Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Elin
Beauty Star
23/02/24-17:53
Tips på en bra återfuktande ansiktskräm? 😍
Nora
Beauty Pro
23/02/24-17:08
Har någon tips för oljig hy?
Seda
Beauty Pro
23/02/24-17:03
Behöver tips på primer?😊
Behöver tips på primer?😊
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Seda
Beauty Pro
23/02/24-17:00
Vilken av dessa är värt att köpa?
Lovisa
Beauty Star
23/02/24-13:53
Hej, mitt första inlägg vill jag bara tipsa om mina absoluta favoriter och must haves, Sky high mascara är fantastisk ifall du vill att fransarna ska hålla sig böjda och fina med mycket volym (jag tycker att vattenfast gör att fransarna håller sig böjda hela dagen). Jag använder mina puder produkter på kräm produkter då de håller sig länge och lägger sig fint!! Har någon tips på någon bra settingspray och primer uppskattar gärna lite tips, tack finisar ha de fint❤️
Hej, mitt första inlägg vill jag bara tipsa om mina absoluta
Leila
Beauty Star
23/02/24-13:08
Miss Dior älskar de 😍🥰
Miss Dior älskar de 😍🥰
stellaanders05
Beauty Star
23/02/24-13:06
Hej tänkte kolla vad ni har för tips på bra vattenfasta mascaror för vill ha en bra som ger bra volym. Som ni ser har jag rätt långa o vill helst ha för volym och inte längd
Hej tänkte kolla vad ni har för tips på bra vattenfasta
Seda
Beauty Pro
23/02/24-12:22
Mitt 30th birthday
Mitt 30th birthday