/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Nikki
Beauty Pro
14/05/25-10:07

Burberry och ColorWow

Vill bara tipsa om att dessa populära varumärken och produkter just nu finns som medlemserbjudande med 40(!)% rabatt på Cocopanda.

Kostar inget att bli medlem.

Burberry och ColorWow  Vill bara tipsa om att dessa populära
Goddess EdP 100 ml
Dream Coat Supernatural Spray 200 ml
Extra Strength Dream Coat Styling 200 ml
Nikki
Beauty Pro
14/05/25-09:32

🌱 SYREN & RABARBER 🌱

Två av mina absoluta vår-och försommarfavoriter! Både till doft och smak!

Taggar några ljuvliga dofter där de ingår som tydliga doftnoter. Den första med syren och de två andra med rabarber. Har eller har haft alla 3 (just nu har jag Marc Jacobs Perfect EdP).

🌱 SYREN & RABARBER 🌱   Två av mina absoluta vår-och
Pleasures EdP 30 ml
L'Impératrice EdT 50 ml
Perfect EdP 50 ml
Sofia
Beauty Pro
14/05/25-07:58

Igår passade jag på att dofta på några parfymnyheter på Kicks, bland annat två nya dofter från GANT. Tror aldrig jag har provat något från GANT förut men jag fick feeling.

Den gula, Sunset Club, var verkligen inget för mig och den var rätt klen dessutom så jag minns inte ens hur den doftade. Men Preppy Rose! Jag blev så förvånad för den påminde mig jättemycket om Byredo Mojave ghost. 👻 Det är helt olika noter och allt så jag vet inte hur de kan kännas så lika i min näsa.. Ännu ett bevis på att man inte ska förlita sig helt på doftnoterna! 😊

Nästa gång jag befinner mig i en Flagship store ska jag jämföra de två. Mest för att kontrollera att jag inte har tappat det helt. 😅

Sunset Club EdP 100 ml
Preppy Rose EdP 100 ml
Suggested missionSe alla
Var snabb!
Testa en ny hudvårdsrutin 💦
20
anelim7739
Beauty Star
14/05/25-07:53(redigerad den 14/05/25-07:53)

Någon som testat denna produkter och rekomenderar ?

Någon som testat denna produkter och rekomenderar ?
Chuchu
Beauty Pro
14/05/25-07:27

Nya liptints från Sephora, finns i så många härliga nyanser! Någon som testat? =)

Nya liptints från Sephora, finns i så många härliga nyanser!
Cecilia
Beauty Pro
14/05/25-06:57

✨ Mitt senaste köp ✨ (Ej från kicks)

Jag är ett stort fan av kräm produkter så ska bli otroligt kul att testa denna! Hoppas den är så bra som den sägs vara 🤩

✨ Mitt senaste köp ✨  (Ej från kicks)   Jag är ett stort fan
Annika
Beauty Pro
14/05/25-06:43

⚪️Månadens dolda pärla⚪️ Dewy Glow Setting Spray från Lumene är en riktigt bra setting spray som fäster makeup, återfuktar och ger lyster. Att ha med denna i väskan är ett måste nu i sommar. 🌞✨️⚪️

Invisible Illumination Dewy Glow Setting Spray 100 ml
Nikki
Beauty Pro
14/05/25-06:03

När man inte är född cool...

ZADIG & VOLTAIRE - This is Her! EdP

Spännande doft som både är mjukt krämig och kommer nära men som också har lite attityd.

Vanilj, vispgrädde och kastanj med ett sting av rosépeppar och en träig bas av sandelträ och kashmir.

Nyfiken på deras nya parfym ZADIG EdP som jag inte provdoftat ännu.

När man inte är född cool...   ZADIG & VOLTAIRE - This is
This Is Her! EdP 50 ml
Zadig EdP 30 ml
Zadig EdP Refill 150 ml