/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Irena
Beauty Pro
11/06/25-06:44
Tycker alltid det är extra kul med en före och efterbild, då
Tycker alltid det är extra kul med en före och efterbild, då ser man liksom vad smink kan göra med utseendet på riktigt! Detta var min look i måndags när jag höll igång hela dagen med både studentuspring på morgonen och sommarfest på förskolan under em.  Jag ville få användning för en produkt som jag nyligen köpt, men som var några nyanser för mörk (Fenty eaze drops) så jag blandande i några droppar i min foundation från Lancome och jag tycker faktiskt att resultatet vart väldigt bra, blev en lite lättare foundation istället! 😃
Eaze Drop Blurring Skin Tint 11
Teint Idole Ultra Wear Foundation 300N
Cheek Thrills Multi-Finish Face Trio Beach Bonfire
Kylie Plumping Powder Matte Lip 739 Special Energy
Mad Precision Lip Pencil Burnt Sugar
NAS
Beauty Pro
10/06/25-13:57
My go to options for this summer ☀️
My go to options for this summer ☀️
Cicaplast Baume B5+ Repairing Balm 100 ml
Full Coverage Dark Circles Concealer 01 Light Sand
Unlimited Double Touch Lipstick 120 Rosy Mauve
Diorshow Iconic Overcurl Mascara Set
Glamour Multi Finish Eye Shadow Palette 01 Earth Tones
Nathalie
Beauty Pro
10/06/25-13:34
❤️ Färgchock ❤️  Idag tog min son studenten! Jag hade valt
❤️ Färgchock ❤️ Idag tog min son studenten! Jag hade valt en mörkblå klänning och hade röda detaljer till (i håret och på naglarna). Det fick bli rött läppstift och en nertonad ögonsminkning i brunt och guld. Ganska nöjd! Ögonskuggorna är dels från paletter från Morphe som inte finns kvar i sortimentet och en från LH cosmetics som inte heller finns att tagga. Det blev väldigt mycket att städa upp i badrummet sen 😅 Nu ska jag vila inför middag på restaurang ikväll!
Light Reflecting Foundation Oslo
Mighty Fine Brow Pen - Superfine Triple Tip Brow Pen 3 Warm Light Brown
Hypnôse Drama Mascara 01 Black
Strobe Beam Liquid Blush 3 Ice Gleam
L'Absolu Rouge Drama Matte Lipstick 295
Bye Bye Under Eye Concealer 10.5 Light (C)
Suggested missionSe alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
Linn
Beauty Pro
10/06/25-07:25(redigerad den 10/06/25-07:26)
Plus ögonfransböjare, minus foundation.  Produkter jag
Plus ögonfransböjare, minus foundation. Produkter jag använt: - L’Oreal Infaillible More Than Concealer i färgen 323 Fawn - W7 Lumina i färgen Radiant - Hickap Wonder Stick i färgen Cherry Cola - Hickap Wonder Stick i färgen Icy Chai - Got2b Glued Spiking Gel med ögonbrynsborste - Isadora inliner i färgen Blonde - Shiseido Eyelash Curler - Lancome Doll Eyes mascara - Hickap Fire Wings mascara - Isadora Matte Eyeshadow Stick i färgen Bare Beige - Buxom Plump Shot lip serum i färgen Spellbound Pink - W7 Pink Blur Loose Powder - Urban Decay All Nighter settingspray Hyaluronic
Hypnôse Doll Eyes Mascara 01 So Black!
Eyelash Curler
Inliner Kajal Waterline 56 Blonde
Matte Eyeshadow Stick 60 Bare Beige
Plump Shot™ Collagen-Infused Lip Serum Spelbound Pink
Cassandra
Beauty Pro
10/06/25-05:29
Fick hem lite nytt igår som fick åka på idag.  Så i morse
Fick hem lite nytt igår som fick åka på idag. Så i morse blev det Anastasias nya foundation, huda beauty easy bake, sheisedo fransböjare, Too Faced Better Than Sex Doll mascara samt anastasias brow freeze. Gillade verkligen Anastasias nya foundation. Ska bli kul att testa den lite mer fulltäckande och med lite med fokus på återfuktning av huden innan. Samt att testa med hourglass primer. Då jag cyklar till jobbet och luftfuktigheten på morgonen brukar påverka både bas och ögonfransar så var det viktigt för mig att se hur det höll. Måste säga att mascaran också höll förvånansvärt bra (inte fullt ut dock) trots att det inte är en vattenfast variant. Så den får absolut godkänt att stanna kvar bland sminket!
Impeccable Foundation #1N
Brow Freeze Gel
Therese
Beauty Pro
09/06/25-14:43
💜💜 Färgchock! 💜💜 En lila sminkning som jag gjorde med
💜💜 Färgchock! 💜💜 En lila sminkning som jag gjorde med inspiration från Taylor Swift album ”Speak Now” Älskar lila som färg, men använder väldigt sällan i sminkväg. Så detta blev lite av en utmaning!! Använde bland annat paletten” I know that’s bright” (Nya versionen) från NYX, Amrezy paletten från Anastasia och en till palett som jag tyvärr inte kommer ihåg nu…
Valentina
Beauty Pro
09/06/25-12:27
Malaze
Beauty Pro
09/06/25-07:22
🩶❤️‍🔥🩶Färgchock🩶❤️‍🔥🩶 Jag var helt grå men sedan ville
🩶❤️‍🔥🩶Färgchock🩶❤️‍🔥🩶 Jag var helt grå men sedan ville jag framhäva looken med orange. Low key kind of liked it. :)
Kohl Kajal Automatic 001 Black
Photo Finish Smooth & Blur Primer Jumbo 50 ml
Lip Lingerie XXL Lipstick Peach Flirt