/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Annika
Beauty Pro
16/04/25-13:39

⚪️Månadens dolda pärla⚪️ Hypo Allergenic Mascara från Isadora, en jättefin mascara som finns i brunt och svart. Ett bra tips till allergiker, men tänk på att även om det står allergitestat så kan man ändå vara känslig/allergisk för en produkt.

Hypo-Allergenic Mascara 32 Brown
Melinda
Beauty Pro
16/04/25-12:48

Denna förtjänar mer hype, så fin!

Ultratint Lip Balm Sheer Plum
Melinda
Beauty Pro
16/04/25-12:45

mitt senaste köp från Kicks

Dew Drop Lip Oil Ready Or Not
Suggested missionSe alla
Skapa ditt första inlägg
50
Melina
Beauty Pro
16/04/25-11:14

mitt senaste köp från KICKS ✨ otroligt hjälpsam personal som tipsade om denna till att använda som eyeliner istället för bryen, va ute efter en tunn brun eyeliner nämligen. så ska bli kul å testa!

mitt senaste köp från KICKS ✨ otroligt hjälpsam personal som
Nathalie
Beauty Pro
16/04/25-10:39(redigerad den 16/04/25-10:39)

Igår följde Sweet Tooth med mig hem från Kicks 😁 Både jag och min make känner karamell precis i början av den men det är inte listat som doftnot. Det gör mig inget, jag tycker att den luktar väldigt gott! Hållbarheten har varit helt okej på mig när jag testat den i butik och 314 kr är den ändå värd för mig

Igår följde Sweet Tooth med mig hem från Kicks 😁 Både jag
Sweet Tooth EdP 75 ml
Nikki
Beauty Pro
16/04/25-06:39

OPI's 2025 spring collection OPI'm Dreaming går i ljusa pasteller.

Nagellacken i miniformat är OPI's utvalda från årets kollektion och går att kombinera på flera olika sätt.

Mirror, Mirror on the Awe – En skimrande vit med subtila grå och guldtoner som ger en sofistikerad touch.

Reoccurin’ Gleam – En elegant ljusrosa med en hint av pärlemor för en mjuk och drömlik look.

Keep It Surreal – En livlig korallorange med gyllene skimmer som sprider glädje och energi.

Happy Play-ce – En härligt ljusblå med silverskimmer, perfekt för en uppfriskande och lekfull stil.

Jag har inte sett dessa set i KICKS sortiment men nagellacken brukar finnas i fullstorlek.

På bild 2 mitt set från förra sommaren.

OPI's 2025 spring collection OPI'm Dreaming går i ljusa
Nikki
Beauty Pro
16/04/25-06:15(redigerad den 16/04/25-06:20)

ANASTASIA 30%

Anastasia är ett av mina favoritvarumärken när det gäller makeup.

Fantastiskt fina paletter, ikoniska brynprodukter och ljuvliga gloss. Deras Dewy Set Setting Spray ger fin lyster och doftar gott.

Brow Pen i färgen Medium Brown (gör nålfina naturtrogna streck) och lipglossen kan jag inte tagga men färgerna på bilden är Guava, Deep Taupe och Peachy (glittrig). 🍑✨️

Vilken är din Anastasia-favorit?

ANASTASIA 30%  Anastasia är ett av mina favoritvarumärken
Nouveau Palette
Dewy Set Setting Spray 100 ml
Mini Dewy Set Setting Spray Original
Brow Gel Clear
Mini Brow Gel Clear
Brow Freeze
Brow Freeze Applicator
Nathalie
Beauty Pro
15/04/25-15:44

Jag luktade på båda Cosmic idag vilket jag aldrig gjort tidigare. Den första Cosmic luktade för mycket citrus för mig vilket inte är något jag brukar dras till, medan Cosmic 2.0 luktade mer blommigt och jag valde att testa den på huden.

Efter några minuter trädde en doft fram som jag inte riktigt gillar men jag kan inte heller identifiera vad det är. Har känt den i andra parfymer och det är en doft jag inte uppskattar. Måste lyckas ta reda på VAD det är 😅

I vilket fall som! Ganska trevliga parfymer i sig även om det inte är något jag kommer skaffa

Jag luktade på båda Cosmic idag vilket jag aldrig gjort
Cosmic Kylie Jenner EdP 100 ml
Kylie Cosmic 2.0 EdP 100 ml