Hem / Beauty Looks

Beauty Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Tävling!
Vinn bästsäljarna från Rose Inc!

🌹✨ Vinn Rose Inc läppstift och krämrouge! ✨🌹

 

Vill du ha chansen att lägga vantarna på Rose Inc läppstift i nyansen "Besotted" och deras krämrouge i nyansen "Foxglove"? Nu har du möjligheten!

 

För att delta: 

1. Skapa din bästa "clean look" där du fokuserar på läppar och rouge och ladda upp den här nedan. 💋

2. Extrapoäng: Dela sedan din look genom att posta en bild på Instagram och använd hashtaggen #️⃣ kicksbeautytalks.

 

Vi kommer att välja en lycklig vinnare som får dessa fantastiska produkter att förhöja sin skönhetsrutin! Så sätt igång och låt din kreativitet flöda.

 

Lycka till! 🌹✨

🏅 Vinn bästsäljande produkterna från Rose Inc.
🎫 Ett bidrag till denna tävling
⏰ Tävlingen slutar 4/30/2024
Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Nelly
Beauty Star
30/04/24-18:05
Rose Inc är en stor favorit hos mig - speciellt deras blush,
Rose Inc är en stor favorit hos mig - speciellt deras blush, så behövde ju såklart skicka in ett bidrag!🌹
Sofia
Beauty Pro
29/04/24-13:33
En väldigt clean look med bara foundation (Haus Labs),
En väldigt clean look med bara foundation (Haus Labs), bronzer på ögonlocken och LH cosmetics Fantastick i färgen Kiss of life på både läppar och kinder. Världens bästa läppstift som även funkar utmärkt som ett glowy blush. 😍 Med nyfärgade fransar och bryn känner jag mig inte så naken utan mascara och brynpenna. 😊 (Kan inte tagga läppstiftet i den färgen jag använt eftersom den är limited edition och bara finns hos LH cosmetics, så jag taggar den färgen som jag tror är mest lik.💄)
Ellinor
Beauty Beginner
29/04/24-12:22
Cleangirl
Cleangirl
Jenny
Beauty Star
28/04/24-13:07
Mitt bidrag till clean look. Jag har gjort en lite mer
Mitt bidrag till clean look. Jag har gjort en lite mer vardaglig look
Louiseemretsson
Beauty Pro
28/04/24-11:30
Mitt bidrag till tävlingen "clean look" , jag valde att göra
Mitt bidrag till tävlingen "clean look" , jag valde att göra en festligare version med extra färg på läpparna 💋 Benefit gör fantasiska tintar som jag har använt på ögon kinder och såklart läpparna ❤️🍒
Annabella
Beauty Star
26/04/24-19:16
Matilda
Beauty Pro
26/04/24-10:06
Min "Clean-look" med fokus på läppar och rouge 💋   Tips!
Min "Clean-look" med fokus på läppar och rouge 💋 Tips! Färga bryn och fransar så syns dem mer och du behöver inte lägga tid på att måla dem.
Fatema
Beauty Star
26/04/24-00:31 (redigerad den 26/04/24-00:40)
Här är en ren look
Här är en ren look