Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Nikki
Beauty Pro
16/04/24-10:07
Har du testat något från Biotherms ikoniska produktserie Life Plankton? 💧💙 Både ögonkrämen och serumet är lätta i konsistensen och väldigt fräscha. Går snabbt in och känns verkligen återfuktande. De är nästan lite svala så för mig perfekta på sommaren då man kanske inte vill ha sina hudvårdsprodukter lika fylliga och feta som man behöver på vintern. Rekommenderar att man testar dessa i butik! Just nu har KICKS Club Deal på Biotherms bodylotions och då kan jag verkligen rekommendera Life Plankton Body Milk som har en otroligt god, fräsch och ren doft. Även Lait Corporel är jättebra (lite tjockare och med svag doft av citrus). Sheet masken Life Plankton Essence-In-Sheet är underbar! Har sagt det förut men den är verkligen superhärlig, så lystergivande och återfuktande. Och med massa extra produkt i förpackningen så att det räcker som serum i flera dagar extra. Fuktboosta huden inför vårsolens strålar! 💧🌞
Har du testat något från Biotherms ikoniska produktserie
Ulrika
Beauty Star
16/04/24-09:48
Mitt senaste köp på Kicks! Har fått tips i forumet, ska bli kul att testa!
ASSE
Beauty Star
16/04/24-09:41
En fråga jag får ofta är vad för produkter jag använder för mitt lockiga hår. Har under det senaste åren testat olika produkter tills jag fann dessa och mitt hår har aldrig mått så bra som det gör just nu. Lockigt hår är får mer friss och är mer tort än andra hårtyper, därför är det viktigt att hitta en olja som passar för din hårtyp och olja dagligen. Step by step; 🧚🏼 1. Börja med Mielle scalp & hair oil och massera ordentligt in oljan i hårbotten 5-10 min. Personligen låter jag oljan ligga på ungefär 1-2 timmar innan jag tvättar ur. 2. Balsamerar topparna innan du börjar scamponera med Mielle Rosemary Mint Strengthening Shampoo (glöm ej att schamponera 2 gånger) 🧖🏽‍♀️ 3. Därefter använd en bra hårinpackning för din hårtyp, mina favoriter för lockigt hår är Kérastase curl manifesto och Mielle Rosemary Mint Strengthening Hair Masque. Rekommenderar att låta hårmasken vara i 15-20 min innan du sköljer ur. 🧖🏽‍♀️ 4. Använd en hairwrap alt en t-shirt för att torka håret istället för kroppshanduk.🧖🏽‍♀️ 5. Använd en Leave-In Conditioner och jobba in den, en toppfavorit just nu är Mielle Rosemary Mint Leave-In Conditioner. 🧖🏽‍♀️ 6. Hår olja. Jag rekommenderar Sunny Isle Jamaican Castor Oil Extra Dark, denna olja är utmärkt för hårtillväxt, fuktar bort hår, förstärker håret samt läker och motverkar split ends. 💆🏽‍♀️ Sommaren är runt hörnet och vem vill inte ha fint och friskt hår, det är värt att spendera pengar och tid på sitt hår🥰
En fråga jag får ofta är vad för produkter jag använder för
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Nikki
Beauty Pro
16/04/24-06:13 (redigerad den 16/04/24-06:16)
Nyhet från PIXI - Hydra Lip Treat 💋🌸 Hydra LipTreat är ett lätt färgat läppbalsam som återfuktar och plumpar läpparna.  Innehåller hyaluronsyra, avokado-olja och sheasmör som alla har en mjukgörande effekt.  100% vegansk. Dessa vill man ju testa! Ser de inte jättefina ut? 🥰
Nyhet från PIXI - Hydra Lip Treat 💋🌸  Hydra LipTreat är
Andrea
Beauty Star
15/04/24-21:55
Mitt senaste köp som jag väntar ivrigt på ska dyka upp i brevlådan! Behövde både påfyllning av några favoriter samt kände att det var dags att testa lite nytt så det blev några produkter ✨
Kumari
Beauty Beginner
15/04/24-20:13
Hallå! Behöver tips på er bästa läppolja💋. Tackar på förhand!
Joulin
Beauty Star
15/04/24-20:10
Bra bus produkt? Så svårt finns så många 🤯🤯🤯
Karolina
Beauty Star
15/04/24-19:16
Hej! Är det någon som har tips på en bra solkräm till kroppen? Har lätt att få acne på ryggen så någon som är lättare och snäll mot huden🫶