Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
elin
Beauty Star
23/02/24-10:37
Om någon letar efter en billig parfym som också luktar riktigt gott så rekommenderar jag denna!! Britney vet vad hon håller på med när det gäller parfym, den håller hela dagen och jag bara älskar doften, jag skulle beskriva den som söt.
elin
Beauty Star
23/02/24-10:34
Hej!! Jag letar efter något nytt serum, har någon nått bra tips?💕
Rachel
Beauty Star
23/02/24-10:29
Hej! Ge mig tips på bästa serumet ni har! 😍
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Nikki
Beauty Pro
23/02/24-07:26
Visst blir man glad av denna fina blomflakong 🌸 Köpte nyligen en av Marc Jacobs senaste dofter på KICKS, Daisy Love Pop EdT 💜🌸💚 Saftig, sprudlande och söt vår- och sommardoft. 🌷 Doftnoter: Topp: Hjortron och Bergamott (citrus) Hjärtnoter: Vispgrädde och Pistage Bas: Benzoin och Mysk 🌷💚 Ha en alldeles underbar fredag! 💚🌷
Visst blir man glad av denna fina blomflakong 🌸  Köpte
Malin
Beauty Pro
23/02/24-05:13
För att spara tid på morgonen så är min morgonrutin väldigt kort. Den består endast av fukttoner, essence, serum och spf. Jag hoppar alltid över ansiktskräm på morgonen av flera anledningar. Dels för att den kan bidra till att sminket ovan kan bli kakigt och börja rulla när jag har både ansiktskräm och spf samt att jag tycker att spf räcker gott och väl för att mitt ansikte ska kännas återfuktat. Jag hoppar även över primer 5/7 dagar för att spf:en blir greppande och jag har inte tiden till att vänta på att både spf och primer har lagt sig 🙌🏼 Alla gör precis det som fungerar för en själv, detta är endast mina preferenser 🌸
Ida
Beauty Star
23/02/24-02:49
Någon som vet av den bästa settingsprayen? :)
Nadila
Beauty Pro
23/02/24-00:21
RTDECO 3 in 1 Makeup Fixing Spray  Låter såå intressant både fixing spray / primer, återfuktning samt ger glow 🫶🏻 just nu så bevakar ja den🤞🏻  blir ett test köp 😍🫶🏻
RTDECO 3 in 1 Makeup Fixing Spray  Låter såå
Hilda J Myhrman
Beauty Star
22/02/24-23:34
Tips på återfuktande balsam?