Hem / Beauty Looks

Beauty Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
minimesmails
Beauty Pro
15/03/24-15:23
Fick en gratis makeup rådgivning på kicks idag
Fick en gratis makeup rådgivning på kicks idag
Mia Ego Legend
Beauty Beginner
15/03/24-15:18
Annika
Beauty Pro
15/03/24-13:22
Min fredags Beauty Look. Har varit sjuk och vill idag testa
Min fredags Beauty Look. Har varit sjuk och vill idag testa lite nytt smink för att pigga upp mig själv. Det är en utmaning när man är 60 år och måste i stort sätt lära om sig att sminka sig p g a att huden förändras. Jag blev så nöjd.
Suggested mission Visa alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
Ida @creativenextraida
Beauty Pro
15/03/24-12:11 (redigerad den 15/03/24-12:12)
🦋 Före & Efter 🦋 Kan det vara dagens GMM?👀 TIPS:
🦋 Före & Efter 🦋 Kan det vara dagens GMM?👀 TIPS: Börja ALLTID applicera lite smink och bygg upp det! Man kan alltid addera mer men att ta bort är svårt och inte minst - jobbigt. Det tar mer tid att behöver börja om, samt håller produkterna längre💗
Louiseemretsson
Beauty Pro
15/03/24-12:10
🎀 BEFORE AND AFTER HAIR 🎀 Idag har jag varit till min
🎀 BEFORE AND AFTER HAIR 🎀 Idag har jag varit till min frisör och fräschade upp slingorna, min frisör la i två olika färger och en blekning, jag blev jättenöjd. 🤍 hon är så duktig på färg och att kombinera olika nyanser, till sommaren ska vi ljusa upp det ännu mer men idag fokuserade vi på utväxten och lite vårstädning 🌸
Tanja
Beauty Beginner
15/03/24-09:35
Denna sminkningen gjorde jag själv.  Mycket fokus på ögon
Denna sminkningen gjorde jag själv. Mycket fokus på ögon och en bra bas. TIPS!! Använd kvarstående bas till läpparna för naturliga läppar👌🏼
Linn
Beauty Pro
15/03/24-09:25
🎀Before & after🎀 Tips: Använd en ljus (inte vit tycker
🎀Before & after🎀 Tips: Använd en ljus (inte vit tycker jag) inliner i vattenlinjen för att öppna upp blicken!
Lovisa
Beauty Star
15/03/24-00:22 (redigerad den 15/03/24-00:23)
Mitt första inlägg! Sov med inbakad fläta och fick
Mitt första inlägg! Sov med inbakad fläta och fick mermaid-aesthetic vibes som inspirerade denna look 🐚