/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
alva.haggstrom
Beauty Star
20/01/25-22:01

Bästa bas blushen! Perfekt för vardag och håller i evigheter. Rekomenderar stark om någon tänker på att köpa

Powder Blush 09 Coral Pink
Nathalie
Beauty Pro
20/01/25-20:53

Ibland testar jag nya sminkprodukter eller nya kombinationer precis innan jag ska tvätta ansiktet på kvällen. Idag testade jag Make the makes flytande blush i två färger, Dusty Rose och Apricot. Jag brukar ta rosa blush för jag trivs bäst i det men jag köpte Apricot för det kan vara trevligt att byta ibland.

Den här blushen är otroligt pigmenterad! Den första jag tog på var Apricot och det såg smått galet ut i den mängd jag tog. Så prisvärd blush att ha som alternativ till min favorit från Nars!

Omega Liquid Blush Dusty Rose
Omega Liquid Blush Apricot
Nikki
Beauty Pro
20/01/25-13:00

💜💧🩷 LANEIGE 🩷💧💜

Någon som testat något från detta K-beauty varumärke?

Lite nyfiken och särskilt på denna läppmask!

💜💧🩷  LANEIGE  🩷💧💜  Någon som testat något från detta
Suggested missionSe alla
Skapa ditt första inlägg
50
Nikki
Beauty Pro
20/01/25-12:48

ARMANI My Way EdP Ylang 🥭

Finns nu i Sverige så den borde komma även till KICKS inom kort.

Beskrivning: En lysande fruktig blomdoft som inleder med strålande vita blommor och saftig mango. Därefter framträder soliga noter av ylang ylang-essens, krämigt och fylligt tuberosabsolut samt mjölkigt kokosvatten.

Låter som en tropisk dröm!

Nu gäller det att hålla sig frisk och inte dra på sig någon förkylning! 😃

ARMANI My Way EdP Ylang 🥭  Finns nu i Sverige så den borde
Nathalie
Beauty Pro
20/01/25-11:21

Mitt senaste köp från Kicks!

Gjorde en sista reabeställning när det var 70% och slog då till på ännu mer hudvård från Skincity. Handkrämen har jag sen innan och tycker att den är en perfekt kräm att smörja in sig med innan man somnar 😀 De andra produkterna är nya för mig

Mitt senaste köp från Kicks!   Gjorde en sista
Hydrating Toner 50 ml
Rich Moisturiser 50 ml
Hand Cream 75 ml
First Concentrate 30 ml
Nikki
Beauty Pro
20/01/25-10:46

Nya gloss från FENTY Beauty! 💋✨️

Kommer passa bra till våren och sommaren. Lite extra nyfiken på det nya som är ljust korallfärgat och skimrande.

Nya gloss från FENTY Beauty! 💋✨️  Kommer passa bra till
Glossy'R Posse Gift Box
Nikki
Beauty Pro
20/01/25-08:05

Nu börjar vårens dofter strömma in... 🌸🌞🌷

Förra året föll jag pladask för Marc Jacobs Daisy Love Pop EdT så det ska bli kul att se vad jag tycker om nya Daisy Love Glow.

Daisy Love Pop EdT har doftnoter som t ex hjortron, bergamott, pistage och vispgrädde. Daisy Love Glow kommer vara mer åt citrushållet. 🍋💛

Marc Jacobs nya kollektion finns nu i Sverige så den borde komma även till KICKS inom kort skulle jag tro.

Nu börjar vårens dofter strömma in... 🌸🌞🌷  Förra året
Daisy Love Pop EdT 50 ml
Nikki
Beauty Pro
19/01/25-23:31(redigerad den 21/01/25-08:21)

🧡 ESCADA Bali Paradise EdT 🧡

Nu på KICKS!

🧡 ESCADA Bali Paradise EdT 🧡  Nu på KICKS!
Bali Paradise EdT 50 ml