Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Irena
Beauty Pro
26/02/24-12:06
Trodde aldrig att jag skulle falla för en parfym med ros och mysk som starkaste noter. När jag besökte en Kicks butik i samband med att man kunde få hjälp av personalen att välja en parfym så valde hon denna åt mig baserat på vad jag sa att jag ville ha. Jag måste ge henne en applåd för nu finns den i mitt skåp 🌹🌑
Trodde aldrig att jag skulle falla för en parfym med ros och
Nikki
Beauty Pro
26/02/24-11:01
Grymt bra makeupverktyg för att applicera bas 🥰 Har många bra men skulle jag plocka ut några favoriter skulle det nog bli dessa borstar från FLAER, svampen från Real Techniques och min Powder Puff från LH cosmetics. De är alla 100% veganska. 🌸 Vilken/vilka vill/kan du inte vara utan?
Grymt bra makeupverktyg för att applicera bas 🥰  Har många
Charlotte
Beauty Pro
26/02/24-10:39
Jag undrar om någon här på Communityt varit och skapat en "egen" parfym någongång, och hur var/är det? Sett att tillfälle bjuds ibland här i Göteborg (ej Kicks). 🙂✨️
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Miggis
Beauty Pro
26/02/24-10:31
Biotherm Uplift day är en ny favorit som doftar härligt och stärker din mogna hy. Jag måste även köpa Uplift night nu när jag provat dag krämen 😍
Biotherm Uplift day är en ny favorit som doftar härligt och
Anna
Beauty Pro
26/02/24-10:27
För dagar när det inte får ta mer än 5 minuter att bli klar är "Clean girl" looken perfekt! Spraya ansiktet med en glow spray. På med mascara och lipgloss. Klar! 🤗
laskader007
Beauty Beginner
26/02/24-09:25
Josefin
Beauty Star
26/02/24-08:22
Hej, tänkte dela med mig av mitt senaste parfym köp, har länge velat lägga till en ny parfums de marly parfym till min lilla kollektion och blev Cassili denna gång. Cassili är en söt, blommig och fruktig lukt med noter av bland annat röda vinbär, frangipani, plommon och vanilj. Den delar en viss likhet med Delina exclusif men med persika istället för ros. Skulle definitivt rekommendera att gå och lukta på den om man har möjligheten.
Seda
Beauty Pro
26/02/24-06:28
Dagens parfym till jobbet är Versace Yellow Diamond EdT. Med toppnoter är Amalfi citron, päron, bergamott m.m. Denna parfym kommer även varje år på @KICKS julkalender.
Dagens parfym till jobbet är Versace Yellow Diamond EdT. Med