Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Sanna
02/06-22:18 (redigerat)
Hej alla , Tänkte dela med mig av mitt bästa beautyhack! 😍 detta är mitt bästa tips för att få en bas som håller! efter du applicerat din Foundation, ta en lätt fuktig svamp (min favorit är från flaer) spraya svampen lätt med Urban Decay setting spray och "tryck in" i huden över din fonduation. Din hy kommer se flawless ut och kommer hålla sig fin hela dagen! 😀
Urban Decay All Nighter Setting Spray 118 ml
Urban Decay All Nighter Setting Spray 118 ml
FLAER 503 Super Soft Blending Sponge
FLAER 503 Super Soft Blending Sponge
Se mer
Elin
02/06-07:27
Använd brun-svart mascara på underfransarna eller på båda fransraderna för en naturligare look. Separera fransarna ( med stadig hand ) med en säkerhetsnål för att behålla volymen. Förstärk eller lägg till fler fräknar med en brynpenna. Håller superbra på huden under dagen och är pennan för hård värm upp tippen lite. #beautyhack
jane iredale Pure Lash® Lengthening Mascara Brown Black
jane iredale Pure Lash® Lengthening Mascara Brown Black
Anastasia Brow Wiz Taupe
Anastasia Brow Wiz Taupe
Se mer
Sofia
Beauty Brands Ambassador
02/06-06:39
ÄLSKAR att Kicks nu har CLUB WEEK med massor av grymma erbjudanden! Något jag själv kommer passa på fylla på utav hemma är It Cosmetics CC Cream! 💖 Den är perfekt till nu på sommaren - Den har hela spf50 och täcker alla skavanker utan att kännas för tung! BEAUTY HACK: Dagar jag vill ha en mer naturlig look blandar jag den med min dagkräm så förvandlas den till en BB Cream haha! 😍
IT Cosmetics Your Skin But Better CC+™ SPF50+ Light
IT Cosmetics Your Skin But Better CC+™ SPF50+ Light
IT Cosmetics Your Skin But Better CC+™ SPF50+ Travelsize Light
IT Cosmetics Your Skin But Better CC+™ SPF50+ Travelsize Light
Se mer
Nora
01/06-20:03 (redigerat)
Hej alla, jag skulle behöva era tips på bra cc/bb creams eller lite ”tunnare” foundations som passar känslig hy! Jag älskar Lumenes CC cream och har använt den så länge, men då den innehåller parfym tex så får jag alltid kliande utslag i slutet av dagen av den tyvärr 🥺
Se mer
Saga
01/06-19:57
Hej allihopa och glad sommar! Nu när det är pride month så är det ett perfekt tillfälle att experimentera med olika färger, vilket jag älskar att göra med graphic eyeliners. Att ha färgglad eyeliner är ett bra sätt att vänja sig in i mer färgglada sminkningar utan att känna sig överväldigad av att göra avancerade ögonskugge sminkningar. Men att köpa alla möjliga färger till eyeliners är dyrt och vem vet om man vill använda slut färgen man köpt? Mitt tips till er är att först skissa ut formen till er eyeliner med en concealer och en tunn pensel, för att sedan pressa in ditt val av ögonskugga på concealern. På det här sättet behöver man inte köpa flera olika eyeliners och man kan lättare använda de produkterna som man har till godo. Här är 3 exempel där jag har använt mig av mitt beauty hack
Se mer
Camilla
01/06-18:16 (redigerat)
Hej på er! Jag har testat Andrea gentle hair remover face... följt instruktionen och testat på armen vänta 24 timmar ingen reaktion...fint jag smeta snabbt ut krämen testa tiden som det står, jag behövde 8 min för att få bort mitt ljusa ludd i ansiktet... luddet försvan jag är illröd och huden flagnar😡. Jag känner mig inte så sugen på att fortsätta med detta. Vad gör ni för att få bort ljust ludd i ansiktet? Nu i skrivandets stund ca 3 timmar senare har jag fått ner rådnaden rätt bra men inte med medföljande salva utan med en avsevärd mängd aloe vera gel! Tar tacksamt emot tips så jag slipper luddet 😃
Se mer
Matilda
01/06-18:08
En fuktbomb som verkar över natten. The Dream Mask från svenska Mantle är som skönhetssömn på burk. Kombinationen av CBD, bakuchiol, niacinamid, hyaluronsyra, havtornsextrakt och vitamin E ger din hud mesta möjliga lyster. Ett måste för alla skönhetsintresserade!
MANTLE The Dream Mask 75 ml
MANTLE The Dream Mask 75 ml
Se mer
Hanna
01/06-17:32
Här kommer några av mina bästa beautyhacks!!! 1. På kvällen innan du ska sova, spraya torrschampo i hårbotten och gå och lägg dig utan att massera in det. Så kommer det se fräscht och ret ut på morgonen🥰🥰 2. Vid applicering av concealer under ögonen, så låt concealer sitta någon minut på huden innan du blandar in den, för att få mer täckning:) 3. För att få fransarna att stanna böjda hela dagen, använd en vattenfast mascara efter du böjt fransarna. Jag lovar att de inte kommer förlora sin böj😆 Hoppas detta kan hjälpa någon där ute, det är säkert saker som folk redan vet men det skadar inte att bli påmind🥰🥰
Se mer