/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
alva.haggstrom
Beauty Star
03/05/24-06:42
Har någon bra förslag på en brun mascara?🫶
Novisen
Beauty Star
03/05/24-05:14
Hej alla! Jag har väldigt tor hud och mitt smink lägger sig i rynkor och får huden att se sprucken ut. Är de sminket jag använder som jag behöver byta eller är de någon typ av kräm jag behöver? Behöver alla tips och hjälp som går 🙏
kellgrene
Beauty Star
03/05/24-04:38
Är så så så nöjd med mina nya produkter! Även om jag inte sminkar mig ofta så är det så himla kul och känner mig lite extra fräsch ibland🤩 Men jag behöver hjälp, jag tycker inte om skarpa läppar, har ni tips på fina läppglans med endast lite nyans men mycket glans?😍
Är så så så nöjd med mina nya produkter!  Även om jag inte
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Nara
Beauty Star
03/05/24-03:58
Utöver den kuren jag kör med Daviness så har jag hittat min nya favvo i hårvårdsserie 🤍😇 produkter från REF Stockholm Sweden är så bra för mitt tunna o feta hårtyp😍🥰
Utöver den kuren jag kör med Daviness så har jag hittat min
Nara
Beauty Star
03/05/24-03:50
Har provat dessa i snart 1 månad och känner redan hur håret växer o blir starkare 😍👍
Har provat dessa i snart 1 månad och känner redan hur håret
Ellen
Beauty Star
03/05/24-00:56
Behöver tips på hur jag ska min hudvård då sminket blir torrt kring näsan oavsett vad jag gör och typ ”flagnar”🤗
Ellen
Beauty Star
03/05/24-00:55
Droppa era läppcombos!😍
Ellen
Beauty Star
03/05/24-00:54
Vad är era bästa makeup hacks?😍