/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
elsaaaa
Beauty Star
06/04/24-03:24 (redigerad den 06/04/24-03:27)
Den här parfymen… Nej men asså, DEN HÄR PARFYMEN!  Alltså tänk såhär: Du vaknar upp till den varma solen som skiner över Amalfikusten. Havets turkosa vatten lockar dig och du tar ett morgondopp. Sedan en promenad längs de vackra och gamla gatorna och du njuter av de färgglada husen och blommorna som blommar överallt. Du sätter dig på en uteservering där du beställer en gelato och din dröm man approachar dig, han är klädd i matchande linne shorts och skjorta, solkysst och säger ”Ciao bella!” DET ÄR VAD PARFYMEN LUKTAR!!!! Köp köp köp, har fått så mycket komplimanger om denna varje gång!
Den här parfymen… Nej men asså, DEN HÄR PARFYMEN! 
deliatimpu17
Beauty Star
05/04/24-22:22
Jätte mjukgörande ❤️
deliatimpu17
Beauty Star
05/04/24-22:07
Luktar så gott älskar att ha den på hösten
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
deliatimpu17
Beauty Star
05/04/24-22:06
Älskar hur fräsch huset luktar ❤️
deliatimpu17
Beauty Star
05/04/24-22:04
Den här är den perfekta fondation som finns om man vill inte ha något för täkandr Sam mycket glow
deliatimpu17
Beauty Star
05/04/24-21:56
Ville bara dela med mig mina två älskade bodycremes som jag kan verkligen tips om Perfekt till dig med torr hud
Samira
Beauty Pro
05/04/24-21:30
Mitt senaste köp var den nya paletten från BeautyAct! Rekommenderar den väldigt mycket då den har väldigt mycket pigment och färgerna är ju bara 😍😍 super fina och passar perfekt till våren😍
Evelina
Beauty Pro
05/04/24-17:29
Jag tvättar inte ansiktet på morgonen under vintern utan använder bara ansiktsvatten med svamp för att få en bra fuktig yta och få bort ytligt smuts. Sen använder jag allt utom solskydd innan frukost så det får sätta sig och solskydd och smink efter frukost.
Jag tvättar inte ansiktet på morgonen under vintern utan