/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Nikki
Beauty Pro
23/04/24-23:03 (redigerad den 24/04/24-05:39)
Nyhet från Carolina Herrera: 🖤🌸 Good Girl Blush Elixir 🌸🖤
Nyhet från Carolina Herrera:  🖤🌸 Good Girl Blush Elixir
Izabell
Beauty Star
23/04/24-19:03
Hejsan! Jag är snart 30 och har fortfarande inte klurat ut vad jag har för hårtyp, men jag tror att det är vågigt med någon enstaka korkskruv om det får självtorka. Dock blir det ofta rakt framtill och burrigt upptill, någon som sitter på ett superknep eller produkt som kan hjälpa? 🤓
Hejsan! Jag är snart 30 och har fortfarande inte klurat ut
Jennifer
Beauty Pro
23/04/24-18:52
Köpte dessa 2 produkter nyligen från märket hickap och måste säga att dem är väldigt fina och super lätt att blanda ut. Jag som inte är så bra på smink så var det lätta att använda.✨ Blir att köpa fler färger av dessa iallafall😍
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Nikki
Beauty Pro
23/04/24-17:02
Har aldrig haft den här parfymen men älskar flakongen som jag "ärvt" tom. Någon som minns Britney Spears doft Radiance EdP? (lanserades 2010)
Har aldrig haft den här parfymen men älskar flakongen som
Nikki
Beauty Pro
23/04/24-16:43
PATCHOULI Läste nyligen att två av de doftnoter som trendar 2024 är Litchi och Patchouli. Är väldigt nyfiken på att provdofta MUGLER Angel EdP som @Irena tipsade mig om ( ska vara en fin patchoulidoft) så det ska jag definitivt göra när jag har tillfälle. Var nära för ett tag sedan med kom inte så långt som till denna fina lilla ljusblå stjärna (se bild 4) innan min näsa blev "trött". Insåg dock precis att jag ju redan har en Patchouliparfym i min doftgarderob: 🖤 Tom Ford Black Orchid EdT 🖤 Med patchouli som både toppnot och basnot! Har inte riktigt vågat mig på denna på ett tag men nu är det nog dags att ta ut den ur kartongen. En häftig doft som gör mig tudelad. För mig är detta en klar unisex doft och den doftar väldigt kraftigt och vansinnigt länge. Kan inte fatta att detta skulle vara en EdT! 😃 Någon som testat den?
PATCHOULI  Läste nyligen att två av de doftnoter som trendar
Nilla
Beauty Star
23/04/24-15:59
Min concealer cresear sig alltid under ögonen. Har ni några tips hur jag undviker det?❣️
Nikki
Beauty Pro
23/04/24-15:51
Hårmasker som jag tycker gör gott utan att jag blir ruinerad. Den ena är vårdande och stärkande och ska motverka att håret bryts. Den andra är återfuktande och innehåller näringsrik tång.
Hårmasker som jag tycker gör gott utan att jag blir
Nikki
Beauty Pro
23/04/24-15:41
Just nu 25% på CONTINU Är så nöjd med denna och använder den minst en gång per vecka. Superhärlig, bra för hårbotten och hårtvätten blir extra effektiv. Den masserar, exfolierar, djuprengör samt stimulerar blodcirkulationen. Vegansk 🌸
Just nu 25% på CONTINU   Är så nöjd med denna och använder