/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Emma
Beauty Star
15/07/24-21:40

Concealer som tar bort mörka ringar?? Finns det någon som har en bra som faktiskt gömmer dom? Har testat det mesta känns det som, men nothing works..
ALLA tips tas hjärligt emot! <3 (speciellt dom mer afordable varianterna)

Pion
Beauty Pro
15/07/24-19:18 (redigerad den 15/07/24-19:20)

Sommarnaglar
Dior 999 till fötterna och Essie Sheer fantasy + top coat till händerna. Båda har geleffekt och är mina favoritfärger på sommaren.

**Sommarnaglar** Dior 999 till fötterna och Essie Sheer
Jabeen
Beauty Pro
15/07/24-18:54

Hi everyone, my recent purchase at KICKS today that i bought for my family members an amazing gift set by Rituals, Versace Eros edt and a Boss deodrant. I hope they will like the gifts.

Hi everyone, my recent purchase at KICKS today that i bought
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Sofia
Beauty Pro
15/07/24-17:18

Älskar den här parfymen så mycket att jag köpte en till 100 ml när jag kunde få 25 % rabatt. 💚 Använder den verkligen hela tiden så det kommer behövas en backup så småningom. 😄 Dessutom är det få i lager på flera ställen och saker jag älskar tenderar att utgå ut sortimentet.. så jag bunkrar upp.

Älskar den här parfymen så mycket att jag köpte en till 100
Melisa
Beauty Beginner
15/07/24-15:59

Kände att jag måste berätta om en parfym som skriker sommar och inte är överprisad. Nämligen Clarins Eau des Jardins. Tar alltid den när jag ska ut på en lunch, gå en sväng på stan eller bara träffa vännerna. Är besatt!!
Testa du med!

Jade Alexandra
Beauty Star
15/07/24-15:58

Hej alla
Har nyligen köpt Kiehls magic elixir och tappar ganska mycket hår när jag tvättar ur den, är det någon annan som varit med om liknande, eller vet om detta är ofarligt och kanske går över?
Har ganska tunnt hår så vill inte tappa för mycket 😝

Linda-Marie
Beauty Pro
15/07/24-15:15

OMG! Tack snälla @KICKS för den perfekta presenten! denna palette stod högst upp på min önskelista! kommer kunna göra många fantastiska look med denna! är säker på att det kommer bli en ny favorit. 🌈✨😻💖

OMG! Tack snälla @136092963 för den perfekta presenten!
Fadi
Beauty Star
15/07/24-14:43 (redigerad den 15/07/24-14:49)

Valentino - Born in Roma. En fruktig doft som passar perfekt nu på sommaren. Lukten håller även länge på kroppen. Den är på min topp 10.

Valentino - Born in Roma. En fruktig doft som passar perfekt