Hem / Beauty Routines

Beauty Routines

Dela din rutin med andra och förklara varför du älskar den!​ Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Tävling!
Peter Thomas Roth Potent-C Power Scrub

Nu har 5 av er chans att vinna Potent-C Power Scrub från Peter Thomas Roth 🥳 

 

"Potent-C™ Power Scrub är en uppfriskande och mjukgörande ansiktsexfoliering innehållande kraftfullt THD askorbat, en mycket stabil vetenskapligt banbrytande ingrediens som är 50 gånger kraftfullare än traditionellt C-vitamin. Verkar uppljusande på huden, förfinar dess struktur och minimerar porer. Grå och glåmig hud får nytt liv, och lämnas med en jämnare hudton och en strålande fräsch lyster. Passar alla hudtyper."

 

Allt du behöver göra är: 

1. Skapa din Go-To Beauty Routine inför sommaren. 

2. Dela med dig ett Beauty hack som du inte kan leva utan. 

 

Vi kommer slumpvis välja ut 5 vinnare som får nöjet att vinna och testa denna fantastiska Scrub 🥳

 

Lycka till! 🤞

 

 

 

🏅 Peter Thomas Roth Potent-C Power Scrub till ett värde av 525kr.
🎫 Ett bidrag till denna tävling
⏰ Tävlingen slutar 4/29/2024
Alla rutiner
Mina rutiner
Senaste
Marta
Beauty Star
29/04/24-16:44
Lite av mina favorit produkter. Några av mina beutyhacks är att använda återfuktande hudvård innan smink, använda en kylande primer som den från nyx när det är varmt och den bästa spreja lite setting spray på beutyblender och blanda ut stick/creme bronzer så den håller hela dagen!!😍
När gör du den här rutinen?
Morgon smink
Anna
Beauty Pro
28/04/24-19:21
Min beautyrutin för sommaren måste innehålla massa spf och återfuktning!! Mitt beautyhack är att lägga massa återfuktande produkter innan sminket
När gör du den här rutinen?
Varje dag
Linn
Beauty Pro
28/04/24-17:08 (redigerad den 28/04/24-17:11)
Min Go-To Beauty Routine inför sommaren är att en gång i veckan ha en hår-dag där jag förbereder håret så jag känner mig fin och fräsch inför veckan🥰  Tycker det är lika viktigt att ta hand om håret och känna sig fin där som att ta hand om ansiktet och kroppen 🤗 Ett beauty hack som jag inte kan leva utan under sommaren är att en gång i veckan tvätta håret med ett detox schampo följt av en vårdande hårinpackning. Efter dusch använder jag mousse följt av ett torrschampo efteråt. På sommaren vistas man ute och är på språng mycket, att ta hand om håret och spraya lite torrschampo direkt efter fölning gör att håret inte blir lika fett snabbt och håller sig fräscht längre 👱🏼‍♀️💆🏽‍♀️ Man känner sig alltid fin och fräsch då håret känns på topp 😇✨
När gör du den här rutinen?
En gång i veckan
Silvana
Beauty Star
27/04/24-21:52
Mitt go-to rutin för sommaren är denna ansiktskräm som ger fukt och glow tillsammans med lumenes CC cream som är väldigt lätt på ansiktet med en fin blush🥰 Beauty hack tips: spraya setting spray innan mascaran för att mascaran ska hålla bättre på fransarna och inte bli blöta🥰
När gör du den här rutinen?
På morgonen
liirosen6
Beauty Pro
27/04/24-06:23
Gör det på sommaren då det inte behövs så mycket för att det ska se fräscht ut på solbrännan.
När gör du den här rutinen?
På morgonen när jag är på väg
Annabella
Beauty Star
26/04/24-19:24
En lätt ansiktsrutin som funkar på mitt ansikte. Hittade inte the ordinarie hyaluronic men den är också bra. Ett beautyhack är att vänta nån sekund innan man lägger på näst produkt.
När gör du den här rutinen?
Innan jag lägger mig, när jag vaknar och när jag ska ut.
EmmaH
Beauty Star
26/04/24-18:58 (redigerad den 26/04/24-19:02)
Min bästa rutin är en som doftar gott och som innehåller en snabb enkel sminkning. Mitt beautyhack är att alltid ha ett fräscht hår, utan det spelar sminket ingen roll.
När gör du den här rutinen?
Morgon
Madeleine
Beauty Beginner
26/04/24-12:02
På sommaren tycker jag att det är bäst med lättare smink med mindre täckning och gärna innehållande solskydd. Jag gillar också att använda blush med en varm underton då det blir en fin lyster i solen. Ett beauty hack är att ta ögonprimer likt den från Urban Decay i ögonvrån för att inte sminket ska lossna när du har på solglasögon och blir svettig på näsan.
När gör du den här rutinen?
På morgonen om jag ska ut på stan eller annat.