Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairBeach readyPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Emilia
04/07-15:23 (redigerat)
Mina bästa tips för beachen är: 1. Ansiktsvatten t.ex Emma.S moisterising facial Mist. den är otroligt bra och återfuktande, det är nödvändigt på stranden. 2. En bra hudkräm. Khiels hudkrämer gör magi och är lagom tjock konsistens och gör huden len och man ser pigg ut. 3. En sheetmask. För att svalka sitt ansikte kan man behöva ha lite hjälp av ansiktsmasker man kan ta med sig och dra på över ansiktet. Detta mår ansiktet också bra av. 4. En bodylotion från rituals. Om man har badat i saltvatten kan det vara nice att efter duschen smörja in sig i en fet bodybutter eller bodylotion från exempelvis Rituals. Detta gör att kroppen mår prima. 5. Cliniques Sunscreen Face lotion i 50. Man vill inte bränna sig. Viktigt att skydda ansiktet mot solens starka strålar. 6. Parfym. Byredos Mojave Ghost är ett härligt alternativ till parfym. 7. Vattenfast mascara. Smashbox full exposure mascara waterproof fungerar utmärkt. 8. Glow ! - Mac strobe cream är underbar för huden ger ett härligt glow och en fin lyster. 9. Håret kan också behöva täckas med en Handduk så man inte får en oönskad blekning. 🤍🙌💓🌊🌼❤️ #beach ready
Se mer
Maria
04/07-13:37
Bästa strandhacket ever är att ta med babypuder till stranden. Om du häller lite över fötterna, eller direkt i handen, och klappar in i huden där du är fuktig och sandig så släpper sanden direkt. Du slipper sand i strumpor, skor och på andra ställen där du inte vill vara sandig! #beach ready
Se mer
Frida
04/07-13:25
Ida Wargs brun utan sol räddar mina första stranddagar innan den riktiga brännan tar form! :D #beachready
IDA WARG Instant Self-Tanning Body Lotion Medium Dark 200 ml
IDA WARG Instant Self-Tanning Body Lotion Medium Dark 200 ml
Se mer
Nikki
04/07-11:29 (redigerat)
Hej! Här kommer mina Beach Ready Hacks 💜: ⭐Använder kroppspeeling kvällen innan (gärna från Rituals eller MON SUN) ⭐EVY Technology Solskydd från topp till tå inkl. hår (applicera rikligt) ⭐Lip Balm med SPF på läpparna (älskar Hawaiian Tropic) ⭐Solhatt ⭐Solglasögon ⭐Termos med iskallt iste 💧💛
EVY Technology Sunscreen Mousse SPF30 150 ml
EVY Technology Sunscreen Mousse SPF30 150 ml
Hawaiian Tropic Lip Balm SPF30 Silk Hydration Lip Balm SPF30
Hawaiian Tropic Lip Balm SPF30 Silk Hydration Lip Balm SPF30
EVY Technology Daily Defence Face Mousse SPF50 75 ml
EVY Technology Daily Defence Face Mousse SPF50 75 ml
MON SUN Pause N' Scrub Repairing Oils Body Scrub 225 ml
MON SUN Pause N' Scrub Repairing Oils Body Scrub 225 ml
Rituals The Ritual Of Karma Body Scrub 300 g
Rituals The Ritual Of Karma Body Scrub 300 g
EVY Technology UV/Heat Hair Mousse 150 ml
EVY Technology UV/Heat Hair Mousse 150 ml
Se mer
Anastasia
04/07-09:28
Mina beach ready hacks: 1. Solkräm från hawaiian tropic, de luktar såå gott 2. Solhatt (skyddar ansiktet och håret) 3. UVA/UVB solglasögon (viktigt att skydda ögonen) 4. En skimrig kroppsolja så man glänser i solen✨ Och något kallt och gott att dricka så klart!
Hawaiian Tropic Silk Hydration Lotion SPF50 180 ml
Hawaiian Tropic Silk Hydration Lotion SPF50 180 ml
Rituals The Ritual Of Karma Body Shimmer Oil 100 ml
Rituals The Ritual Of Karma Body Shimmer Oil 100 ml
Se mer
Anastasia
03/07-15:33
Ni som har 'hooded eyes'!!! Vilka är era bästa tips för ögonskugga? Har nyligen börjat lära mig sminka mina ögon förutom eyeliner etc, och tycker det är svårt pga hur mina ögon ser ut, har inget utrymme mellan ögonlocket och min 'hood' hahah
Se mer
Kerstin
01/07-11:08
Beauty Tester
Jag har fått testa och göra review på detta härliga balsam. Det passar mig perfekt som konstant färgar mitt hår. Jag upplever att produkten är dryg, en liten mängd räcker långt! Håret blir mjukt och lent. Jag brukar ta balsamet lite högre upp i håret än endast topparna, vilket jag även gjort med denna. Håret håller sig fräscht i cirka 4 dagar med produkten och den metoden!☺️
Continu Protein Repair Conditioner 300 ml
Continu Protein Repair Conditioner 300 ml
Se mer
Nikki
01/07-09:52 (redigerat)
FURLA - någon som känner till, har eller kanske har provdoftat någon av dessa parfymer? Det enda jag visste om FURLA var jättesnygga ⭐ väskor.
Furla Romantica EdP 30 ml
Furla Romantica EdP 30 ml
Furla Preziosa EdP 30 ml
Furla Preziosa EdP 30 ml
Furla Irresistibile EdP. 30 ml
Furla Irresistibile EdP. 30 ml
Furla Favolosa EdP 30 ml
Furla Favolosa EdP 30 ml
Furla Magnifica EdP 30 ml
Furla Magnifica EdP 30 ml
Se mer