Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairBeach readyPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Filter
Sandra
08/31-19:06
Det finns 45 nyanser, och jag brukar lägga en glow moisturiser under min foundation, då får jag både fukten och glow och tycker det sitter bättre med🤗
Se mer
Larisa
08/31-19:04
Hej, det finns 30 nyanser och alla går att kombinera med varandra för att uppnå bästa resultat. Och en röd läppstift till denna foundation så är man snyggast i höst;)
Se mer
Julia Maria
08/31-19:02 (redigerat)
1. Det finns 45 nyanser. Jag tror att nyansen 240W skulle passa mig fint! 2. Mitt bästa foundationhack är att lägga highlighter under foundationen för en "glow from within"-look! #tävling #lancome
Se mer
Mariam Khaled
08/31-18:43
Det finns 30 nyanser totalt av denna foundation och tror att 240W skulle jag välja till mig själv för den tonen ger lite värme och färg till ansiktet, vilket man behöver nu till höst :) Mina foundationhacks är något jag inte kan leva utan, för det första måste man ha ett återfuktat ansikte (kräver bra och återfuktande hudvårdsrutin) för att inte få en torr bas. Jag applicerar min foundation med hjälp av en beatyblender för tycker inte att det blir lika kakigt, alternativ applicera med borste och avsluta med beautyblender för en bättre finish. Sen lägger jag puder och bakat som vanligt och när foundation är satt så applicerar jag mist innan jag går vidare till bronzer :) detta ger varken endast en matt look eller dewy look utan en blandning av dom båda 😍 Men det viktigaste av allt är en god hudvårdsrutin!! Rekommenderar verkligen att ni provar!!
Se mer
Jacinta
08/31-18:37
Hej Beauty's! Det finns 30 olika nyanser av Teint Idole Ultra Glow Foundation, jag tror att nyanserna 305N eller 230W matchar mig bäst. Det återstår att se! Mina bästa tips för en perfekt foundation är inte något nytt, men för mig så har det fungerar att vara noga med hudvården innan man börjar sminka sig och även efter man tagit av sminket. Så det är något som jag kan rekommendera. Glöm inte att använda spf! Kram 😍
Se mer
Selin
08/31-18:32
Hej! Det finns ca 30 olika nyanser för Teint Idole Ultra Glow foundationen, jag tror att 305N skulle jämna ut min hudton utmärkt. Tipsen jag har är att alltid läsa innehållet på produkterna du köper så att du får en underbar bas som håller dagen ut. Innehåller foundationen vatten/olja, var då väldigt försiktig att du fortsätter med en av ingredienserna så sminket inte separerar sig och blir lite kakigt😉 Ett extra tips, blanda in foundationen med en mjuk borste och avsluta med en fuktig beauty blender som gör att allting sitter fint och slät.
Se mer
Mireille
08/31-18:25
Deras foundation kommer i 30 olika nyanser och jag tror att den som skulle passa bäst i är 405W. Mitt bästa hack är att jobba i tunna lager istället för att gå all-in från början. Du vill jobba mot en jämnare hudton och där det behövs lite extra kärlek går du in med concealer istället för med fler lager foundation!
Se mer
LinEriSve
08/31-18:15
Den nya Tient idole ultra wear care & glow finns i 30 nyanser. 240W tror jag skulle fungera för mig. Jag upplever att man behöver förbereda huden innan. Rengör, och använd sedan den hudvård som passar din hudtyp. Inga mängder, har man rätt produkter behöver man inga mängder.
Se mer