Hem / Beauty Looks

Beauty Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Tävling!
Kylie Cosmic 50 ml kan bli din! 💗

🌌✨ Vinn Kylie Jenners nya parfym Cosmic! ✨🌌

 

Är du redo att låta dig inspireras av Kylie Jenners nya doft? Nu har du chansen att vinna den!

 

Såhär deltar du: 

1. Skapa en Beauty Look som är inspirerad av parfymen och dela den med oss 🤩 

2. Extrapoäng: Dela din bild på instagram och använd taggen #kicksbeautytalks. 

 

Vi letar efter den mest kreativa och inspirerande looken, så låt din fantasi flöda och visa oss din unika tolkning av Kylie Jenners magi! 

 

Lycka till! 🌌✨

🏅 Kylie Jenners parfym Cosmic 50 ml
🎫 Ett bidrag till denna tävling
⏰ Tävlingen slutar 5/1/2024
Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Refaela
Beauty Star
01/05/24-20:22 (redigerad den 01/05/24-20:28)
🩷Jag älskar parfymer🩷 Jag hörde att i parfymen finns ett
🩷Jag älskar parfymer🩷 Jag hörde att i parfymen finns ett tydligt djup och vaniljmysken träder fram tydligt efter ett tag. Tänker att passa bäst med söt och pinky make up.  Har aldrig testat parfymen men skulle bli en fint överraskning 🌸 precis nu som sommaren börjar🌸
Malin
Beauty Pro
01/05/24-16:02
Min tolkning av Kylie Jenners Cosmic Kylie Jenner EdP.  Min
Min tolkning av Kylie Jenners Cosmic Kylie Jenner EdP. Min look är inspirerad av söta blommor och vanilj 🌸
Rana
Beauty Star
01/05/24-15:36
Hej fina människor/Kicks!🩷 Låt mig presentera min ”Cosmic
Hej fina människor/Kicks!🩷 Låt mig presentera min ”Cosmic look”. Namnet på parfymen inspirerade mig till att göra något ”cosmic” likt, nästan som en rosa galax och såklart matchade jag läpparna till.😍 Jag använde motiges palett till denna look och den hittar ni här nedan :)
moamattsson2002
Beauty Star
30/04/24-09:53
En färgglad och vårig look tror jag passar perfekt till
En färgglad och vårig look tror jag passar perfekt till denna parfym!💐
Alexandra
Beauty Beginner
30/04/24-07:46
Rosiga kinder och lätt rosa läppar kändes som en bra
Rosiga kinder och lätt rosa läppar kändes som en bra representation för parfymen 💗
Ellinor
Beauty Beginner
29/04/24-11:51
Stickande ut läppfärg med ljus sminkning och vackra fransar
Stickande ut läppfärg med ljus sminkning och vackra fransar
Jessika
Beauty Pro
29/04/24-11:38
Min tolkning av cosmic går i toner av rosa.  Har bland annat
Min tolkning av cosmic går i toner av rosa. Har bland annat använt Nars Orgasm rouge och Kylie Gloss Drip Besitos 💕🌸
Marigona
Beauty Pro
27/04/24-19:14