Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Anna
Beauty Pro
26/02/24-10:27
För dagar när det inte får ta mer än 5 minuter att bli klar är "Clean girl" looken perfekt! Spraya ansiktet med en glow spray. På med mascara och lipgloss. Klar! 🤗
laskader007
Beauty Beginner
26/02/24-09:25
Josefin
Beauty Star
26/02/24-08:22
Hej, tänkte dela med mig av mitt senaste parfym köp, har länge velat lägga till en ny parfums de marly parfym till min lilla kollektion och blev Cassili denna gång. Cassili är en söt, blommig och fruktig lukt med noter av bland annat röda vinbär, frangipani, plommon och vanilj. Den delar en viss likhet med Delina exclusif men med persika istället för ros. Skulle definitivt rekommendera att gå och lukta på den om man har möjligheten.
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Seda
Beauty Pro
26/02/24-06:28
Dagens parfym till jobbet är Versace Yellow Diamond EdT. Med toppnoter är Amalfi citron, päron, bergamott m.m. Denna parfym kommer även varje år på @KICKS julkalender.
Dagens parfym till jobbet är Versace Yellow Diamond EdT. Med
Moa
Beauty Pro
26/02/24-06:02
Vill du att ditt hår ska se tjockare och fylligare ut? Då kan jag tipsa om detta schampoo och balsam från Löwengrip. Mitt hår såg tjockare ute efter endast några användningar ☺️
Rebecka
Beauty Star
26/02/24-04:25
Har ni nått tips på en bra body lotion som doftar gott och länge?
Rebecka
Beauty Star
26/02/24-04:24
Mina naglar växer väldigt bra, men hur gör jag för att de ska hålla sig? Mina naglar är så tunna att de alltid tillslut går av när jag låtit de växa. Har ni nått tips?
Rebecka
Beauty Star
26/02/24-04:22
Vet ni någon produkt som hjälper mot mörkaringar?