Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairBeach readyPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Filter
Borsteochpensel
31/08-07:00
Det finns 30 olika nyanser, super bra då det finns en större möjlighet att alla kan hitta sin nyans! Mitt bästa foundation tips är att det är okej att blanda foundation för att få den perfekta nyansen och konsistensen. Om jag inte vill att min foundation ska vara så fulltäckande så kan jag blanda in skintint i min foundation. Om min foundation som passade mig under sommaren börjar bli för mörk brukar jag blanda i lite av en ljusare foundation. Funkar utmärkt!
Se mer
Pernilla Annika
31/08-06:52
Det finns 30 olika nyanser
Se mer
Karolin
31/08-06:41 (redigerat)
30 nyanser och jag skulle definitivt passa i 120N eller 11OC. Bästa resultat är såklart en bra hudvård under som får sin foundation att sitta bättre. Har två olika nyanser av samma märke där jag vid behov blandar för att få bästa resultat beroende på ex hur mycket huden har exponeras av solen.
Se mer
Malin
31/08-06:27
1. Det finns 30 olika nyanser att välja på och jag tror att den som skulle passa min hudton bäst är 125W. 2. Ett av mina bästa foundationhacks är att blanda ut lite foundation med en klick dagkräm för att få en lätt tonad ansiktskräm när jag inte vill lägga en full makeup utan enbart få en lite jämnare hudton och känna mig fräsch. Jag köper också ofta en ljusare och en mörkare nyans som jag blandar vid behov för att få rätt hudton vare sig jag är blekare under vintern eller mer solkysst under semestern.
Se mer
Johanna
31/08-06:09
Den finns i 30 nyanser. Jag tror att nyansen 310N skulle passa mig bra 😊
Se mer
Sanna
31/08-06:08
1. Det finns 30 olika nyanser! 2. Jag tror att 125W skulle passa mig. 3. Mina bästa tips för en bra bas är hudvården! Dvs en bra hudvårdsrutin. En bra återfuktande ansiktskräm som man låter smälta in ordentligt, ibland även en liten droppe ansiktsolja för att verkligen få en återfuktande bas. Men viktigt att låta det sjunka in ordentligt innan foundation. Det är även viktigt att kolla så att foundation och ansiktskrämen inte skär sig, dvs om det är oljebaserat/vattenbaserat!🥰🥰💕💕
Se mer
Eveline
31/08-06:07
1. Det finns 30 nyanser. 2. Jag skulle prova 120N eftersom det var den nyansen jag hade när jag för 5-6 år sedan använde en Teint Idole-foundation från YSL. Mitt bästa foundationhack är att låta min foundation ligga på huden i 5-10 minuter efter att jag applicerat den. Först efter dessa "vilominuter" lägger jag concealer och puder. Jag upplever att det värmer upp produkten och leder till en riktigt vacker finish som inte är kakig och perfekt dewy!
Se mer
Wilma
31/08-06:02
Det finns 30 nyanser 😍 Jag tror att 335W skulle passa mig, tycker alla nyanser är såså fina! Älskar lancome 😍
Se mer