/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Nikki
Beauty Pro
17/04/24-15:41 (redigerad den 18/04/24-05:06)
MAKETHEMAKE Såå många fina multiprodukter! T ex: Capric Face Palette med bronzer, blush och highlighter. Capric Golden Bronze Palette för en solkysst look med lyster. Carnuba On-the-go Blush and Glow. Stick med blush i ena änden och highlighter i andra. För kinder, ögon och läppar. Alla dessa multiprodukter finns i flera olika färgkombinationer. Kolla in sortimentet om ni inte redan gjort det.
MAKETHEMAKE   Såå många fina multiprodukter!   T ex:
Nikki
Beauty Pro
17/04/24-15:29 (redigerad den 18/04/24-05:08)
🌸  2000 Calorie Lip Glaze by Max Factor  🌸 Lätt och icke-klibbig vegansk formula berikad med hyaluronsyra och squalane som gör läpparna återfuktade. Finns i 9 olika nyanser i skimmer, crème och skir finish. Doft av vaniljmjölk. 🤍 Vegansk 🌸 Hjälp, vad fina! 🥰 Hur ska man kunna välja färg! Vilka gillar ni?
🌸  2000 Calorie Lip Glaze by Max Factor  🌸  Lätt
Linn
Beauty Star
17/04/24-14:21
Mitt senaste inköp, en nyfunnen favorit hos mig🩷✨ Detta är ett serum foundation med hyaluronsyra som ger massor av fukt och lägger grunden till en lätt och glowig bas. Älskar hur den känns på huden efter applicering samt att den inte täpper igen porer. Perfekt val nu inför sommaren om man inte vill ha så mycket smink men ändå en produkt som ger täckning, jämnar ut hudtonen och ger lyster☀️
Mitt senaste inköp, en nyfunnen favorit hos mig🩷✨   Detta
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
ASSE
Beauty Pro
17/04/24-12:16
Ingen har väll missat att Kicks har 20% på dag och nattkrämerna?😱 Letar du efter en ny dag/nattkräm rekommenderar jag dig starkt till att investera dina pengar på Estée Lauder DayWear Anti-Oxidant Cream SPF15 NightWear Plus Anti-Oxidant Night Detox Cream. 😍 Fördelar dagkräm: 😍 * SPF15 * Innehåller Vitamin C & E, Hyaluronic Acid  * Original vispad créme med extra återfuktning för att hålla huden glödande *Antioxidantskyddande  * Bra för torrhet och uttorkning  * Åldersförebyggande Nackdelar dagkräm: 😕 * Låg SPF Fördelar nattkräm: 😍 * Detox, återfuktande intensivt medans du sover * Innehåller Vitamin C & E, Hyaluronic Acid, Shea Butter, Squalane, Glycerin * Lätt konsistens * Antioxidantskyddande * Åldersförebyggande * Bra för torrhet och uttorkning * Minskar porernas utseende Nackdel nattkräm: 😕 * Önska lite mer produkt Men i övrigt är produkten bra och kan rekommendera den till alla oavsett hudtyp😊
Ingen har väll missat att Kicks har 20% på dag och
Anna
Beauty Pro
17/04/24-11:50 (redigerad den 17/04/24-14:59)
En mycket mångsidig och bra inpackning, en STORFAVORIT 👌😍 Endel kan ha hört mig nämna, eller snarare kanske tjata om den😃?! Den återfuktar, stärker håret och är färgbevarande, har allt alltså! Inget balsam behövs efter inpackningen utan inpackningen får verka i håret ut till 5 minuter och sen är det klart! ( Kom ihåg att torka håret med hairwrap eller T-shirt mellan schamponering och inpackning bara! Annars är rinner inpackningen bara av håret och går inte in i håret!) Mitt hår är midjelångt, är mellanblont med blekta slingor, så det är behandlat och behöver riktigt bra produkter Är tjockt och består av många fina hårstrån och endel mellan tjocka rekommenderar den här till dem som vill ha nåt riktigt bra för håret. Jag har använt den i snart tre år! Håroljan ger bra lyster och en av mina toppbästa håroljor! Ytterligare en Joico favorit🥰😍
En mycket mångsidig och bra inpackning, en STORFAVORIT 👌😍
Nikki
Beauty Pro
17/04/24-11:09 (redigerad den 18/04/24-05:09)
⭐️ Nytt varumärke på Kicks: MAKETHEMAKE ⭐️ Spännande! 🥰 På bilden: Vitamin E Blush & Glow Duo (finns flera färgkombinationer)
⭐️ Nytt varumärke på Kicks: MAKETHEMAKE ⭐️   Spännande! 🥰
ASSE
Beauty Pro
17/04/24-10:26
Letar du efter en toppen concealer? Fulltäckande? I Got You😋 Personligen föredrar jag fulltäckande concealer och helst inte så tung på huden heller. Delar med mig av några av mina top favoriter som jag inte kan leva utan😍 Huda Beauty Faux Filter Concealer 💄 - Concealern har en lätt, mjuk konsistens och applikatorn gör det enkelt att applicera så mycket eller så lite som behövs. Med flera färger för olika hudtoner täckte den effektivt mina mörka ringar och håller hela dagen och natten. Tillsammans med Huda Beauty Easy bake & setting powder gör den underverk.  IT Bye Bye Under Eye 💄 - Jag har aldrig använt så lite av en produkt förut! Jag tror att den gör många av de saker som den lovar - den täcker mörka ringar, speciellt när den är satt med puder. Bästa sätt att få ut så mycket som möjligt från produkten är att dutta ut produkten lite med en post och låta den sitta 1-2 minuter innan du använder din Beauty blender för att dutta ut allt jämt och fint. Mac Pro Longwear concealer💄 - Vätskan i sig är väldigt lätt och tunn. Väldigt bra täckande och behövs så lite för att komma långt. Rekommenderar starkt att använda denna concealer tillsammans med Mac Studio Fix Foundation, naturlig och täckande resultat. L´oréal Paris Infaillible More Than Concealer 💄- En dupe för Huda Beauty faux filter concealer, en formula som är medium- full täckande och inte fungerar på huden. En formula som krävs väldigt lite för att göra stor skillnad. Detta kan nog vara den enda budget concealer som är värd så mycket mer än priset idag. Stor rekommendation till dig som vill ha bra täckande och inte får plånboken att gråta. Att hitta sin rätta concealer tar tid och krävs mycket testande tills man hittar den rätta och när du väl har hittat den rätta är man fast med dig 4 Life
Nikki
Beauty Pro
17/04/24-09:47 (redigerad den 17/04/24-09:48)
Gör ditt egna LIP SCRUB 💋🥰 Görs enkelt av ingredienser man redan har hemma. Vanligt socker eller lite grövre råsocker blandas med t ex honung, olivolja, kokosolja eller vaselin. Ca 1 tsk socker till en tsk flytande ingrediens. Blanda och eventuellt justera. Ska kännas som våt sand. Massera på läpparna med mjuka rörelser och skölj av. Avsluta med någon återfuktande läpprodukt. Jag brukar göra detta 1-2 gånger per vecka. Gör du lite större mängd så kan det förvaras i burk med tätslutande lock i kylen ett par veckor. Mjuka fnasfria läppar gör att dina läpprodukter sitter bättre och med ännu finare finish.  För bästa förutsättning använd lip scrub regelbundet och återfukta med lip oil eller balm en stund innan applicering. Tryck med en pappersnäsduk för att suga upp överflödigt fett så "fäster" ditt lip gloss  eller läppstift bättre. 💋 För er som inte vill göra eget så taggar jag några lip scrub som finns i KICKS sortiment. 
Gör ditt egna LIP SCRUB 💋🥰  Görs enkelt av ingredienser