Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
sarahcosic
Beauty Beginner
29/02/24-17:38
Bästa parfymen 🤩🤩
Lejla
Beauty Star
29/02/24-17:24
Hejsan! Hur ser era morgon/kvällsrutiner ut? Själv har jag lite kombinerad hud, samtidigt som jag lätt blir torr på kinderna🥰 Vill gärna skapa en rutin där jag både rengör och återfuktar. Förstår om ni använder produkter utanför kicks sortiment, men tar gärna tips🥰Samtidigt vad som är bäst innan man har smink? Just nu lägger jag oftast krämen LRP cicaplast, låter den torka in och sedan lägger sig sminket fint. Vill ha en rutin och produkter som hjälper bla till att sminket kan hålla lite längre (bortsett från setting spray). Testade nyx primer (gula förpackningen), men den gjorde mig bara torr. Har ni några tips?
Lejla
Beauty Star
29/02/24-17:23
Hejsan! Hur ser era morgon/kvällsrutiner ut? Själv har jag lite kombinerad hud, samtidigt som jag lätt blir torr på kinderna🥰 Vill gärna skapa en rutin där jag både rengör och återfuktar. Förstår om ni använder produkter utanför kicks sortiment, men tar gärna tips🥰Samtidigt vad som är bäst innan man har smink? Just nu lägger jag oftast krämen LRP cicaplast, låter den torka in och sedan lägger sig sminket fint. Vill ha en rutin och produkter som hjälper bla till att sminket kan hålla lite längre (bortsett från setting spray). Testade nyx primer (gula förpackningen), men den gjorde mig bara torr. Har ni några tips?
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Aurora
Beauty Star
29/02/24-17:12
För fullt coverage bästa som finns är detta foundation🤩🤩
Mariam
Beauty Star
29/02/24-17:03
För att få läpparna se större använd läppenna (använder whrl från MAC) och lägg sedan läppbalm
Liv
Beauty Star
29/02/24-16:51
Era bästa läpp-kombos! Jag vill ha en ny läpp-kombo just nu kör jag på färgglatt läppstift eller inget alls.. så behöver tips!
Mariam
Beauty Star
29/02/24-16:48
Älskar denna kit 🥰🥰🥰
Mariam
Beauty Star
29/02/24-16:45 (redigerad den 29/02/24-16:51)
Min dagliga smink rutin🌸