/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Nikki
Beauty Pro
11/07/24-12:48 (redigerad den 12/07/24-09:41)

🍑🌸 Brazilian Crush Cheirosa 48 Perfume Mist 🌸🍑

Nu på KICKS! 🍹

Tropisk-saftig doft som öppnar med en twist av guava-nektar, medan en solbelyst orkidé blommar under ett himmelskt moln av vanilj och rosa mysk.

🍑🌸 Brazilian Crush Cheirosa 48 Perfume Mist 🌸🍑  Nu på
Nikki
Beauty Pro
11/07/24-12:05

Sommar feeling med OPI Your Way Collection 🍨🧡🌺

Så fina! Välj en favorit eller kombinera! Just do it Your Way! 😀

Sommar feeling med OPI Your Way Collection 🍨🧡🌺  Så fina!
Nikki
Beauty Pro
11/07/24-11:49 (redigerad den 11/07/24-20:30)

Carolina Herrera Good Girl Dazzling Garden EdP 💜

Tror chansen är stor att jag skulle älska denna parfym med tanke på att Black Opium EdP och originaldoften Good Girl EdP är stora favoriter. 🥰

Vita blommor och varm kryddighet med, i min smak, underbara doftnoter som jasmin, tuberos, mandel, kakao, kaffe och tonkaböna.

Och flakongen - to die for!

Carolina Herrera Good Girl Dazzling Garden EdP 💜  Tror
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Nikki
Beauty Pro
11/07/24-08:43

Eilish No 3 EdP

I slutet av 2023 lanserades Eilish No 3. Den finns ännu inte på KICKS men nu har jag provdoftat den i alla fall.
Precis som No 2 är den en unisex doft.
En träig amberdoft med en hel del kryddighet och jordighet. Gillar man No 2 så kan man nog tycka om denna också men den är totalt olik den första guldfärgade Eilish.
Detta är inte riktigt min doft men det beror mer på några av doftnoterna och jordigheten som jag ibland har lite svårt för.
Måste dock säga att bland många "kändis"-parfymer tycker jag Eilish dofter är betydligt mer spännande, personliga och välkomponerade än de flesta andra.

Parfymen är, liksom de tidigare, 100% vegansk. 🌸

Vad tycker ni? Har ni provdoftat eller kanske har ni någon Eilish parfym? Kommentera jättegärna! 😃

Eilish No 3 EdP   I slutet av 2023 lanserades Eilish No 3.
Britt-Marie Margareta
Beauty Beginner
11/07/24-07:47

Bästa sommarprodukt att ha på en solig morgon är BareMinerals Complexion Rescue, SPF30. Samt deras ögonpenna Graphite, som ger en mörk undertoner men inte blir skarp i solljuset.
Jag drömmer om att se Better days tour med min älskade Roger i Stockholm.

Britt-Marie Margareta
Beauty Beginner
11/07/24-07:36

Bästa ögonpenna ever är Bareminerals, Graphite. Lagom markering i sommarens solljus. Köper den på Kicks i Vällingby, underbara tjejer som alltid tipsar på bra sätt.

Jabeen
Beauty Pro
11/07/24-07:24

Hi everyone, i would like to share my experience with this amazing and fabulous floral scent My Way by Giorgio Armani. I bought it last month and i am in love with it it's really amazing and lasts long i have never been so obsessed with a floral scent this is my new favorite. Have anyone of you tried this ?

Hi everyone, i would like to share my experience with this
Moa
Beauty Star
10/07/24-19:14

Min favoritprodukt för sommaren är beauty acts bronzer stick, älskar den för man får ett så fint glow!!