Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Hilda J Myhrman
Beauty Star
22/02/24-23:33
Är loreal’s hår produkter bra?
Hilda J Myhrman
Beauty Star
22/02/24-23:32
Bra hårinpackning för slitet hår?
Hilda J Myhrman
Beauty Star
22/02/24-23:31
Tips på bra detox schampo?
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Felicia
Beauty Star
22/02/24-23:24
Hej tjejer! Har en fråga angående hudkrämer, har ganska torr hy i ansiktet och har inte testat så många olika då jag är ganska känslig i hyn så undrar om någon har tips på någon bra kräm och som är snäll mot huden🫶🏻
Guley
Beauty Star
22/02/24-22:47
Vardags smink 👏☺️ enkelt enkelt
Vardags smink 👏☺️ enkelt enkelt
Evelina
Beauty Star
22/02/24-20:15
Hur gör ni när ni applicerar ögonkräm? Endast under ögat eller under brynen/på ögonlock också? Hör så olika 🙈
Ellen
Beauty Pro
22/02/24-20:11
Mitt senaste köp: Denna produkt dök upp i min hjärna efter att jag lämnat butiken så det jag var tvungen till att göra var att GÅ TILLBAKA 🤗🤗 Har knappast någon aning om hur man använder den, förutom att den är bra för hyn🧚🏼 Jag var bara tvungen till att testa❤️🌟🧚🏼🎀
Mitt senaste köp: Denna produkt dök upp i min hjärna efter
Ellen
Beauty Pro
22/02/24-20:06
Mitt senaste köp; Denna köpte jag efter att hört så mycket gott om!! Dock så har vissa lite trista upplevelser om att deras hy blivit torrt, men jag hoppas på det bästa❤️ Skriv gärna i kommentarerna om ni tycker, Lite tips och trix skulle uppskattas❤️
Mitt senaste köp; Denna köpte jag efter att hört så mycket