wear Limited Edition Showstopper
Atelier Rouge French Nail Tip Stamper
Atelier Rouge French Nail Tip Stamper
Se mer
Fanny
29/06-07:17
Har ni testat smink ifrån Kylie cosmetics? Jag har gjort denna soft glam sminkningen med några produkter ifrån märket, Gillar verkligen dem matta skuggorna i ögonskuggspaletten så pigmenterade och lätta att jobba med! Dem andra produkterna är riktiga stjärnor dem med, ger lagom pigment och även dessa lätta att arbeta in.
Kylie By Kylie Jenner High Gloss 317 Klear
Kylie By Kylie Jenner High Gloss 317 Klear
Kylie By Kylie Jenner Kybrow Pencil 4 Medium Brown
Kylie By Kylie Jenner Kybrow Pencil 4 Medium Brown
Kylie By Kylie Jenner Kylighter Illuminating Powder 50 Cheers Darling
Kylie By Kylie Jenner Kylighter Illuminating Powder 50 Cheers Darling
Kylie By Kylie Jenner Pressed Blush Powder 336 Winter Kissed
Kylie By Kylie Jenner Pressed Blush Powder 336 Winter Kissed
Kylie By Kylie Jenner Mauve Pressed Powder Palette
Kylie By Kylie Jenner Mauve Pressed Powder Palette
Se mer