/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Pion
Beauty Pro
02/05/24-14:38
Hourglass! Kul att hourglass nu kommer finnas på Kicks, jag är nyfiken på en bronzer och läppprodukter. Och kanske någon borste också!
Hourglass! Kul att hourglass nu kommer finnas på Kicks, jag
Erika
Beauty Star
02/05/24-14:28
Krämrouge och krämbronzer för ett mjukt men glossigt intryck 😍
Krämrouge och krämbronzer för ett mjukt men glossigt intryck
Pelle
Beauty Beginner
02/05/24-12:43
Måste bara tipsa om den här podukten som jag beställt flera gånger. Sminket bara smälter av när jag använder den, utan att man får en oljig känsla på huden efteråt. Älskar den 😍😍😍
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Isabell
Beauty Star
02/05/24-12:23
Hej alla beautyälskare! Vad tycker ni om detta solskydd? Jag har köpt det, äntligen! Efter alla positiva recensioner. Men kul att höra vad ni tycker 😍
Nikki
Beauty Pro
02/05/24-11:49
🌞🌞🌞 Vilket strålande initiativ! 🌞🌞🌞
🌞🌞🌞  Vilket strålande initiativ!  🌞🌞🌞
Nikki
Beauty Pro
02/05/24-11:46
Någon som testat denna solskyddsprodukt från Biotherm? 🌞💙 Tycker den verkar superbra när man läser på produktsidan! 😃
Någon som testat denna solskyddsprodukt från Biotherm? 🌞💙
Malin
Beauty Pro
02/05/24-11:37
🫧 mitt senaste köp 🫧 Nya svampar och borste från mitt favoritmärke Flaer ✨
🫧 mitt senaste köp 🫧  Nya svampar och borste från mitt
Charlotta
Beauty Pro
02/05/24-11:31
Lumene waterproof eye & lip makeup remover En parfymfri remover som löser upp vattenfast smink utan rester! Den är parfymfri, men likt alla parfymfria produkter finns det ändå en lätt doft, men den är helt neutral.Flaskan är härligt blå och innehållet är lite oljigt, som det brukar vara vid removers för vattenfast smink.Man skakar flaskan så innehållet blandas och tar på en bomullsrondell. Det är bra att hålla rondellen mot ögat en stund för att sminket ska lösas upp, vilket det gör!Upplever att detta är ett mycket bra budgetalternativ från Lumene! Plus även för att den är parfymfri och passar alla hudtyper, även känslig.Jag är känslig runt ögonen och denna remover fungerar mycket bra för mig. Super att den har olja i sig som ger näring åt både fransar och huden runtomkring🌟När man har hittat ett bra budgetalternativ får det stanna i badrumshyllan🌟
Lumene waterproof eye & lip makeup remover En