/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Rebecka
Beauty Pro
19/04/24-09:14 (redigerad den 20/04/24-09:38)
Vilken vinst man fick hem från tävlingen där man kunde vinna en goodiebag från Rituals 😍 massa gamla favoriter så som exempelvis doftpinnar och dusch foam 🫶🏻 men även tre produkter jag inte testat tidigare, en kroppsskrubb, lotion mouse (hur underbart låter inte det?!) och hair and body mist! Så det ska bli kul att testa mer 🤩 Och så tråkigt att jag inte kan lägga upp bilder jag tagit... Annars hade det funnits en bild på hela innehållet 🥲
Vilken vinst man fick hem från tävlingen där man kunde vinna
Nikki
Beauty Pro
19/04/24-09:12
🤎💧 En SNYGG parfym 💧🤎 Första ordet som dyker upp för mig för att beskriva Tom Fords nya unisex doft Oud Minérale EdP är snygg! Så stilren flakong och en doft som kräver sin bärare. Imponerande (men själv har jag inte vuxit i en sådan doft ännu) men någon som bär den skulle inte gå obemärkt förbi! 😀 För mig är den huvudsakligen manlig men skulle kunna bli en riktigt spännande damdoft för den som vågar. Provdofta denna naturens urkraft! Doftnoter som stora blå (havet), oud, amber, mysk, gran m.m Marin och aromatisk med viss rökighet!
🤎💧 En SNYGG parfym 💧🤎  Första ordet som dyker upp för
edit
Beauty Star
19/04/24-08:33
funkar the ordinarys hylaronic acid? har hört olika och har torr hy så täkte testa
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Tova
Admin
19/04/24-08:27
✨MakeTheMake✨ är ett märke jag velat testa såå länge och nu finns det äntligen på Kicks! Hit me med era rekommendationer? Vilken produkt ska jag testa först?! 💄(taggar produkterna jag är sugen på).
Johannes
Beauty Star
19/04/24-07:25
Jag kan knappt vänta med att utforska och lära mig allt om den spännande världen av smink tillsammans med er.
Nikki
Beauty Pro
19/04/24-07:14
Senaste KICKS köpet! 🌞💕 Blev glad när jag igår i en KICKS butik fortfarande hittade ett litet bord med några av BUDGIE'S hårvårdsprodukter och som tur var fanns denna mask som jag köpt innan och gillar. Den är både volymgivande och återfuktande och håret blir jättemjukt. Dessutom doftar den gott och är härligt blå i färgen. Kan tyvärr inte längre taggas.
Senaste KICKS köpet! 🌞💕  Blev glad när jag igår i en KICKS
Nikki
Beauty Pro
19/04/24-07:08
♻️🌳🌏 ÅTERVINN på KICKS! 🌏🌳♻️ Passade på att ta med mig lite kosmetiskt avfall då jag igår skulle till en KICKS butik som tar emot det. För er som inte känner till detta, läs på KICKS hemsida under Hållbarhet. Där står även vad som bör lämnas in och i vilka butiker du kan lämna dessa tomma förpackningar/utgångna produkter. OBS! Alla butiker som tar emot behöver inte ha en sådan återvinningsstation som på bilden. Då lämnar du det bara till personalen.
♻️🌳🌏 ÅTERVINN på KICKS! 🌏🌳♻️ Passade på att ta med mig
olivia.bohlin1
Beauty Star
18/04/24-22:52
har just nu denna settingspray från hickap men upplever att den inte håller mitt smink så bra som jag vill, inte ens en halvdag i skolan. Jag kan få fläckar på mina tröjärmar av att bara röra ansiktet trots att jag har öst på. Har ni tips på settingsprays som ni upplever är bra och som inte är allt för dyra?