/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Amanda
Beauty Star
17/10/23-12:47 (redigerad den 17/10/23-12:47)
Hejsan Tänkte testa och se om någon här vet någon bra produkt mot rodnad? Som även passar känslig hy?🥰🥰
Fatjona
Beauty Star
17/10/23-12:43
Hej tjejer!  Någon som vet en bra fuktgivande serum och krämer som är riktigt bra och inte orsakar någon acne tack!! Har klar hy men det hade jag inte innan nu är jag noga med vad jag använder men behöver lite hjälp med dessa. I trust u girls 🥰
Nour
Beauty Star
17/10/23-12:43
Mitt senaste köp från kicks, kan säga dessa är så bra särskilt tinten den är så fin och sitter hela dagen, blushen är mycket pigmentet 🤍😍
Mitt senaste köp från kicks, kan säga dessa är så bra
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Mimmi
Beauty Star
17/10/23-12:39
Har någon tips på bra hudvård för att jämna ut huden och motverka finnar? 😍 Har testat the ordinarys produkter, men upplever inte stor skillnad från dem...👀
Har någon tips på bra hudvård för att jämna ut huden och
Sofia
Beauty Brands Ambassador
17/10/23-12:17
Visste ni att man kan boka ansiktsbehandlingar hos KICKS Flagship dörrar? 😍 Älskar också Skintech maskinen som använder under min hudanalys - det tog verkligen analysen på nästa nivå 💥 Dessa typer av behandlingar går att boka hos KICKS Flagship i Stockholm, Göteborg och Malmö! 💜
Isabella
Beauty Pro
17/10/23-12:15
Jag skulle verkligen vilja börja med retinol, vet att man ska vara försiktig i början.. har ni några tips på en bra retinol att börja med när man är nybörjare?😍 och har ni märkt skillnad själva?☺️
Julia
Beauty Star
17/10/23-12:10
Någon som har tips på bra sminkprodukter till mig, som funkar på hud med acne och acneärr? Jag upplever att mitt smink inte fastnar trots bra hudvårdsprodukter… blir som fläckar efter 2 timmar typ och sminket släpper runt mina finnar, så blir som fläckar i hela ansiktet tillslut🫢❤️
Nadja
Beauty Star
17/10/23-11:10
Mitt senaste köp ifrån kicks är denna sprayen ifrån WOW. Både textur och värmeskydd spray. Passar perfekt om man vill att lockarna ska hålla hela dagen.
Mitt senaste köp ifrån kicks är denna sprayen ifrån WOW.