Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairBeach readyPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Rayan
05/26-14:54 (redigerat)
Vill du ha fylligare fransar? I got you!!!! Efter att man lägger 1 lager av maskara, sätt på lite transperant puder på fransarna o lägg sedan nästa lager av maskaran. Det ger så himla fin volym och fyll i fransarna!!!! Mitt bästa #beautyhack som verkligen funkar.
Se mer
amanda.zaar
05/26-11:35
Ett ganska nyupptäckt #beautyhack för mig är att använda någon Leave-in Conditioner/hårserum/olja för att sedan tvinna upp håret i en inte allt för hård knut på huvudet nattetid. Inte nog med att det sliter lite mindre på håret än att sova med det utsläppt så vaknar man också upp med ett vackert svall som kräver minsta möjliga styling på morgonen 👌💁🏼‍♀️💕
Se mer
Cecilia
05/26-10:27
Mitt favorit #beautyhack när jag vill ha det lilla extra är att spraya setting spray på borsten när jag vill ha en mörkare eller mer djupare färg på ögonskuggan! Funkar bäst på ögonskuggor som har lite pigment i och du verkligen vill att färgen ska synas :)
Se mer
Aya
05/25-23:41
Hej det här är mitt första inlägg här, jag hoppas att ni gillar det. Det här är min Instagramsida : 1parkayuna.22
Armani Luminous Silk Foundation 6.5
Armani Luminous Silk Foundation 6.5
Urban Decay All Nighter Setting Spray 118 ml
Urban Decay All Nighter Setting Spray 118 ml
DIOR Rosy Glow Blush 001 Pink
DIOR Rosy Glow Blush 001 Pink
Anastasia Brow Freeze
Anastasia Brow Freeze
Se mer
johanna
05/25-19:50
Jag är helt ny här på Beauty talks, och som ett första inlägg tänkte jag dela med mig av ett skönhetshack som funkar väldigt bra för mig! Ibland har man ju kajaler av den lite torrare varianten, och dessa kan vara krångliga att måla med. Men om du värmer upp den genom att supersnabbt elda på spetsen (bara en sekund) så blir den genast krämigare och mer lättarbetad. Prova själv! Men, som sagt, elda bara JÄTTEsnabbt. #beautyhacks
Se mer
Lilli
05/25-17:41
Hej! Jag har alltid använt Bare minerals foundation (löst puder/pressat puder) men vill byta och är nyfiken på Jane Iredale. Ni som testat både Bare minerals och Jane Iredale: märker ni någon skillnad? Snällare mot huden? Annat?
Se mer
Tindra
05/25-13:17
Hej allihop! Är det någon som kan rekommendera en bra liquid contour? Jag har fett hud men vill förtfarande ha en fin naturlig dewy glowy look för vardagarna!
Se mer
Tindra
05/25-10:58 (redigerat)
För mer naturligt och ✨ dewy ✨ look så använder jag mestadels liquid produkter även för contour och blush. Jag även använder Setting Spray i mellan visa steg så det håller.
Se mer