/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Madelón
Beauty Star
26/03/24-19:58
Aramis
Beauty Star
26/03/24-19:32
Värd hypen!!! Håret bli frisör-stylat och helt glansigt efter att ha fönat det med denna och rundborste. Sam håller sig fint utan friss i flera dagar!😍
Värd hypen!!! Håret bli frisör-stylat och helt glansigt
Aramis
Beauty Star
26/03/24-19:28
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Madelón
Beauty Star
26/03/24-19:17
Den ska jag köpa på måndag. Och en OBH nordica hårfön som är sååååååå snygg. Känns bra 👍 och lyxigt att styla håret.
Den ska jag köpa på måndag. Och en OBH nordica hårfön som är
Madelón
Beauty Star
26/03/24-19:10
Detta är mitt värmeskydd. Det skyddar upp till 230 grader. Jag kommer köpa Colorwow’s senaste värmeskydd spray så jag visar er mitt stylade hår när jag använt den. Ser fram emot det för den ger glans 💖 och är bra 👍 har jag hört.
Detta är mitt värmeskydd. Det skyddar upp till 230 grader.
Madelón
Beauty Star
26/03/24-18:59
Älskar 🥰 denna colorwow produkt gör håret glansigt och lätt att platta/styla. Tvättar mitt hår och har i balsam och torkar och har i rikligt med colorwow torkar sedan med fön sätter i got2b guardian angel värmeskydd och plattar till sist. Mitt hår blir mycket fint och jag blir så nöjd 😌
Älskar 🥰 denna colorwow produkt gör håret glansigt och lätt
Sofia
Beauty Pro
26/03/24-18:42
Mitt senaste köp som jag är SÅÅÅÅ taggad på! Äntligen finns Haus Labs i Sverige! 🥳 Synd att de bara finns på Sephora och inte Kicks.. Dyraste foundation jag någonsin köpt så nu hoppas jag att den är helt fantastisk. 🤞🏼 Deras shade finder hittade i alla fall en helt perfekt nyans för mig – 070 Fair neutral. Det blir invigning imorgon!
Mitt senaste köp som jag är SÅÅÅÅ taggad på! Äntligen finns
Anneli Elisabeth
Beauty Star
26/03/24-18:40
Köpte dessa idag. Älskar dem båda två. Bra längd i mascaran och fint glow med IT Cosmetics. Har ni testat dem?