/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Nikki
Beauty Pro
26/03/24-13:27
💧Superhärlig mask för återfuktning och glow💧✨️ Kan verkligen rekommendera denna från Biotherm, Aqua Bounce Flash Mask. Och som vanligt med Biotherms sheet masks mycket extra produkt i förpackningen som räcker till att använda som serum minst 2-3 appliceringar.
💧Superhärlig mask för återfuktning och glow💧✨️  Kan
Nikki
Beauty Pro
26/03/24-13:19 (redigerad den 26/03/24-16:31)
Såå många nya varumärken - spännande! Själv känner jag inte ens till hälften av dem. Mycket hårvård och det är nog det jag vet minst om. Något varumärke du redan testat och vill rekommendera? Bumble & Bumble, AVEDA, Addmino-18, COOLA, Vita Liberata, Susanne Kaufmann, Hello Sunday m.m.
Såå många nya varumärken - spännande!   Själv känner jag
Nadila
Beauty Pro
26/03/24-12:52
Vi alla har eller flera favoriter av läppstift 💄 läpp olja läpp penna.. vilken är just din favorit? Dela gärna med dej😌😍 här är mina två av Clarins lip comfort färgen Lip Comfort Oil 05 Apricot & 02 Raspberry
Vi alla har eller flera favoriter av läppstift 💄 läpp olja
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Nikki
Beauty Pro
26/03/24-12:32
🌸🐥🌺🐇 Rosa PÅSK hemma hos mig! 🐇🌺🐥🌸 Jättenyfiken på hur det ser ut hos dig! 🥰
🌸🐥🌺🐇 Rosa PÅSK hemma hos mig! 🐇🌺🐥🌸  Jättenyfiken på
Heba
Beauty Star
26/03/24-12:29
När jag inte har så mycket tid för att sminka mig brukar jag alltid lägga concealer bara på de ställen som behövs på t.ex underögonen. Sen tar jag lite puder på hela ansiktet och får det att bli lite matt. Sedan jag tar puder bronzer och puder Blush. Sen är det klart. Det tar väldigt snabbt att göra det här eftersom att man inte behöver lägga massa puder senare eller contour stick och sen puder bronzer på det. Så det blir inte att lägga som lager hela tiden.
Assie
Beauty Star
26/03/24-12:28
Hej! Jag tänkte på en sak är ögonfrans böjare. Jag har en som jag har haft länge sen jag var ungdom. Min frågan är håller det länge eller kan man tvätta dom eller måste man köpa nytt? Vad säger ni andra liksom personer som jobbar inom Kicks. Tror inte att dom svarar men vore bra att veta vad man bör tänka. 😍
Nikki
Beauty Pro
26/03/24-12:09
PÅSK hos @KICKS Kul om alla som besöker en påskpyntad KICKS butik tar en bild och lägger upp! 🐥
PÅSK hos @136092963   Kul om alla som besöker en påskpyntad
Linn
Beauty Pro
26/03/24-11:55
KICKS hade gjort påskfint i ”min” butik!
KICKS hade gjort påskfint i ”min” butik!