/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Nikki
Beauty Pro
28/02/25-08:31

För mig är Marc Jacobs parfymer vår och sommar och nästan varje år köper jag en ny Marc Jacobs-parfym. Ibland en favorit sedan innan och ibland en av de Limited Editions som lanserats de senaste åren.

För tillfället har jag Perfect EdP och förra årets Daisy Love Pop EdT.

En stor favorit som kan bli årets köp är Daisy Wild EdP som kom förra året. En fruktig blomdoft med bl a bananblomma 🍌🌺🌿

Har faktiskt inte provat årets gula sommardoftskollektion ännu men annars har jag nog provdoftat de flesta av Marc Jacobs parfymer men inte alla i nutid så tipsa mig gärna om du har någon favorit som jag inte borde missa! 😃

🌷🪻🌸🌹🪷🌻🌺🪻🌷

För mig är Marc Jacobs parfymer vår och sommar och nästan
Perfect EdP 50 ml
Daisy Love Pop EdT 50 ml
Daisy Wild EdP 100 ml
Daisy Glow EdT 50 ml
Daisy Eau So Fresh Glow EdT 75 ml
Daisy Love Glow EdT 50 ml
Nikki
Beauty Pro
28/02/25-07:59(redigerad den 28/02/25-08:02)

Fredag och ännu en vintermånad har passerat. 🌸

Strålande sol och en sommardoft som ger mig lyckokänslor! 🤗

Parfym är inte bara en väldoftande vätska i en vacker flaska.

Den är minnen, drömmar, känslor och längtan. Så välj en parfym som får dig att känna något så ångrar du sällan ditt köp! 💖

Valet idag föll på en av Marc Jacobs sommardofter från förra året, Daisy Love Pop EdT. Inte så vanligt att Marc Jacobs lanserar gourmanddofter men detta är en lättare somrig gourmanddoft med lite fräscha fruktnoter, dessert vibes och stråk av vanilj.

Doftnoter:

Toppnoter: Hjortron och bergamott

Hjärtnoter: Pistage och vispgrädde

Basnoter: Benzoin och mysk

Benzoin är en varm och söt träig harts som påminner om vanilj.

Ha en fantastisk dag för det är du värd! 🌞🌸

Fredag och ännu en vintermånad har passerat. 🌸  Strålande
Daisy Love Pop EdT 50 ml
Zina
Beauty Star
28/02/25-06:59

någon som har en bra rekomenation på en lose powder? helst transparant så man inte ser som en spöke ut 

Suggested missionSe alla
Skapa ditt första inlägg
50
Izabella 🦋
Beauty Star
28/02/25-03:35(redigerad den 28/02/25-03:39)

Hej girlies! Nu är det så att jag är en sucker för vaniljdofter och vill ha allaaaa typer av parfymer som har vanilj i sig.

• Så jag skulle vilja att ni nedan skriver era absoluta favoritdofter med vanilj i sig •

Bifogar nedan en stor favorit hos mig. När den parfymen har lagt sig efter ett tag så har den en sån mjuk och fin doft utav vanilj. Rekommenderas starkt!

Kram

Black Opium Le Parfum 30 ml
malin
Beauty Star
27/02/25-21:55

Ge mig ert bästa tips på schampo och balsam för torrt, blekt hår som lätt blir fett!

Habibe
Beauty Star
27/02/25-21:32

hej!

är det någon som testat denna? funkar det enmigt reklamen och beskrivningen

Buttermelt Glaze SPF30 01 Whipped Butta
A.M
Beauty Pro
27/02/25-21:22

Någon slm testat denna? Fungerar den?

Någon slm testat denna? Fungerar den?
A.M
Beauty Pro
27/02/25-21:19

Tips på bra primer! Tycker att många korvar sig när man applicerar smink på!