/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Agnes
Beauty Star
29/04/25-13:47

Är ute efter produkter till 2b/2c typ av hår. Typ leave-in conditioner, hårgel och hårmousse, rutin för lockigt hår egentligen. Skulle uppskatta om någpn har tips!!

Wilma
Beauty Star
29/04/25-13:47

mitt senaste köp!:)

Ink Liner Trooper Black
Maha
Beauty Star
29/04/25-13:37

Månadens Dolda Pärla 🤩 Lumene Invisible Illumination Liquid Blush – den flytande rougen som förtjänar all kärlek i världen! 🩷

Den här produkten ger en naturlig, daggfräsch lyster som smälter in i huden utan att kännas sminkad. Den är lätt att bygga upp, perfekt för både no-makeup-makeup och mer glamiga looks. Dessutom innehåller den vårdande nordiska ingredienser som gör gott för huden över tid. Varför pratar inte fler om den här?! 😍

💡 Bonus: Dutta lite på läpparna och ögonlocken också för ett snabbt, fräscht 3-i-1 glow!

Suggested missionSe alla
Var snabb!
Testa en ny hudvårdsrutin 💦
20
Maha
Beauty Star
29/04/25-13:36

✨ Svep en isbit över ansiktet innan du applicerar smink. Det drar ihop porerna, minskar svullnad och gör att foundation sitter bättre och längre. Perfekt inför en lång dag eller en kväll ute!

Moa
Beauty Pro
29/04/25-12:23

Bra hudvård för lite fetare hud?

Jag är på jakt efter hudvård (både till kropp och ansikte) som är lite lättare. De flesta produkter jag hittat är lite tyngre, fetare, för torr hud, men jag har väldigt sällan problem med torr hud, och i stort sett bara händerna då. Många krämer lägger sig liksom som ett lager ovanpå min hud.

Jag har gillat Body Shops Body Yoghurt tidigare, de har varit väldigt lagom för mig och inte lagt sig som en tjock hinna på min hud. Men nu är Body Shop tyvärr svårt att få tag på där jag bor, så jag skulle vilja hitta något liknande.

Några tips?

Nikki
Beauty Pro
29/04/25-12:18

KICKS Bag

Någon som sett, fått eller vet om dessa (eller liknande) fortfarande finns på KICKS?

Fick en större beställning, att hämta upp i butik, levererad i denna fina bag för länge sedan, minst 1 år sedan.

Skulle så gärna vilja ha en ny om den finns att få eller köpa. Perfekt till stranden eller poolen! 🏖

Och så gör man ju bra reklam också! 😁

KICKS Bag  Någon som sett, fått eller vet om dessa (eller
Leonor
Beauty Star
29/04/25-10:17

Jag sitter just nu och utvärderar resultatet av Redkens Acidic Color Gloss-serie, som jag började testa i december. Nu när det har gått 4–5 månader sedan jag började använda produkterna så känner jag att jag har fått en tydlig bild av hur de faktiskt fungerar över tid. Både vad gäller glans, färgbevaring och hårkvalitet.

Jag funderar på om det är värt att samla mina tankar i ett inlägg eller recension. Tror ni det skulle vara intressant för någon att läsa, nu när det handlar om långtidseffekt snarare än första intryck? Eller är det kanske något jag bara ska hålla för mig själv?

Nyfiken på era tankar!

Acidic Color Gloss Leave-in 190 ml
Acidic Color Gloss Shampoo 300 ml
Acidic Color Gloss Glass Gloss Treatment 237 ml
Acidic Color Gloss Conditioner 300 ml
Nikki
Beauty Pro
29/04/25-09:30

KICKS-köp

Påfyllning av några ansiktsmasker. Och ett litet gift set som blir Mors Dags-present. 🎁🥰

KICKS-köp   Påfyllning av några ansiktsmasker. Och ett litet
Aqua Bounce Flash Moisturizing Mask Aqua Bounce Flash Mask
Aqua Glow Flash Moisturizing Mask Aqua Glow Flash Mask