Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairBeach readyPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Lina
29/08-21:52
1. Det finns 30 nyanser! 2. Jag har neutral/oliv underton och är medium-tan. Jag hade velat testa 305N! 3. Mitt allra bästa foundationtips är att preppa huden ordentligt med fukt för att få en perfekt yta för applikation. Rengöring - serum - fuktkräm - primer så får man det bästa utav sin foundation!
Se mer
Elena
29/08-21:52
30 nyanser 110C skulle kunna passa Tips: ha en bra hudvårdsrutin, rengöra alltid ansiktet på kvällen nör man använder smink, använda en bra mjukgörare som passar din hudtyp och tillstånd på morgonen, hitta en primer efter dina behov. Viktigt med SPF varje dag innan foundation. Applicera foundation precis hur det känns bra för dig, om det är sponge, borste, fingrar det kvittar så länge att du får ett bra resultat. Våga, testa fram och bara enjoy the process
Se mer
Julia
29/08-21:35
1. 30 nyanser! 2. Jag tror att nyans 105 skulle passa mig bäst såhär till sensommaren! Mitt bästa foundationtips är att välja en liiiite mörkare nyans på foundation för att få den här solkyssta looken, för att sedan ha en liiite ljusare concealer för en vaken och riktigt fräsch look! Jag använder gärna också en lite lättare foundation och sedan en tjockare concealer, men det är nog olika från person till person men för mig ger det en FABolous bas! Må bästa man eller kvinna vinna 💗💗💅🏼💅🏼
Se mer
Felice
29/08-21:25
30 nyanser!!! Med en olivfärgad hudton hoppas jag på nyanser mellan 400-450 w Tips från mig: blanda en mörk och en ljus foundation. Applicera en klick på pannan, näsan och kindbenen. Arbeta ut den kring områden där ljuset faller. På med en bronser där huden behöver mest liv. Avsluta med ett ljust mineralpuder under och på ögonen och där huden ska vara som ljusast.
Se mer
Nellie
29/08-21:22
1. Det finns 30 olika färger 2. Jag tror 230W hade passat mig Mitt bästa foundation tips är less is more och att börja applicera den med en borste och sedan använda fuktig beautyblender för snygg finish
Se mer
Sarah
29/08-21:21
Det finns 30 olika nyanser och jag tror att 120N skulle passa mig just för att jag har en neutral underton som inte är kall eller direkt varm heller. Mitt sätt att sätta på foundation är att man ska återfukta hyn ordentligt även om man har oljig hy med den krämen som passar dig och sedan en primer som är glowy iallafall för mig som gillar att hyn ser på ett sätt nyttig ut och sedan med den foundation man har så sprider jag ut på handflatan för att få ut ett jämnt lager på fingret och masserar in min foundation i ett jämnt lager även på hyn men inte för mycket och sedan tar jag en beauty blender för att verkligen få en jämn täckning och sprejar settingsprej innan puder och resten av kräm produkterna som ska på.
Se mer
Nivea
29/08-21:17
Svar på fråga nr.1: 30 olika nyanser Fråga 2: 245 c hade nog passat mig
Se mer
Susanne
29/08-21:17
Den finns i hela 30 färger och jag skulle med all sannolikhet ha 220C efter som jag är "light" med kall underton. Ett riktigt bra foundationtips är att välja en primer utifrån hudtyp och önskad effekt! En med mer glow i till festligare tillfällen och kanske en blurrande eller "bara" återfuktande till vardags. Lär känna din hud så kommer din foundation sitta som en smäck!
Se mer