Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairBeach readyPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Katarina
08/29-21:01
30st nyanser. Tror vanille 024 skulle funka fint på mig
Se mer
Jenny
08/29-20:51 (redigerat)
Det finns hela 30 nyanser. Jag tror att W 105 skulle passa mig bäst. Mitt tips är att hitta ett märke som tar fram det bästa i dig.
Se mer
Rebecca
08/29-20:46
Det finns 30 nyanser och jag tror att 120N hade passat min hudton bäst! Det viktigaste för mig är innan foundation, att se till att ha ren och torr hy och också va rejält återfuktad med en bra moisturizer. Sen en bra primer + settingsspray innan man tar på foundation. Efter det tar jag en foundationpensel som jag kallar det och penslar över majoriteten av mitt ansikte för att sen gå in med en fuktig beautyblender, efter det sprayar jag med settingspray igen och fortsätter med nästa steg! :)
Se mer
Mikaela
08/29-20:42
Det finns 30 nyanser och vad jag kan utläsa så tror jag att 125W passar mig utmärkt. Mitt bästa foundationtips är att efter min hudvårdsrutin köra settingspray innan jag applicerar min foundation och sedan avsluta med settingspray.
Se mer
Mia
08/29-20:41
Det finns 30 nyanser och jag använder just nu 115C. Tips är att återfukta huden rejält innan du lägger på din bas. Ingen primer i världen är så bra som en återfuktad hud är när du ska lägga grunden för din bas✨💛
Se mer
Ramona
08/29-20:38
Det finns 30 nyanser o 105w skulle passa mig bra! Mina bästa tips: grunda med en primer, lägg foundation med svamp eller borste i tunna lager. Avsluta med puder o en settingspray. Jag brukar ta min svamp o dutta in sprayen det sista jag gör o sminket håller sig mkt bättre 😊👍
Se mer
Vilma
08/29-20:28
Det finns 30 nyanser och tror 125w skulle passa fint till min ton! Mitt bästa tips är att alltid försöka ha en ren foundationborste🥰
Se mer
Emma
08/29-20:12
Den finns i 30 färger, jag själv är nog en 120 N.☺️ Mitt bästa hack är att direkt efter blending på med settingspray och på med hårblåsen i ansiktet 👏🏻😎 flawless 👏🏻👏🏻
Se mer