Hem
Beauty Routines

Beauty Routines

Dela din rutin med andra och förklara varför du älskar den!​ Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla rutiner
Mina rutiner
Dela med dig av din rutin
Senaste
Nea
Beauty Beginner
08/02/24-20:04
Hej! Min nuvarande hårvårdsrutin är så vårdande jag klarar med då mitt hår är någor jag värdesätter högt och som fr mig att må lite extra bra om mitt självförtroende sviktar på andra håll. Jag har relativt torrt hår så använder ett schampo från Ida Warg och ett balsam från Garnier. Utöver det använder jag Björn Axéns hårolja som är den ENDA som funkar på mitt hår. Om jag har värme på (vilket jag undviker så mycket jag kan, älskar heatless curls <3) så har jag även Björn Axéns värmeskydd som doftar GUDOMLIGT! Min absoluta favoritdoft. (Hittade tyvärr inte alla produkter..)
När gör du den här rutinen?
Ofta runt en gång i veckan
Awin
Beauty Beginner
08/02/24-19:56 (redigerad den 08/02/24-19:57)
Använt #Idawargs repair och Moisturizing serie sedan början av min graviditet, för att få ett mer friskt och finare hår, vilket hjälpte superbra! Men nu efter graviditeten har håret blivit värre än någonsin och det känns som det nu behövs något ännu mer återfuktande som kan hjälpa till att kickstarta glansen för en bättre självkänsla speciellt nu inför sommaren! 🥰
När gör du den här rutinen?
Varje vecka
Malin
Beauty Beginner
08/02/24-19:54
Sugen på en uppfräschning i håret, har använt deras otroliga produkter förr och gör det gärna igen😍
När gör du den här rutinen?
2-3 gånger i veckan
Felicia
Beauty Star
08/02/24-19:39
Min hårvårds rutin består av REF hårvårdsprodukter (som jag dock inte hittade på denna sidan mer än bara hårinpackningen) men älskar denna serien! Den är så bra för mitt tjocka, torra hår. Efteråt använder jag ibland en cream eller ett hår-serum, för att få ner det lejonmanen som blir 🦁😂 - samt heat protector -spray innan jag fönar. Efteråt avslutar jag med en hårolja! Den bästa är från Olaplex 💕👍🏼
När gör du den här rutinen?
Varje gång jag tvättar håret
Sofia
Beauty Star
08/02/24-19:19
Jag kör dubbel schampoonering, inpackning och avslutar med balsam. 1-2 ggr i veckan. Avslutar med hårolja och värmeskydd. Jag blåser mitt hår torrt och lockar det med plattång. Om jag vill få extra volym o fräschhet tar jag alltid torrschampo.
När gör du den här rutinen?
Söndag
Amanda
Beauty Beginner
08/02/24-19:16 (redigerad den 08/02/24-19:19)
Jag har nog inte riktigt någon ordentlig rutin men det här är producerna jag använder plus en rosmarins olja! Jag jobbar som flygvärdinna så använder mig av mycket hårspray för en hel dag av flygning! Har just börjat använda The soft hairspray och den har fungerat super! Jag måste ta hand om mitt hår!! Pågrund av mitt jobb så torkar mitt hår snabbt ut! Skulle vilja hitta fler produkter som jag gillar för att fixa de!
När gör du den här rutinen?
Flera gånger i veckan
Anna-Stina
Beauty Beginner
08/02/24-18:57
Jag har tyvärr ingen rutin mer än shampoo balsam, ibland inpackning... 50+ o ingen mästare alls på hår...Hade så gärna provat och sett om det kan bli fint, mitt hår...♡
När gör du den här rutinen?
2 gg veckan
Varvara
Beauty Beginner
08/02/24-18:46
Jag älskar min hårrutin, en veckovis ritual som ger mitt hår och mig själv den omsorg vi förtjänar. Jag börjar med rosmarinolja och en hårmask för att bekämpa håravfall och återfukta mitt hår. Efter två timmar av behandling och en avkopplande scalp massage med en scalpborste, tvättar jag mitt hår 2 gånger med Björn Axén Repair Shampoo och använder balsam eller en ytterligare hårmask för extra mjukhet.💓 Därefter applicerar jag Björn Axén Repair Anti Break Treatment för att skydda håret mot skador vid styling. Efter torkning använder jag Continu hårolja för glans och mjukhet. Slutligen, för en sista touch av fräschör, sprutar jag på Maison Francis Kurkdjian - 724 scented hair mist.🌸 Varje steg är en del av min dagliga egenvård och en påminnelse om vikten av att unna mig själv tid och uppmärksamhet.✨💓💇‍♀️
När gör du den här rutinen?
1 gång per vecka