Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
krasniqileonora421
Beauty Star
25/02/24-20:44
Två av de godaste parfymerna jag har, Zadig Voltaire har verkligen en lukt som inte är lik en annan och därför är den väldigt gillad av mig
Sara
Beauty Star
25/02/24-20:40
Den absolut bästa solkrämen på marknaden!
Sara
Beauty Star
25/02/24-20:39
Denhära måste ni verkligen testa! Har aldrig luktat på en fräschare och blommigare doft. Luktar verkligen himmeellll😋🫦💅🏼💕👚👛🌷🌸🪷🍒🍭🎀
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Sara
Beauty Star
25/02/24-20:37
Vill du se ut som en clean girl? Ja då har du hittat rätt! Preppy din hud med hudvård och börja allra först med en glowig primer. The key är att använda mycket kräm produkter för att få basen att se dewy ut. Det jag börjar med är att ta en lätt täckande glow foundation i en liten mörkare nyans för att använda som bronzer och sedan täcker jag under ögonen med lite concealer. Därefter anvönder jag pixi blush som smälter på huden som smör och blandar ut så otroligt lätt. Sedan så föredrar många mascara men vill du vakna och se färschare ut varje morgon och samtidigt spara tid i din sminkrutin, är tipset naturliga fransar.
Vill du se ut som en clean girl? Ja då har du hittat rätt!
Yohanna
Beauty Star
25/02/24-18:38
Köpte denna parfymen för ett tag sedan, har helt glömt bort att använda den och tom lucka på den. Men gud vad gott den luktade! Noterna är: Gardenia, honung och patchouli.Jag tycker den är söt, men sexig. Pojkvännen kunde inte sluta lukta på mig, ett bra betyg med andra ord!
Naggi
Beauty Pro
25/02/24-18:32 (redigerad den 25/02/24-18:33)
Rio radiance! Mitt senaste köp var denna jättegoda parfym misten från sol de Janeiro . Lägger in en bild på noterna. Det är en sommardoft, luktar som när man är i stranden med en drink i handen🍹☀️
Lea
Beauty Star
25/02/24-17:52
Vad tycker ni om denna doften? Inte hört många prata om den och är nyfiken på att veta vad det beror på. Är det för att folk inte tycker om doften eller är det bara få som känner till den och inte doftat på den? Skriv gärna vad ni tycker eller tror😊
Vad tycker ni om denna doften? Inte hört många prata om den
enya.blomstrom
Beauty Pro
25/02/24-16:31
Hur ofta tvättar ni era smink borstar?! Ärligt så försöker jag ofta men de svårt eftersom man behöver dom! De liksom svårt o sminka sig med blöta borstar🤷🏼‍♀️🩷