Hem / Beauty Routines

Beauty Routines

Dela din rutin med andra och förklara varför du älskar den!​ Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Tävling!
Banana Bright+ från Ole Henriksen!

🍌 Banana Bright+ 🍌

 

Nu har du chansen att vinna tre bästsäljande produkter från Ole Henriksen Banan Bright+ serien inklusive nyheten Instant Glow Moisturizer 😍 

 

De produkter du kan vinna 🥳: 

1. Banana Bright+ Vitamin C Serum 

2. Banana Bright+ Instant Glow Moisturizer (Nyhet) 

3. Banana Bright+ Eye Creme 

 

Vill du få fram ditt inre glow och stråla i sommar så är detta serien för dig 🥳

- "Säg hejdå till glåmig hud! Med tre Ole Glow® ikoner möter vi nu nästa generations C-vitamin serum: C-vitamin, exfolierande syror och Banana Powder-inspirerade pigment som alla ger omedelbar lyster och skyddar huden mot miljöbelastningar så som föroreningar, samtidigt som du får en hudvårdsupplevelse som du kommer att älska. Sist men inte minst, hyaluronsyra som fyller huden med fukt och minskar hudens fuktförlust. Ett serum för en jämnare, fylligare hud med multidimensionellt Ole Glow®!"

 

Hur kan jag vinna? 🏆

1. Skapa en Beauty Routine med dina bästa produkter inför sommaren. 

2. Kommentera vilken produkt du helst skulle vilja prova av de produkterna du kan vinna. 

3. Tagga 1-3 medlemmar på Beauty Talks (Tagga genom att skriva @ följt av de tre första bokstäverna i namnet) 

 

Lycka till! 🤞

 

🏅 Ett Glow kit med bästsäljarna från Ole Henriksen!
🎫 Ett bidrag till denna tävling
⏰ Tävlingen slutar 4/30/2024
Alla rutiner
Mina rutiner
Dela med dig av din rutin
Senaste
Linn
Beauty Pro
28/04/24-17:00 (redigerad den 28/04/24-17:13)
En sommar glow rutin med nya produkter i kicks sortiment!✨ Produkter som utlovar glow, hyaluronsyra och spf. Använd alla produkter för en snabb sminkning som ger lyster och glow samt skyddar mot solen strålar 🌞 Skulle vilja vinna Banana Bright+ Instant Glow Moisturizer 🧡 Vad är eran favorit glow rutin? @Anna , @Emma , @Karen Davis ☺️
När gör du den här rutinen?
Sommar dagar
Ellen
Beauty Star
28/04/24-15:22
Detta är lite av de jag använder! Försöker lära mig exakt vad man ska ha och vad jag passar i! Min hud är känslig och blir lätt olijig med fel foundation!
När gör du den här rutinen?
Nästan varje dag om jag ska ut bland folk!
Lovisa
Beauty Pro
26/04/24-08:18 (redigerad den 26/04/24-08:26)
Min sommarrutin på morgonen!! Börjar alltid med att tvätta ansiktet med cera ve foaming cleanser, passar för normal till fet hy!  Sedan använder jag ett niacinamide serum, exempelvis the ordinarys. Bra mot blemmor och orenheter i huden Efter det lägger jag alltid en moisturizer. Så viktigt med spf!! Använder hawaiian tropics ansiktssolkräm nu under sommaren på morgonen för att skydda ansiktet under dagen. Ger såå fint glow också om man ska gå osminkad eller att ha under sminket🥰🥰 Sedan älskar jag sol de janeiros body mists för sommaren, 40 är min favorit just nu men vill så gärna testa den nya 59🌸🌸💜💜 Tre snabba frågor: 1. En trevlig sommarmist för kroppen? Sol de janeiro 40🩷🩷 2. Vad kan niacinamide hjälpa mot? Det är bra mot bland annat orenheter och blemmor samt reducerar porer i huden och gör hudtonen jämnare och mer elastisk💕 3. Tips för att kicka igång morgonen på sommaren? Hitta en rutin som du älskar och som gör att du känner dig pigg och fräsh i ansiktet!! Avsluta med en solkräm som ger dig ett fint lyster och sedan är det bara att kicka igång dagen 😍😍 Om jag vinner ser jag extra mycker fram emot att testa banana bright eye creamen då jag tror den skulle vara ett så fint komplement till min morgonrutin och ge en extra uppiggande effekt både utifrån och inifrån! Den låter såå härlig 💛💛💛 @Nikki @Anna @Love
När gör du den här rutinen?
På morgonen
Vivi
Beauty Star
25/04/24-21:06 (redigerad den 25/04/24-21:19)
Ett kit som skulle vara så najs inför sommaren! Jag har redan testat ögonkrämen från Ole Henriksen och måste säga att detta är det ända vitamin C ögon kräm / serum som inte irriterar mina ögon. Brukar annars alltid få någon röd prick eller kliande för är känslig runt ögonen, men fick hem det en gång med kicks katalog, testade och allt var så ljust och mjukt och jag älskar den som bas under min concealer!!! Vill så gärna testa serumet och krämen i det kit som tävlas ut! Och sen titta detta är ett så simpelt men clean Beauty look inför sommaren som ger glow 😍 älskar brunare läpp produkter hade gärna taggat Fentys cherry lip oil här men kunde inte hitta den 😍😍 Utöver det ser man bra ut så ska man lukta bra också! Några sommar dofter jag verkligen rekommenderar som man kan blanda med andra men även ha för sig själva är Prada paradox (ej Intense versionen) och sol de Janeiro den mörk rosa 🩷🩷 @Anna Jag har inte riktigt växt i community här så taggad första som kommer på A 🙏🏼❤️
När gör du den här rutinen?
Dag
Maria
Beauty Beginner
25/04/24-16:38
Öhonkrämen trollar bort trötta och torra linjer. Startar dagen med en pigg blick. Diors rouge hjälper oxå till att se fräsch och pigg ut under dagen. Och pricken över i:ett en underbar doft som är mild men man vill bara lukta mer. Jag vill gärna vinna. Skulle uppskatta det så mycket❤️De produkter du kan vinna 🥳: 1. Banana Bright+ Vitamin C Serum 2. Banana Bright+ Instant Glow Moisturizer (Nyhet) 3. Banana Bright+ Eye Creme.
När gör du den här rutinen?
På morgonen
Erika
Beauty Star
25/04/24-14:04
Älskar dessa produkter ❤️. Önskar testa Banana Bright+ Instant Glow Moisturizer 🥰
När gör du den här rutinen?
På morgonen samt masken till natten
Anna
Beauty Pro
22/04/24-06:25 (redigerad den 26/04/24-12:23)
Är jättenyfiken på Banana Bright+ Instant Glow Moisturizer😃!! Har i torr hud som lätt blir glåmig. Älskar de här produkterna, toppen allihopa inför en härlig sommardag, BUS, c-vitamin vitamin, fukt och solskydd i hela ansiktet🌊🌻🌸 @Nikki @Irena @Jessika
När gör du den här rutinen?
På morgonen 😎☕
Elin
Beauty Beginner
21/04/24-20:50
1. Min bästa hudvårdsrutin inför sommaren innehåller inte så många steg så det är enkelt att hålla koll på den! Kvällsrutin: Steg 1: Emma S - Cleansing Oil, massera in ordentligtSteg 2: Medik 8 - Cream Cleanse (ÄLSKAR DEN HÄR PRODUKTEN)Steg 3: Medik 8 - Intelligent Retinol (2-4 ggr/vecka)Steg 4: Medik 8 - Night Restore alternativt CeraVe PM faceDagsrutin: Steg 1: Medik 8 - Cream Cleanse Steg 2: Skölja ansiktet med KALLT vatten så jag vaknarSteg 3: Medik 8 - C-tetra serum (framförallt dagen efter jag använt retinol)Steg 4: Borsta tänderna medans serumet sjunker inSteg 5: Emma S - Hydrating sun protection spf 502. Jag skulle så himla gärna testa Ole Henriksen - Banana Bright Eye Cream, har hört så mycket bra om den och man vill ju se pigg ut nu när solen KANSKE kikar fram! 3. @@Angelica @Miranda" target="_blank" rel="nofollow">138956209 @Angelica @Miranda
När gör du den här rutinen?
Kvällen och dagen