Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Nikki
Beauty Pro
18/03/24-14:45 (redigerad den 18/03/24-14:59)
🌸⭐️🍑 NYTT från SMASHBOX 🍑⭐️🌸 Halo Sculpt + Glow Face Palette Back to Cali, Pink Saturation och Coral Saturation.
🌸⭐️🍑   NYTT från SMASHBOX   🍑⭐️🌸  Halo Sculpt + Glow
Nikki
Beauty Pro
18/03/24-10:04
💛🐣💜🐥 PÅSK Inspiration 🐥💜🐣💛
💛🐣💜🐥 PÅSK Inspiration 🐥💜🐣💛
Nikki
Beauty Pro
18/03/24-09:32
Varför man ALLTID ska kolla färger och testa nyanser i butik! Förstår inte riktigt! Kan detta vara rätt? Men priset i butik och på hemsidan är detsamma och färgernas namn också. Minst sagt märkligt och nog den största färgskillnaden jag stött på hitintills.
Varför man ALLTID ska kolla färger och testa nyanser i
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Sofin
Beauty Star
18/03/24-09:06
Här är mitt allra bästa tips för att de mornarna det skall gå så snabbt som möjligt . För mig så är fixade bryn det viktigaste .Och om det krisar och man inte hinner mer så är detta det jag väljer 😄 Gör browlift och har dom alltid färgade 👌
Här är mitt allra bästa tips för att de mornarna det skall
Nikki
Beauty Pro
18/03/24-08:13 (redigerad den 18/03/24-08:14)
Älskade MASCARA! 👀 Favoriter som ger volym, som förlänger, som separerar och lyfter. Som är extra bra för känsliga ögon. Och i alla prisklasser! L'Oréal Paris Volume Million Lashes Mascara So Couture: Volym och separerar. Budget! Maybelline Lash Sensational Sky High Mascara: Förlänger och separerar. Budget! Lancôme Hypnôse Mascara: Volym. Berikad med provitamin B5. Lyx!  När det är pollensäsong blir mina ögon extra känsliga, irriterade och rinner lätt. Då funkar dessa två från Clinique allra bäst. De passar också om man har kontaktlinser eller bara allmänt känsliga ögon. Superbra även annars förstås! Clinique Lash Power Mascara: Förlänger och lyfter. Passar känsliga ögon. Mellanpris! Clinique High Impact Mascara: Volym och separerar. Passar känsliga ögon. Mellanpris! 
Älskade MASCARA! 👀  Favoriter som ger volym, som förlänger,
AnnaML
Beauty Pro
17/03/24-16:10
Idag packade jag ner mina vinterparfymer i sina askar för sommar förvaring. Inbillar mig att de håller längre då. Är det någon mer som gör så? ☺ Armani's My Way är nyköpt som vår parfym. Den är väldigt djupt söt, och med en överväldigande doft av vita blommor. Det får mig att tänka på ljusa midsommar kvällar när alla jasminbuskar i trädgården doftar underbart! 🌸 Gillar man jasmin doft så testa denna 🌸 🥰
Idag packade jag ner mina vinterparfymer i sina askar för
Kevin
Beauty Star
17/03/24-14:55
Någon som har tips på bra sommarparfym till herr? 🤔 Gärna någon som varar länge och inte är för söt! Eller också om någon kanske testat dessa parfymer? Vad tyckte ni? 😃
minimesmails
Beauty Pro
17/03/24-13:10
Mitt senaste köp på kicks
Mitt senaste köp på kicks