Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairBeach readyPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Elin
31/08-11:03
1.finns 30 olika nyanser. Tror att 335w och 120n skulle passa mig. 2. Mitt bästa tips är att blanda två foundation för att få det bästa resultatet! Funkar alltid för mig och använder mig av en svamp och ha en bra settingspray som funkar för just min hudtyp.
Se mer
Eli
31/08-11:01
30 nyanser. Mig skulle nog 120N pasa bäst. Bästa hacket är att blanda in setting spray i din (flytande) foundation, antingen genom att sätta båda produkterna i handen, eller genom att spraya på när du håller på att blenda in foundationen i huden. :)
Se mer
Madeleine
31/08-11:01
Det finns 30 olika nyanser, den som känns rätt för mig är 305N. Tips för en jämn och flawless foundation så applicera på rengjort och återfuktat ansikte det är A och O. Lägg lite foundation uppepå handryggen, applicera med valfri sminkborste eller beautyblender, jag använder mig av en rund borste med korta kompakta ”hårstrån”, för ett naturligt och utblendat resultat.
Se mer
Margaretha
31/08-10:48 (redigerat)
1. Det finns 30 olika nyanser och jag skulle passa i är 305N. 2. Bästa tipset för ett felfritt resultat är väl rengjort och återfuktad hy. Steg ett; fördela med lätt hand primern Lancôme La Base Pro Perfecting Makeup Primer. Steg två; Fördela önskad mängd Lancome foundation med en bra borste i cirkulära rörelser. Steg tre; Beroende på tillfälle komplettera med countour, bronser, blush och en highligter. Steg fyra; Sist men inte minst för bästa hållbarhet och att din make up blir en enhet, avsluta med Lancome Fix It Forget It Setting Spray. Klart och felfritt!
Prada Paradoxe EdP 90 ml
Prada Paradoxe EdP 90 ml
Lancôme Absolue Precious Cells White Aura Day Cream 50 ml
Lancôme Absolue Precious Cells White Aura Day Cream 50 ml
Clarins SOS Lashes Serum
Clarins SOS Lashes Serum
Se mer
Josefina
31/08-10:48
Hela 30 nyanser! Jag tror att nyansen 305N passar mig bäst :)
Se mer
Nejla
31/08-10:36
Det finns 30 st olika nyanser, som skulle passa för vem som helst. Nyansen 120N skulle passa mig. Mitt bästa tips: Det gäller att ha bra hudvård från grunden efter det som passar ens egna hy. För har man ingen bra hudvård kan Foundation sitta "fel" och därför är det viktigt med bra hudvård. Det är också bra att investera en bra primer beroende på hudtyp, tex återfukta ansiktet om man är torr. Därefter applicera sin foundation med en sminkborste eller svamp jämnt och fint. Vill man ha lätt täckande, så kan du blanda i din dagkräm. För mer glow lägg några droppar highlighter i flytande form i din foundation. Avsluta alltid med settingspray, för att få sminket på plats och det smälter ihop bättre! :D
Se mer
Jade
31/08-10:32 (redigerat)
Det kommer i en bred linje med 30 olika nyanser som passar din hud, jag tror att 240w hade passat mig perfekt som har en varm olivhud nu till hösten när solen böjar försvinna! mitt bästa foundation hack är att veta om din foundation är vatten eller oljebaserad så du inte blandar med fel produkter, t.ex om du har en olje baserad foundation så vill du välja oljebaserad concealer med för bästa resultat!
Se mer
Jenny
31/08-10:26
Det finns 30 nyanser. 455W passar mig bäst. En bra utgångspunkt är en ren och återfuktad hy för att lägga på foundation. Men för att få den där riktigt glowiga hyn kan man också preppa sin hy med en härligt återfuktande mask. Efter att du tvättat av masken kan du massera in din dagkräm för att boosta cirkulationen och minska svullnad.
Se mer