Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Anatilde
Beauty Star
12/02/24-21:43
Superbra concealer för mig som inte sminkar mig supermycket. Täcker bra under ögonen och är lätt att använda. Tar bara lite på handen o använder sen beautyblendern för att jobba in den. Inte tjock eller kakig utan väldigt flytande.
Heli
Beauty Star
12/02/24-21:16
Gifter mig i september och söker inspiration på en brudsminkning som är höstig, rockig och funkar med en svart brudklänning (och såklart har brud-känsla) samt en fin frisyr! Vill ha håret utsläppt men eventuellt med någon lättare fläta eller dylikt för att ha detalj 💅💕👩‍❤️‍👨
Majken
Beauty Beginner
12/02/24-21:15
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Melissa
Beauty Beginner
12/02/24-21:05
Hade varit kul om alla kunde säga sina allra bästa tips så vi kan lära av varandra! Både inom smink, parfym hår och hudvård❤️
Ajla
Beauty Beginner
12/02/24-20:49
Behöver tips på hur man kan hålla sitt smink matte över en hel dag, blir väldigt oljig!🤩
Heli
Beauty Star
12/02/24-20:27
Sugen på en ny parfym, en "dags-doft" som gärna får vara blommig och lite lättare. Till kvälls bär jag gärna tyngre dofter och kör i dagsläget på Lancôme La Nuit Trésor 😍
Heli
Beauty Star
12/02/24-20:23
💙 ÄLSKAR att använda strass i mina sminkningar! Någon annan här som också gör det? 😍
💙 ÄLSKAR att använda strass i mina sminkningar!  Någon
Irena
Beauty Pro
12/02/24-20:12
Vill verkligen rekommendera denna produkt till alla som inte kan leva utan värmeverktyg och som kämpar med slitet hår som aldrig tycks bli långt. Testa denna, ni lär inte ångra er! Dryg är den också. En flaska räckte i cirka 7 månader för mig. Tillför styrka, glans samt håller frisset borta. Det är dock inget värmeskydd i denna så du behöver komplettera med ditt favoritvärmeskydd :)
Vill verkligen rekommendera denna produkt till alla som inte