Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairBeach readyPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Lisa
05/07-18:34
#beachready För att vara redo för stranden brukar jag preppa innan med ett tunt lager brun utan sol för att inte lysa starkare än solen. Vidare har jag 50 spf i ansiktet och 25-30 på kroppen beroende på. Bada i havet och glöm inte återapplicera spf. Ser också till att ha preppat med massa fukt hemma och smörja in efter dusch för en bränna som håller bra, gärna aloevera på ställen som behöver extra kärlek efter solen. Ska man på beach party - kan det också vara kul att addera någon glowprodukt för att sticka ut lite extra :)
Se mer
Malin
05/07-16:25
Mitt bästa beach ready tips är att smörja in hela sig med solskyddsfaktor 50, spraya uvskydd i håret så det inte blir ett snustorrt och sönderblekt svinto och sätt upp i håret i en slarvig knut eller med en hårklämma, och packa strandväskan med handdukar, solskydd till ansikte, läppar och kropp, en bok, korsord, en kortlek, papper, penna, hörlurar, mobil och en termos med kaffe. Packa något kallt att dricka, smörgåsar, kakor, kex, frukt och bär i en kylväska och ta på en bikini och en strandklänning och hoppa i sandalerna och på med solbrillorna och du är #beach ready
Se mer
JosefinCstrand
Beauty Talks Ambassador
05/07-16:01
i samarbete med KICKS. Vad har jag i resenecessären och vad är viktigast för mig att inte missa? - Jag vill ha fokus på solskydd, hårvård och glow! Gärna med paletter som kan användas till en full makeup och fokus på fukt för håret & huden. Klassiker från EVY och Urban decay får slåss med nya favoriter från Buxom och NUXE. Och du, glöm inte en bra hårklämma & solbrillor! ☀️ Vad har du i din necessär? #kicksse @kicks.se #kicksbeautytalks #kickscommunity
BUDGIE Smooch! Nourishing Lip Treatment 15 ml
BUDGIE Smooch! Nourishing Lip Treatment 15 ml
EVY Technology UV/Heat Hair Mousse 150 ml
EVY Technology UV/Heat Hair Mousse 150 ml
Urban Decay All Nighter Ultra Glow Setting Spray 118 ml
Urban Decay All Nighter Ultra Glow Setting Spray 118 ml
Sol de Janeiro Triple Brazilian Butter Hair Repair Treatment 238 ml
Sol de Janeiro Triple Brazilian Butter Hair Repair Treatment 238 ml
Buxom Diva Dolly Palette
Buxom Diva Dolly Palette
Se mer
Dimitra
05/07-14:13 (redigerat)
Mina bästa #beachready tips är först och främst solskydd 50+ SPF! Sen shimmer oil, solglasögon, solhatt, en fin bok , trevligt sällskap 😍 och en kall drink 😀
IDA WARG Dry Shimmer Oil 100 ml
IDA WARG Dry Shimmer Oil 100 ml
Garnier Ambre Solaire Over Makeup Super UV SPF50+ 75 ml
Garnier Ambre Solaire Over Makeup Super UV SPF50+ 75 ml
Se mer
Kajsa
Beauty Talks Ambassador
05/07-13:46
I betalt samarbete med KICKS tänkte jag visa er vad jag har i min resenecessär! För mig är det allra viktigast med ett bra solskydd på dagen och en bra rengöringsrutin för kvällen. Sminket brukar bli lätt och enkelt på semestern, eftersom jag ofta känner mig sommarfräsch ändå efter en dag i solen! I videon visar jag en lätt sommarsminking och vilka rengöringsprodukter jag älskar just nu! Vad har du i din recenecessär? @kicks.se #kicksse #kicksbeautytalks #kickscommunity
BeautyAct MicroMelting Cleansing Balm 75 ml
EVY Technology Daily Defence Face Mousse SPF50 75 ml
MANTLE The Magic Milk 125 ml
Se mer
Kajsa
Beauty Talks Ambassador
05/07-13:41
I betalt samarbete med KICKS tänkte jag visa er vad jag har i min resenecessär! För mig är det allra viktigast med ett bra solskydd på dagen och en bra rengöringsrutin för kvällen. Sminket brukar bli lätt och enkelt på semestern, eftersom jag ofta känner mig sommarfräsch ändå efter en dag i solen! I videon visar jag en lätt sommarsminking och vilka rengöringsprodukter jag älskar just nu! Vad har du i din recenecessär? @kicks.se #kicksse #kicksbeautytalks #kickscommunity
Se mer
Amelia
05/07-12:08
Mina bästa #beachready tips är solhatt, solglasögon, solskydd såklart ,Lip Balm med SPF på läpparna och en termos med kaffe.
Hawaiian Tropic Silk Hydration Lotion SPF30 180 ml
Hawaiian Tropic Silk Hydration Lotion SPF30 180 ml
Hawaiian Tropic Lip Balm SPF30 Silk Hydration Lip Balm SPF30
Hawaiian Tropic Lip Balm SPF30 Silk Hydration Lip Balm SPF30
Rituals The Ritual Of Karma Body Shimmer Oil 100 ml
Rituals The Ritual Of Karma Body Shimmer Oil 100 ml
Se mer
Beauttina
Beauty Talks Ambassador
05/07-10:56
Hej allihopa! Nu är det sommar och semester och jag tänkte visa vad jag tar med i sminkväskan för en weekend 😍 Jag ska på bröllop nästa helg och jag vill inte ha med för mycket packning, så jag vill ha produkter som jag kan variera. Soft Glam är en klassisk palett som jag kan skapa varierande ögonsminkningar med. Allt från enklare vardagslooks till fantastiska festlooks! På resa tar jag gärna med en ansiktspalett, många möjligheter i en och samma palett. NARS gör så fina ansiktspaletter och de har en underbar formula, för att inte tala om hur snygga förpackningarna är 😍 För läpparna vill jag gärna ha ett par alternativ och Buxom gör riktigt bra läppstift och läppglans. En klassisk nude går alltid hem och passar till det mesta och ett plumpande gloss i härlig sommarfärg för att pigga upp 😍 Vad tar ni med er när ni reser?
Buxom Full-On Plumping Lip Cream Creamsicle
Buxom Full-On Plumping Lip Cream Creamsicle
Anastasia Soft Glam Eyeshadow Palette
Anastasia Soft Glam Eyeshadow Palette
Buxom Full Force Plumping Lipstick - Nude Collection Heartthrob
Buxom Full Force Plumping Lipstick - Nude Collection Heartthrob
NARS AfterGlow Cheek Palette Blush 24 g
NARS AfterGlow Cheek Palette Blush 24 g
Se mer