Hem / Beauty Routines

Beauty Routines

Dela din rutin med andra och förklara varför du älskar den!​ Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla rutiner
Mina rutiner
Dela med dig av din rutin
Senaste
Ulrika
Beauty Star
09/04/24-07:14
Jag tycker stämningen är viktig så brukar tända ljus och släcka ned i badrummet, häller ordentligt med lavendelskumbad i badkaret, sätter på en ansiktsmask och låter den verka medan jag gör peeling på kroppen. Avslutar med en härligt löddrande tvål på hela kroppen.
När gör du den här rutinen?
På kvällen när jag vill slappna av
kimthdo
Beauty Beginner
08/04/24-16:35
För en somrigt och len hy, börja med att skrubba kroppen med rituals ayurvedas kroppsskrubb för en lätt exfoliering. (Brukar raka benen efter en exfoliering för slätare hy) Därefter används skummande duschgel för en silkeslen hud. Som efteråt följs med en sol de janerios bum bum cream för återfuktning och hälsosam lyster för huden. Sist men inte minst, sol janeiros 62 perfume mist för en härlig doft av pistach, saltkaramell och vanilj som ger en varm känsla av sommar och strand. 🌷☀️🏝️
När gör du den här rutinen?
2-3 gånger i veckan, för kvällen hoppas perfume misten över. Men på dagen så går hela rutinen igenom.
Olivia
Beauty Beginner
08/04/24-16:25
Innan man ska ut i solen:)
När gör du den här rutinen?
Innan jag ska till stranden eller en varm sommar dag
Zara
Beauty Star
08/04/24-09:16
Älskar alla produkter från rituals 😍
När gör du den här rutinen?
3 gång i veckan
Nikki
Beauty Pro
08/04/24-06:56
⭐️ Time Saving Beauty Routine 🍓⭐️ Perfekta i handväskan för en snabb uppfräschning under dagen eller inför kvällen. 4 stick - bronzer, blush, highlighter & läppar (bronzern och highlightern kan även användas på ögonlocken). Inget smul och inga borstar krävs!
När gör du den här rutinen?
Under dagen vid behov
Nikki
Beauty Pro
08/04/24-06:38
⏰️ Time Saving Beauty Routine 🌞 ⏰️ Redo för dagen med en snabb återfuktande morgonrutin och strålande naturlig bas. ⭐️
När gör du den här rutinen?
På morgonen när tiden är knapp och sömnen har prioriterats.
Emelie
Beauty Star
07/04/24-16:50
Älskar att göra hemmaspa med rituals. Jag sätter alltid på spa musik, gör iordning doftpinnar eller doftljus. Jag använder mig ofta av Rituals of sakura serien men har även andra sorter som doftar underbart och känns mjuk på huden. Mitt skin hack är att först torrborsta kroppen, därefter skrubba lätt med Rituals of sakura body scrub och efter duschen smörja kroppen med rituals body lotion och body oil. Efter det känns huden helt fantastisk i flera dagar. 😍
När gör du den här rutinen?
En gång i veckan
Malin
Beauty Pro
07/04/24-15:59
🫧 time saving beauty routine 🫧 Dessa krämprodukter är perfekta att använda dagar när man vill att det ska gå fort att sminka sig. Väldigt multifunktionella som går att använda både på kinder, läppar och ögonlock.
När gör du den här rutinen?
När jag har bråttom