/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
NatureGoddess02
Beauty Star
04/11/24-07:40
Mitt nästa köp till sommaren ☺️ Älskar Burberrys parfymer rekommenderar mycket!👍
Dunia Athuy
Beauty Beginner
04/11/24-07:14
Älskar denna produkt. Sitter på ansiktet hur fint som helst. Rekommenderar starkt!!!
Hassibe
Beauty Beginner
04/11/24-06:37
Kände ett tag att jag aldrig riktigt hittade rätt bas produkter innan sminkningen ,vill ha mycket fukt . Tills jag testade Bobbi Brown  Vitamin enriched face base och Anastasia Hydrating facial oil . Jag börjar med att använda krämen sedan oljan på . WOW säger jag vilken fukt jag fick och sminket har aldrig suttit så bra och länge ! Rekommenderar starkt .
Kände ett tag att jag aldrig riktigt hittade rätt bas
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Anna
Beauty Star
04/10/24-21:58
Detta är och är de 3 parfymer som jag alltid köper, pga att jag är för feg för att pröva på ngt nytt! ( uppenbarligen?! ) Kan ni ge mig tips på en parfym som är eran, liksom "GENOM TIDERNAS" ABSOLUTA NR:1 ÄLSKLINGS PARFYM?
En användare
Beauty Star
04/10/24-21:18
Jag älskar verkligen Depend iq gel lack😍 vad är eran favorit färg?
Jag älskar verkligen Depend iq gel lack😍 vad är eran
Ulrika
Beauty Pro
04/10/24-19:52
Vill testa ett nytt schampo! Har ganska torrt och tjockt hår men lite fet hårbotten, gillar volym. Några tips?
Jennifer
Beauty Pro
04/10/24-18:32
Fick precis hem mitt paket jag beställde hem😍 Beställde produkter från origins i påsk när dem hade 30%. Har produkter från dem sen tidigare och dem har jag älskat så ville testa lite mer därifrån. Ska bli kul att testa😍
Fick precis hem mitt paket jag beställde hem😍  Beställde
Irena
Beauty Pro
04/10/24-18:25
Har blivit smått besatt av läppennor! Senaste tillskottet blev Morphe’s sugar Pie som är en riktigt brun nyans utan rosa pigment. Den andra blev whipped Caviar från Nyx. Passar fint till lite mörkare rosa läppstift.
Har blivit smått besatt av läppennor! Senaste tillskottet