/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Moa
Beauty Star
10/07/24-19:08

Mitt favoritnagellack är depends instant repair. Kanske inte räknas som ett nagellack men älskar hur glansigt de blir och ens naglar blir lite starkare.

Mitt favoritnagellack är depends instant repair. Kanske inte
Sura
Beauty Star
10/07/24-18:43

Hello,

Jag har en olivaktig underton och har haft sååå svårt att hitta en foundation/ concealer som passar. Alla är antingen för gula, rosa eller orangea Den enda som faktiskt har passat mig har varit Caias concealet i färgen 3N, däremot har den en lätt täckning som ej går att bygga upp :/. Har någon tips på ett märke som inkluderar oss med oliv underton?

( PS. Jag använder concealer istället för foundation)

Nikki
Beauty Pro
10/07/24-17:26

Nyhet från Kora Organics som jag hoppas kommer till KICKS 🌸

Kakadu Plum har länge använts för att behandla hudåkommor, den innehåller en överlägsen blandning av antioxidanter och har den högsta kända koncentrationen av naturligt C-vitamin i världen.

Ännu en superfrukt i Kora Organics underbara hudvårdsprodukter.

Nyhet från Kora Organics som jag hoppas kommer till KICKS 🌸
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Linn
Beauty Pro
10/07/24-13:49

Nu har jag (efter att fått tips) köpt Hickaps blush stick i färgen bubblegum (limited edition)!

Moa
Beauty Star
10/07/24-13:24 (redigerad den 10/07/24-13:58)

Någon som testat denna och nyx serum concealer? Vad tycker ni?

Karin
Beauty Pro
10/07/24-12:44

blev den passande färgen "up up and away" i det blåsiga vädret

blev den passande färgen "up up and away" i det blåsiga
Emelina
Beauty Beginner
10/07/24-10:33

Vilken är den absolut bästa vattenfasta mascaran? Den ska vara enkel att arbeta med, ge längd och volym, varken smula eller smudga ut sig under ögonen och den ska även vara enkel att ta av. Vilken är det? ❤

Sofia
Beauty Pro
10/07/24-08:57

Mitt senaste köp från Kicks! 🤩🤩🤩
Hela Margareta Grääs kollektion med LH cosmetics så klart. 😁💚✨️🌈
(går inte att tagga produkterna än)

Mitt senaste köp från Kicks! 🤩🤩🤩 Hela Margareta Grääs