/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Sara
Beauty Star
06/05/24-19:42
Behöver tips på en bra SPF till ansiktet, har känslig hy
Emilia
Beauty Beginner
06/05/24-18:08
Hej! Jag älskar esteelauders double wear men vet inte vad jag ska ha för bas under för att den inte ska glida av under dagen. Tänker ansiktskräm då jag behöver fukt! Idag använder jag enbart den blåa nivean som fungerar skitbra vissa dagar men som liksom smälter nu i värmen! Undrar också om esteelauders soft touch brightening skincealer är bra till double wear foundationen och vilken färg för man välja om man har 1N1 i foundation? Thank yoou! 
Veronica
Beauty Star
06/05/24-17:46
Passade på att dofta runt på lite parfymer när jag ändå hämtade min beställning i butik. Hade hoppats kunna få lukta på nya Juliette, men den hade de inte fått in något test att lukta på än. Så synd! Men fastnade för en annan, Daisy Wild 😍 Köpte ingen idag men har gått och luktat mig på armen hela dagen och den luktar jättegott. Nu åker den upp på vill ha listan 😁
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Veronica
Beauty Star
06/05/24-17:40
Passade på att fynda lite fina produkter från Beauty Act nu när det var sån bra kampanj 😍
Passade på att fynda lite fina produkter från Beauty Act nu
Pion
Beauty Pro
06/05/24-14:58
Mitt senaste blush! Från Sisley i färgen Coral
Mitt senaste blush! Från Sisley i färgen Coral
Sofia
Beauty Pro
06/05/24-14:22
Har ni någonsin varit i min sits, att ni är jätteintresserade av en parfym och den finns att köpa både online och i butik, men INGEN har en tester? 🫠 Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Har letat i flera butiker, frågat, ringt och kollat om butiker har en tester osv, men det finns ingenstans.. Inte på Kicks, Sephora, Åhléns eller Lyko. 😭 Jag vill ju inte lägga till 1400 spänn på en parfym som jag inte vet om jag gillar, eftersom jag inte kan returnera den om jag inte gillar den. Samtidigt är jag så nyfiken och intresserad av den, för den skulle kunna vara en storfavorit.. Vad gör man i den här situationen? 😔 Känns så orättvist när man inte ges möjlighet att testa innan man köper något. Om någon har sett en tester av Zarkoperfume Inception i någon butik i Stockholm – let me know! 🙏🏼
Wilma Carrie
Beauty Beginner
06/05/24-13:42
🫶🏼SETTING SPRAY🫶🏼 Hej på er!!! Tipsa mig med era bästa setting spray som inte är allt för dyra 🥰
Linn
Beauty Pro
06/05/24-12:51 (redigerad den 06/05/24-13:30)
✨Mitt senaste inköp från KICKS✨ OBS! Såg nu alla negativa omdömen! Har ni testat dessa? Tycker ni att jag bör lämna tillbaka?
✨Mitt senaste inköp från KICKS✨  OBS! Såg nu alla negativa