/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Madelina
Beauty Pro
16/05/25-17:58

Sååå prisvärd o lätt att bygga upp☀☀

Sååå prisvärd o lätt att bygga upp☀☀
Madelina
Beauty Pro
16/05/25-17:37

sååå bra maskara, man kan själv bestämma längden och separerar samtidigt☀

sååå bra maskara, man kan själv bestämma längden och
Dramatic Length Mascara Black
Sotnosen
Beauty Star
16/05/25-16:59

Mitt senaste köp, bus-handske från Ida Warg! Väldigt nöjd med denna och den är perfekt inför alla kommande tillfällen då det ska busas. Kan verkligen rekommendera den!

Mitt senaste köp, bus-handske från Ida Warg! Väldigt nöjd
Luxurious Tanning Mitt
Suggested missionSe alla
Var snabb!
Testa en ny hudvårdsrutin 💦
20
saph0ry
Beauty Star
16/05/25-16:48

Jag älskar Dior Backstage Glow Face Palette! De fyra nyanserna – två highlighters och två rouge – ger en fantastisk lyster som ser naturlig ut. Highlighter nyanserna är riktigt pigmenterade och ger en fin glöd utan att vara för glittriga. Formulan känns lätt och håller hela dagen utan att smula. Den vita highlightern har lite glitter, så den är kanske inte för alla. Priset är högt, men jag tycker den är värd det om man vill ha en lyxig och mångsidig palett.

Backstage Face Glow Palette 001 Universal
saph0ry
Beauty Star
16/05/25-16:44

Jag har testat Maybelline Fit Me Luminous + Smooth Primer 30 ml och är riktigt nöjd. Den har en lätt, krämig konsistens som smälter in i huden och ger en fin lyster utan att kännas fet. Jag har torr hud, och denna primer återfuktar bra och gör att min foundation sitter bättre hela dagen. Plus för att den innehåller SPF 20 – alltid ett extra skydd. Den är också väldigt prisvärd, vilket gör den till ett bra budgetval.

Jag har testat Maybelline Fit Me Luminous + Smooth Primer 30
saph0ry
Beauty Star
16/05/25-16:37

Jag testade YSL Make Me Blush i färgen 42 Babydoll Pink och blev verkligen positivt överraskad. Färgen är superfin – en mjuk rosa nyans som ger kinderna ett naturligt, fräscht glow utan att det ser för mycket ut. Den är lätt att applicera och går att bygga upp om man vill ha lite mer färg. Jag gillar också att den håller hela dagen och inte smular eller försvinner. Den känns dessutom mjuk på huden, nästan som silke. Priset är lite högt, men för mig var det värt det.

Make Me Blush Bold Blurring Blush 42
saph0ry
Beauty Star
16/05/25-16:34

Kylie Cosmetics foundation i nyansen 1N har en neutral underton och passar ljus hud. Den ger medium täckning med en naturlig, satinlik finish som känns lätt på huden. Plus för att den innehåller vårdande ingredienser som niacinamid. Den sitter bra hela dagen utan att kännas tung. Nackdelen är att den kan kännas lite torr på väldigt torr hud, och priset är något högre än genomsnittet. En fin vardagsfoundation för dig som vill ha ett jämnt men naturligt resultat.

Power Plush Foundation 1N Neutral
saph0ry
Beauty Star
16/05/25-16:29

YSL Lash Clash Mascara ger mycket volym och en djup svart färg som verkligen framhäver fransarna. Borsten är stor och fångar upp fransarna bra, så man får ett tydligt resultat redan efter ett lager. Mascaran håller länge under dagen utan att smula eller kladda. Förpackningen känns modern och lyxig, precis som man förväntar sig av YSL. Den är dock ganska dyr, så den passar bäst för den som vill satsa lite extra på sin mascara.

YSL Lash Clash Mascara ger mycket volym och en djup svart
Lash Clash Extreme Volume Mascara Brown