/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Saga
Beauty Star
11/07/24-20:05

bästa hudvårds märket är the inky list tycker jag mina favorit produkter av dem är deras pha toner oxh C-50 serum de hjälper få bygga upp hudens bariärr och ge huden ett lyster

Saga
Beauty Star
11/07/24-20:01

mina favorit dofter just nu är valentino yellow dream då den är väldigt fräch och luktar lite citrus, hugo boss the scent då jag har fått väldigt många komplimanger då jag har haft den på mig samt med karl lagerfelds paris parfym. de håller samt väldigt länge under dagen börjar dock dofta lite svagare men man känner fortfarande av dem. älskar alla dessa dofter och har fler om ni vill ha flerr tips

Saga
Beauty Star
11/07/24-19:48

har ni några tips på bra produkter för vågit hår som inte håller fukt samt på produkter för hårt efter dusch för att vågorna ska komma fram

Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Tindra
Beauty Star
11/07/24-19:29

Hej! Ett tips för oss akne benägna personer, först och främst att lägga COSRX plåster på en aktiv finne, men även efter du har använt den i 6-12 timmar så lägger du på ett litet lager utav La Roche Posay (stav) cicaplast, den är riktigt bra!

Laura
Beauty Star
11/07/24-19:25

hej, har ni nån tips på hår prudukter som funkar bra å prisvärda, till hår som har mycket hår avfall?

Pion
Beauty Pro
11/07/24-16:36

Nuxe sol och sommar

Nuxe förtjänar mer uppmärksamhet. I duschen använder jag Rêve De Miel Face & Body Ultra-Rich Cleansing (notera honung så ej veganskt). Sedan kan jag varmt rekommendera Nuxe Dry Oil Golden Shimmer. Denna har jag haft i flera år och den tar aldrig slut. En fin guldolja som ger ett fint skimmer och lyster. Oljan tar jag i håret ibland, eller lite i ansiktet eller lite varstans där jag vill ha lite lyster.
Och så klart, Nuxe solkräm. Jag kör SPF 30 men borde nog egentligen ha 50 i ansiktet. Ett stort plus för den fräscha doften.

**Nuxe sol och sommar**  Nuxe förtjänar mer uppmärksamhet. I
Sara
Beauty Star
11/07/24-14:12

har sett så många som frågar om tips för att bli brun och att brännan ska hålla länge, använd spf!!!! det hinfrar inte från att bli brun, det hindrar från att du ska brönna dig!

har sett så många som frågar om tips för att bli brun och
Elisabeth
Beauty Beginner
11/07/24-13:32

Beauty Acts primer. Ger fin lyster och är prisvärd.

Beauty Acts primer. Ger fin lyster och är prisvärd.