/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Julia
Beauty Star
17/10/23-14:24
Behöver akut hjälp med något bra värmeskydd och hårolja. Helst inte alldeles för dyrt. Använder värme ofta, och stress drar i mitt hår dagligen så behöver något som får håret att inte se lika slitet, torrt och nött ut. Tacksam för hjälp🙏🏼😊
Fatjona
Beauty Star
17/10/23-13:11 (redigerad den 17/10/23-13:12)
Hej tjejer. En bra mascara som håller och är vattenfast som ger volym och längd? Behöver hjälp 🥰
Beauty Tester
Diana
Beauty Star
17/10/23-13:05 (redigerad den 17/10/23-13:07)
Hej tjejer! Fick äran att få testa denna produkt och måste bara säga att den är extrem lättarbetad! Den ger en fantastisk naturlig look som dessutom kan byggas upp  vid tyngre sminkning. Jag brukar vanligtvis kombinera både kräm och puder produkter men nu känner jag att de räcker med endast denna då jag inte upplever känslor av att vara ”torr” om ni förstår vad jag menar. Här är en bild från dagens smink! ❤️❤️
Hej tjejer! Fick äran att få testa denna produkt och måste
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Hanadi
Beauty Star
17/10/23-13:04
Hej! Har någon testat denna parfym från Prada, hur långt håller den? 🌹
nova.svanborg
Beauty Star
17/10/23-13:03
Någon som har bra tips på primer som inte smular sig? Har Nars light reflecting foundation!😊
Tessa
Beauty Pro
17/10/23-12:57
Varje gång jag målat mina bryn så försvinner det färg efter ett tag, har ni något tips på en bryn-gel som håller i färgen?
Hanadi
Beauty Star
17/10/23-12:56
Denna LASH combo är en stor favorit, ger volym och längd, älskar😊
Denna LASH combo är en stor favorit, ger volym och längd,
Melek
Beauty Star
17/10/23-12:54
Tips på söta & fräscha dofter?🫶🏼