Hem
Beauty Routines

Beauty Routines

Dela din rutin med andra och förklara varför du älskar den!​ Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla rutiner
Mina rutiner
Dela med dig av din rutin
Senaste
Andjela
Beauty Beginner
08/02/24-17:08 (redigerad den 08/02/24-17:13)
Min rutin arbetar på djupet för att bygga upp håret och alla individuella hårstrån. Har sett tydlig skillnad men fortfarande finns det rum för förbättring i mitt ofärgade hår. Men mina produkter känns väldigt fräscha och lyxiga att applicera samtidigt som man märker en skillnad relativt snabbt. Det har hjälpt att förbättra kvaliteten på mitt tjocka, vågiga hår som haft slitna toppar.
När gör du den här rutinen?
Olaplex, en gång i månaden och allt annat varje söndag
Jenny
Beauty Beginner
08/02/24-16:45 (redigerad den 08/02/24-16:48)
Jag har ett väldigt tjockt hår med grova hårstrån. Mitt hår är lockigt under, men frissigt på överhåret. Jag har testat väldigt många olika produkter, men det är svårt att hitta något som verkligen fungerar. De här är väldigt bra för mitt hår, det blir mjukare och känns lättare. Jag använder även en Denmanborste för att hjälpa till att forma mina lockar. Jag gör detta på morgonen, jag tycker också att produkterna luktar väldigt fräscht.
När gör du den här rutinen?
Jag gör den här rutinen varje gång jag tvättar håret, 2-3 ggr i veckan.
Tindra
Beauty Beginner
08/02/24-16:43
Jag har extremt tjockt hår som vanligtvis är svårt att styla och hålla fräscht. Sen jag började använda dessa produkter har jag inte ens behövt styla mitt hår eftersom det blir så mjukt och lätt när jag tvättat det! Äääääälskar😍😍
När gör du den här rutinen?
När jag duschar och efter duschen
Elise
Beauty Beginner
08/02/24-16:39
Perfekta produkterna för just min rutin! Jag bleker mitt hår ca 2 ggr per år men fortfarande så är det fräscht och glansigt, just pga dessa gobitar
När gör du den här rutinen?
1 gång per vecka
Helena
Beauty Star
08/02/24-16:22
Har fint, torrt och självlockigt hår. Svårt att hitta bra produkter. Att sköta om skalpen har jag inte tänkt på, men det kan säkert behövas.
När gör du den här rutinen?
1-2 ggr i veckan
Ronja gråhammar
Beauty Beginner
08/02/24-15:03
Olaplex shampo och balsam i duschen Efter duschen Schwarzkopf night elixir, JVN complete hår serum olapex bond smoother och luxeoil
När gör du den här rutinen?
Tvättar håret en gång i veckan på morgonen
marg
Beauty Beginner
08/02/24-14:51
Jag velat testa Björn Axens produkter men aldrig kommit till det.
När gör du den här rutinen?
Efter att ha duschat håret.
Sara
Beauty Star
08/02/24-14:45
Detta är min hårrutin från duschen tills styling. Jag har haft så mycket problem med mitt hår botten som är väldigt torrt och att ha psoriasis på detta förbättrar inte situationen. Så jag har verkligen kämpat med att försöka hitta bra produkter, har använt dessa plus Maria åkerberg rosmarin spray länge men det är dax för att testa någonting nytt. Kan Björn Axén ha lösningen på mitt problem? Det får vi se🥰 Har i alla fall hört väldigt bra om märket och det skulle vara väldigt trevligt med nya och bättre produkter nu när mina håller på att ta slut:)
När gör du den här rutinen?
Från dusch till styling, Max 2 gånger i veckan men försöker hålla mig till 1