/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Lee
Beauty Star
10/18/23-21:03
Hej! Jag behöver tips på bra löspuder. Jag använder just nu hydra sheer loose setting powder från beauty act och det funkar hur bra som helst men jag vill gärna prova något nytt. 😊
Johanna
Beauty Pro
10/18/23-20:46
Hej! Någon som vet hur man döljer ögonbrynen? Till typ en halloween sminkning?
Wilda
Beauty Pro
10/18/23-19:34
Superfin mist och håller sminket hela dagen!
Superfin mist och håller sminket hela dagen!
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
sofiaostergren1
Beauty Star
10/18/23-16:49
Sofia
Beauty Star
10/18/23-15:15
Lyckan när man får syn på att Dr.jart+ color correcting treatment har börjat säljas på kicks! 😍 min favoritprodukt när jag vill sminka mig lättare men dölja det röda ☺️
Linn
Beauty Pro
10/18/23-14:52 (redigerad den 10/18/23-14:53)
💜Mitt senaste inköp!💜 (Ej från KICKS!) Har blivit mer och mer intresserad av asiatisk hudvård så nu ska jag testa denna essens/toner! Text om märket: ”Japanska Naturie tillverkar en av Asiens absolut mest populära hudvårdsprodukter — Hatomugi Essence. Hatomugi är det japanska namnet på den tropiska växten Jobs tårar, som också kallas pärlkorn, och är stjärningrediensen i Naturies produkter. Den milda och doftfria formulan återfuktar huden på djupet och håller den mjuk och smidig. Det näringsrika pärlkornsextraktet hjälper även till att minimera fina linjer och motverka hudens åldrande.”
💜Mitt senaste inköp!💜 (Ej från KICKS!)  Har blivit mer och
Leyla
Beauty Beginner
10/18/23-13:49
Ysl libre platine Helt underbar doft!
Ysl libre platine Helt underbar doft!
Tilda
Beauty Star
10/18/23-13:26
Behöver all tips jag kan få.. Behöver typ på schampoo, balsam, hårinpackning, sprayer vad som helst till håret. Alltid varit den som köper nått billigt schampoo men vill vårda mitt hår nu få det lent och fint