/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Malin
Beauty Pro
05/04/24-17:04
Triss i rosa 🫧 Passade på att fylla upp med lite gott och blandat idag efter jobbet. Rituals shimmering body oil är dock inte från Kicks men tyckte den passade så bra in här i bilden 🌸💗
Triss i rosa 🫧 Passade på att fylla upp med lite gott och
Matilda
Beauty Pro
05/04/24-16:49
Måste dela med mig av mitt senaste köp! Fenty Gloss Bomb Fuchsia Flex 😍
Måste dela med mig av mitt senaste köp!  Fenty Gloss Bomb
Tigress
Beauty Star
05/04/24-13:46
Har sett många som har haft problem med att ens bas pillrar upp lätt!  Mitt tips för att sluta få det här att hända är att låta sin hudvårds rutin ”torka” helt, så att man har en torr grund innan man börjar med nästa steg ✨🫧
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Matilda
Beauty Pro
05/04/24-13:31 (redigerad den 05/04/24-13:34)
Har tänkt köpa ny settingspray ett tag samt varit sugen på att prova en läpp primer, så då passade jag på när Kicks hade 30% på breautyact och flaer 🙌🏻
Har tänkt köpa ny settingspray ett tag samt varit sugen på
Dlshan
Beauty Star
05/04/24-13:10
Vem älskar Rituals produkter som mig🫠❤️
Vem älskar Rituals produkter som mig🫠❤️
Nadila
Beauty Pro
05/04/24-12:48
Lip Glow Oil. Glänsande läppolja som intensivt skyddar, förstärker och fyller ut läpparna och tar fram deras naturliga färg ♥️
Lip Glow Oil. Glänsande läppolja som intensivt skyddar,
emelie.ersson
Beauty Star
05/04/24-12:01
Någon som har tipps på maskaror som inte svettas?  Dvs som inte ger en svart rand på ögonlocket under dagen💕
Emma
Beauty Star
05/04/24-10:46
Nya favvisar som förenklat vardagssminkningen;  - Nars Radiant Creamy Concealer, i min egen hudton, och en som är 2-3 nyanser mörkare = perfekt för en snabb naturlig bas med lite bronzer. - Nars liquid blush - ger lite extra härligt glow!- Anastasia brow freeze gel - dunder produkt!!- mascara Älskar att sminket går snabbt, känns lätt och naturligt på huden. Håller bra ( och ännu bättre om man toppar av med puder ). Kloggar inte igen mina porer 🙏🏼✨ Hur ser era vardagssmink-rutiner ut? ✨