/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Mina
Beauty Star
07/05/25-16:22

En väldigt fin floral doft från Rituals. Jag får många komplimanger när jag bär den här doften.

En väldigt fin floral doft från Rituals. Jag får många
Mina
Beauty Star
07/05/25-16:17

Har någon testat något av dessa mascaror? vad tyckte ni om de?

Lash Sensational Sky High Washable Mascara Pink Air
Lash Sensational Sky High Cosmic Mascara Black
Lash Sensational Sky High Tinted Primer
Mina
Beauty Star
07/05/25-16:15(redigerad den 07/05/25-16:16)

Månaden dolda pärla och min favorit mascara är Sky High från Maybelline. Den är vattenfast och håller hela dagen, men den är ganska svår att få bort, du behöver definitivt en bra sminkborttagning och rengöring.

Månaden dolda pärla och min  favorit mascara är Sky High
Lash Sensational Sky High Mascara Black Waterproof
Suggested missionSe alla
Var snabb!
Budget vs. Lyx 👑
15
Mina
Beauty Star
07/05/25-16:10

Jag har använt Eucerin photoaging control under flera år men vill gärna prova något nytt produkt

Jag har använt Eucerin photoaging control under flera år men
Mina
Beauty Star
07/05/25-16:07

Hej Har ni tips på bra solskyddsprodukter till ansiktet?

Avvi
Beauty Pro
07/05/25-14:45

Jag har tidigare använd dior addict som min vardagsparfym och nu har de bytt ingredisenser i den sen kanske 1 år tillbaka (någon som kan bekräfta skillnad i doften?), nu måste jag leta en nya doft. Kan någon rekommendera en som liknade den tidigare versioen? Behöver absolut inte vara av samma märke då jag redan sökt en ersättare där.

Avvi
Beauty Pro
07/05/25-14:42(redigerad den 07/05/25-15:04)

Kan någon rekommendera ett hårserum som hjälper mig mitt håravfall? Inte olja då jag lätt får fett hår..

Avvi
Beauty Pro
07/05/25-14:41

Hej!

Jag tycks reagerar på arbutin, har någon tips på vilka produkter eller vilken rutin jag ska köra på om jag har melasma?