Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
AnnaML
Beauty Pro
03/17/24-16:10
Idag packade jag ner mina vinterparfymer i sina askar för sommar förvaring. Inbillar mig att de håller längre då. Är det någon mer som gör så? ☺ Armani's My Way är nyköpt som vår parfym. Den är väldigt djupt söt, och med en överväldigande doft av vita blommor. Det får mig att tänka på ljusa midsommar kvällar när alla jasminbuskar i trädgården doftar underbart! 🌸 Gillar man jasmin doft så testa denna 🌸 🥰
Idag packade jag ner mina vinterparfymer i sina askar för
Kevin
Beauty Star
03/17/24-14:55
Någon som har tips på bra sommarparfym till herr? 🤔 Gärna någon som varar länge och inte är för söt! Eller också om någon kanske testat dessa parfymer? Vad tyckte ni? 😃
minimesmails
Beauty Pro
03/17/24-13:10
Mitt senaste köp på kicks
Mitt senaste köp på kicks
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Sofie
Beauty Pro
03/17/24-12:52
Vilken av dessa tre concealer skulle ni rekommendera och tycker är bäst? 🥰
Linn
Beauty Pro
03/17/24-12:41
✨Hur länge räcker en parfym?✨ ⚫️ En 30 ml parfymflaska ger cirka 420 spray.  ⚫️ 50 ml ska kunna ge 700 spray. ⚫️ 100 ml ger ungefär 1400 sprayapplikationer. Källa: Sliqhaq.se
✨Hur länge räcker en parfym?✨  ⚫️ En 30 ml parfymflaska ger
Mathilda
Beauty Beginner
03/17/24-11:35
Hej!! Jag är på jakt efter ett bra återfuktande serum som inte känns oljig på huden! Tar emot alla tips jag kan få💕💕
Ida
Beauty Star
03/17/24-10:09
Är på jakt efter en hårmousse som ger volym, men vill gärna slippa den där stela/sträva känslan vissa mousser kan lämna efter. Någon som skulle kunna rekommendera någon bra?💕
Alma
Beauty Beginner
03/17/24-09:07 (redigerad den 03/17/24-09:10)
Tips från mig om ni vill ha naturligt glowigt smink i vår 🌸 Produkterna jag använt är:  • Prickly pear hydra primer • Radiant skin tint moisturiser • Radiant cream colour stick highlighter • Radiant cream colour stick blush • Hydral face mist Allt ifrån BeautyAct By KICKS 🤍